Spring naar bijdragen

Brein


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste leden,
er is vandaag een deurwaarder geweest met een heel pakket van Stichting BREIN.
Helaas moeten we onze deur sluiten.
Ik heb momenteel alles van het forum verwijderd.
We bedanken iedereen voor de fijne tijd en het gaat jullie goed.

Grt. Discovery-G

 

 

Aanvullend 

 

Aandacht 
 
Wij hebben besloten om tijdelijk offline te gaan , 
Wij hebben gehoort dat er een forum gesloten is , 
dit is uit veiligheid voor ons en voor jullie allemaal
 
wij hopen op een snel weerzien 
 
 
Team Mydreamstars 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 64
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast Discovery-G

Ik begrijp ook niet waarom dit bericht hier geplaatst wordt.
Maar kan wel een kleine uitleg geven.
Ik had een eigen forum maar ben vandaag door een deurwaarder benaderd via Stichting BREIN.
Ik heb dus ook per direct alles verwijderd en het forum gesloten.

Verder heeft het geen uitleg nodig denk ik.

Grt. Discovey-G

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Discovery-G zit overduidelijk niet te wachten op gesuggereer van personen die over deze situatie het naatje van de kous niet weten, anders had hij ook niet verzocht zijn account hier op Duken te verwijderen. Ik denk ook dat het verstandig is om deze topic te verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  64
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik meende dat ik dit kon schrijven om mensen op de hoogte te brengen? Het is een forum van torrents en nieuwsgroepen en elke groep die uit de lucht wordt gehaald is nieuwswaardig. Mocht je het verwijderd willen hebben maak dat kenbaar aan de mod en die zal het geheel verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 64
8 uur geleden zei sweet11:

Ik meende dat ik dit kon schrijven om mensen op de hoogte te brengen? Het is een forum van torrents en nieuwsgroepen en elke groep die uit de lucht wordt gehaald is nieuwswaardig.

Eerdere meldingen over door BREIN gesloten community's zijn toch wel van een geheel andere strekking geweest en hadden niet echt betrekking op een forum van zeer geringe omvang, waarvan de Beheerder zelf eerder op Duken.nl had aangegeven het niet op prijs te stellen dat er een link geplaatst werd naar dit betreffende forum.

In die zelfde topic plaatst u de volgende opmerking; Ik heb hier heel veel begrip voor ik begrijp eerlijk gezegd niet dat er klakkeloos met namen wordt gestrooid. zie topic ) Het lijkt mij dat u in dit geval uw eigen mening om zeep helpt. Wat de directe aanleiding is geweest voor deze BREIN actie (zijn er bijv. gegevens verstrekt door derden) is naar mijn mening wel van belang om te vermelden, maar daar wordt hier dus geen verklaring van gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...