Spring naar bijdragen

Ziggo GO Downloader rippen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-02-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo iedereen,

weet iemand hoe je series/shows van Ziggo GO kunt downloaden/rippen? Ik heb al een hele boel chrome video download extensies gebruikt, maar die blijken allemaal niet te werken. Het lukte me zelfs niet eens om ze te kunnen rippen met invidownloader. Dus weet iemand hoe je Ziggo GO wel kan downloaden/rippen?

Groeten Justin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ben ook benieuwd, hoe dat moet, ook van Netflix zou ik dat wel willen weten.

wie helpt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
10 uur geleden zei bruchlee:

ook van Netflix zou ik dat wel willen weten.

wie helpt?

Netflix Downloader is op deze website eerder al besproken en is ook heel simpel te vinden als de zoekmachine rechts boven aan de pagina even wordt gebruikt beste @bruchlee

Zie het artikel https://www.duken.nl/forums/topic/37800-videoland-downloader-rippen/?tab=comments&_fromLogin=1

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Opzich is er geen topic over het rippen van Ziggo GO. Volgens mij is daar ook nog geen oplossing voor, behalve opnemen van je scherm / screenrecoder. Zoals deze applicatie: https://applian.com/rs/download-netflix

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
22 uur geleden zei JStar334:

weet iemand hoe je series/shows van Ziggo GO kunt downloaden/rippen?

Dichter dan een Screen Recorder zal je niet komen bij het downloaden van Ziggo Go programma's. Sinds kort is het in de App wel mogelijk om een opname op te slaan om later te bekijken., zelfs zonder Internetverbinding. 1 van de beste Gratis Screen Recorders is Apowersoft Free Online Screen Recorder

Voor @bruchlee nog even de naam van het programma om Netflix programma's mee te downloaden, namelijk FlixGrab, wat op verschillende NZB websites wel te vinden is als Pro versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

bedankt allemaal voor de info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-02-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

6 uur geleden zei Skeletor:

Dichter dan een Screen Recorder zal je niet komen bij het downloaden van Ziggo Go programma's. Sinds kort is het in de App wel mogelijk om een opname op te slaan om later te bekijken., zelfs zonder Internetverbinding. 1 van de beste Gratis Screen Recorders is Apowersoft Free Online Screen Recorder

Voor @bruchlee nog even de naam van het programma om Netflix programma's mee te downloaden, namelijk FlixGrab, wat op verschillende NZB websites wel te vinden is als Pro versie.

Ah jammer, ik had bijna de stream van Ziggo te pakken met Invidownloader. Maar het ziet ernaar uit dat de files als het ware download protected zijn :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...