Spring naar bijdragen

zeer goede seedbox


Ga naar de oplossing Opgelost door William,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  385
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  07-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo mensen

 

ik zoek een zeer goede seedbox waar ik mee kan werken 

maar ik heb een credit van meastro van bnp paribas 

nu als juliie mij kunnen helpen daarbij 

en neen heb geen visa of paypal 

 

alleen een credit card van meastro PNB PARIBAS FORTIS

 

alvast bedankt de uitleg 

 

 

ik zoek er lang naar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 19
  • 72
  • 2

Ik denk dat je voor een betrouwbare goede Seedbox het best een advies kan krijgen van @Tuinbever, maar volgens mij kan je met jouw creditkaart overal terecht waar je op de website het logo ziet staan van Maestro.

1280px-Maestro_logo_svg.thumb.png.a02b592a6b391d08343a783222c5cb19.png

Een voorbeeld van zo'n verhuurder is Dedi Seedbox die onderaan de pagina ook het Maestro Logo heeft staan. Goedkoopste optie is een box van 750 GB die dan 10 $ kost of € 8,47 zoals je kan zien in het door mij even aangeklikte winkelwagentje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Administrators
  • Oplossing

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.687
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Duken
Deze post werd gewaardeerd door Duken!

William kreeg de badge ' Geweldige inhoud' en 10 punten.

Haha Die Bever weet niet alles hoor @Skeletor

Maar hier een klein overzicht, Ps ik betaal altijd met Cripto. maar kan ook met creditcard. Ik zou dan wel een prepaid card gebruiken.

De beste seedbox-providers

Dit zijn mijn aanbevolen seedbox-providers:

  • RapidSeedbox biedt root-toegang en veel apps zijn beschikbaar als "one click installs" inclusief Plex en OpenVPN. Accepteert bitcoin, 14 dagen restitutiebeleid. € 15 euro ($ 18 USD) van maand tot maand. Meer details .
  • DediSeedbox biedt ook OpenVPN en Plex aan als een installatie met één klik. Root-toegang tot je eigen VPS. Goede schijfruimte (1 TB met het abonnement van $ 15 per maand). Meer details.

Wat is een seedbox?

Een seedbox is een speciale, supersnelle server voor het downloaden en uploaden van bestanden. De meeste mensen huren seedboxen om zeer snelle torrent- of Usenet-overdrachten te realiseren. Meestal zie je snelheden van 100 Mbps (8 MB / s) tot 10 Gbps (1250 MB / s) op een seedbox.

Een seedbox stelt je ook in staat om ISP-throttling te vermijden en afluisteraars zoals de RIAA of MPAA te omzeilen.

Tegenwoordig zijn er veel seedbox-providers - de meeste worden beheerd door individuen of kleine bedrijven. Deze seedboxen hebben enkele van de beste feedback van klanten:

Hoe een seedbox te gebruiken

Over het algemeen zijn seedboxen zo ingesteld dat u Usenet- en torrent-applicaties vrij eenvoudig kunt installeren.

Nadat de bestanden zijn gedownload naar de seedbox, kunnen ze vervolgens op uw computer worden gedownload via de HTTP-, FTP-, SFTP- of rsync-protocollen. Je kunt de media ook rechtstreeks vanuit de seedbox streamen met een applicatie als Plex.

Sommige seedboxen bieden mogelijk een VNC- verbinding of een extern bureaubladprotocol op sommige Windows-machines. Hierdoor kunnen veel populaire clients op afstand worden uitgevoerd.

Een volledige lijst met Seedbox-providers

Hier is een lijst van alle seedbox-providers die al meer dan een jaar actief zijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  385
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  07-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

topman bedankt gaan we eens zien wat we kunnen gebruiken 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 19
  • 72
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

14 uur geleden zei Tuinbever:

Haha Die Bever weet niet alles hoor @Skeletor

lol....maar Bever komt wel met een briljant antwoord 😛 Serieus fijn en duidelijk :) 

Dit is trouwens ook nog een mooie toevoeging:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  51
  • Waardering:   119
  • Prestatiepunten:  1.565
  • Dagen gewonnen:  9
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Als je een seedbox zoekt met veel opslagcapaciteit, dan is seedhost alleszins een aanrader...
Ik heb er nu 2 seedboxen van elk 48 tb, en ben er zo blij mee...

Qua betalingen dacht ik toch dat Fortis ook VISA ondersteunt? In dat geval kan je gewoon met VISA betalen bij hen.

bewerkt door MrAudi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 119
  • 51
  • 9
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  150
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 10-6-2021 om 09:23 zei MrAudi:

Als je een seedbox zoekt met veel opslagcapaciteit, dan is seedhost alleszins een aanrader...
Ik heb er nu 2 seedboxen van elk 48 tb, en ben er zo blij mee...

Qua betalingen dacht ik toch dat Fortis ook VISA ondersteunt? In dat geval kan je gewoon met VISA betalen bij hen.

Seedhost gebruik ik nu drie jaar. Nooit problemen mee gehad. Nooit betrapt dat ze even offline zijn geweest. Aanbod is best uitgebreid, je kunt het zo gek maken zoals jij het wilt. Zeer tevreden mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 23

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...