Spring naar bijdragen

Laptop traag met Windows 10


Damay77

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mijn laptop is erg traag. doet vaak lang over opstarten en bij bijv internetten zie ik het muispijltje wel bewegen maar als ik klik dan gebeurd er soms niks of pas na vertraging. ik hoor een beetje geratel en hoor dat hij ergens mee bezig is. 

Mogelijk een programma op de achtergrond die de boel vertraagd? 

laptop is 2 jaar oud en geheugen zit nog lang niet vol dus dat kan het niet zijn. Iemand een idee wat het kan zijn? Of wat ik misschien uit kan zetten/kan verwijderen zodat hij weer wat sneller wordt? 

het is een Dell inspiron 17 met windows 10

 

bewerkt door Damay77
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 23
  • Duken veranderde de titel in Laptop traag met Windows 10

  • Bijdragen:  52
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  394
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  14-09-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36
  • Was actief op:  Android

Het opstaren naar windows duurt al lang? CCleaner wilt dan wel helpen op windows 10. Die kan je hier downloaden https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download/standard wel de gratis verdie downloaden en na gebruik weer verwijderen. Is je pc dat weer ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 19
  • 52
  • 2

Heb je de Probleemoplossing stappen van Dell zelf al eens doorlopen. Als jouw laptop pas 2 jaar oud is hoor je normaal gesproken jouw probleem omschrijving niet te hebben. Uiteraard is het wel verstandig om zoals @Freek87 aangeeft, dat je van tijd tot tijd je rommel eens goed opruimt op je harde schijf, want dat is vaak oorzaak nummer 1 als de boel trager gaat lopen op een laptop en daar is cCleaner wel geschikt voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Indien u Ccleaner download dan kan u het beste kiezen voor de slim versie dan voor de standaard versie, deze heeft alle mogelijkheden van de standaard versie maar is ontdaan van alle eventuele bijkomende installatie bestanden. Deze versie is te vinden via Ccleaner alle versies hier vindt u de slim versie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...