Spring naar bijdragen

Zoeken naar de trilogie van Marique Maas ebook


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedendag,

Kan iemand mij aan de trilogie van Marique Maas helpen?

Alvast bedankt 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 3
  • Duken cveranderde de titel in Zoeken naar de trilogie van Marique Maas ebook
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.917
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ach die serie ken ik nog :) die heeft mijn vrouw een aantal jaar terug met plezier gelezen. Ze vond het een erg leuke serie om te lezen ;)

Gaat om:

Muren van glas

De ontmoeting

Harde grenzen

De bestemming

Toch?

Op bol.com zijn ze zowel als gewoon book maar ook als e-book te vinden.

https://www.bol.com/nl/c/marique-maas/7608779/

Helaas mogen wij niet linken naar ebooks op forums. Wel zijn er torrent ebook forums beschikbaar waar je de boeken vast kan vinden. Ze zijn tenslotte best populair. Die kan je vinden onder de links.

Maar je e-reader koppel je ook zo aan de bol.com shop 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
14 uur geleden zei Marcotje:

Kan iemand mij aan de trilogie van Marique Maas helpen?

Tips waar je dat eventueel zou kunnen downloaden zijn wel toegestaan, maar dan moet je wel even laten weten op welke manier je gewent bent iets te downloaden. Er zijn voldoende leden die een account hebben op NZB websites en daar even kunnen kijken en uiteraard zijn er ook leden die alles doen met Torrents en een account op verschillende Torrent websites hebben.

Ik kan je bijvoorbeeld al melden dat die boeken als NZB te downloaden zijn als ePub en ook nog als Luisterboek (MP3) op de NZB website v3.newzbin.org.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

8 uur geleden zei Skeletor:

Tips waar je dat eventueel zou kunnen downloaden zijn wel toegestaan, maar dan moet je wel even laten weten op welke manier je gewent bent iets te downloaden. Er zijn voldoende leden die een account hebben op NZB websites en daar even kunnen kijken en uiteraard zijn er ook leden die alles doen met Torrents en een account op verschillende Torrent websites hebben.

Ik kan je bijvoorbeeld al melden dat die boeken als NZB te downloaden zijn als ePub en ook nog als Luisterboek (MP3) op de NZB website v3.newzbin.org.

Ik hoopte op via de mail, 

heb een tijd op torrentsites gezeten, maar de pc liep er op een gegeven moment niet meer erg goed van.
Daarbij heb ik nu ook geen idee welke sites goed zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 3
15 minuten geleden zei Marcotje:

Ik hoopte op via de mail, 

heb een tijd op torrentsites gezeten, maar de pc liep er op een gegeven moment niet meer erg goed van.
Daarbij heb ik nu ook geen idee welke sites goed zijn.

Jammer dat je dan niet wat meer berichten en artikelen hebt gelezen die je wel kan vinden op Duken.nl @Marcotje, want als er iets absoluut verboden is, dan is het wel illegale content verspreiden via mail. Sterker nog, er staat zelf een behoorlijke boete op als je daarmee gesnapt wordt door Stichting BREIN. Als het downloaden van torrents geen optie meer is voor jou, dan blijft er alleen nog een legale manier over die al werd aangegeven door @Duken in een reactie hierboven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

32 minuten geleden zei Skeletor:

Jammer dat je dan niet wat meer berichten en artikelen hebt gelezen die je wel kan vinden op Duken.nl @Marcotje, want als er iets absoluut verboden is, dan is het wel illegale content verspreiden via mail. Sterker nog, er staat zelf een behoorlijke boete op als je daarmee gesnapt wordt door Stichting BREIN. Als het downloaden van torrents geen optie meer is voor jou, dan blijft er alleen nog een legale manier over die al werd aangegeven door @Duken in een reactie hierboven.

ok duidelijk, ik las namelijk toen ik zocht dat iemand om een mailadres vroeg om het te kunnen verzenden. Dus sorry voor het misverstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.917
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Helaas kan en mag dat niet meer, sorry hoef je niet te zeggen. Ik begrijp de verwarring :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...