Spring naar bijdragen

Geen windows menu na update


bambi1515

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  532
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  607
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi,

Na het behalen van windows update, blijft mijn scherm hangen zoals op het plaatje. Enige manier om in te komen in de windows menu is door de pc opnieuw op te starten. Het is vervelend als ik elke dag mijn pc 2x moet opstarten om windows menu te kunnen gebruiken. Enig oplossing?

pc.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 532
  • 3
  • Duken veranderde de titel in Geen windows menu na update

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Beste,

Momenteel heb ik het heel druk met het herstellen en installeren (update) van mijn eigen netwerk en kan daarom niet een persoonlijk helpend antwoord geven maar wat ik wel kan doen is, indien je de aangeboden link volgt, u een oplossing aanbieden die van MS is en nog al eens wil helpen in veel gevallen. Herstel optie in windows 10 schrol naar beneden en klap Herstellen vanaf een systeemherstelpunt uit hier staat een stappenplan die u héél gemakkelijk kan volgen. Deze methode kan u gebruiken als u eenmaal wel kunnen inloggen heeft op u pc, indien u géén herstelpunt heeft kan u ook via deze weg het OS zo instellen dat deze het wel aanmaakt indien er een verandering gebeurd of indien u een programma installeert of verwijderd. Indien het zo is dat er geen herstelpunt aanwezig is en het probleem is nog steeds aanwezig staat er op de zelfde pagina een werkwijze hoe u een update kan verwijderen. Indien u één van deze mogelijkheden heeft geprobeerd ben u het best dat u de pc steeds herstart en even kijkt of er geen update's beschikbaar zijn, zo ja installeer deze dan en herstart de pc opnieuw. Meestal is het probleem dan opgelost.

Mvg.  

  • Leuk 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een Windows herstelpunt activeren is inderdaad de makkelijkste optie. Hoewel ik mij afvraag of het heel misschien een videodriver probleem is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  385
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  07-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heb een vraagke is dat een officiele versie of een unhandted versies van het op het internet

en ander moet hem even binnen doen be de pc winkel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 19
  • 72
  • 2

  • Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Lid sinds:  17-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

15 uur geleden zei pcworld:

heb een vraagke is dat een officiele versie of een unhandted versies van het op het internet

Bij een unhandted versie is de kans groot dat er geen helpende mogelijkheid zal geboden worden door MS, daar het geen officiële versie is die door MS uitgebracht is en nogal veel een illegale versie is. Persoonlijk kan ik daar geen oplossing voor geven omdat indien het een unhandted versie is deze niet gemaakt is door mezelf, hiervoor zou je bij de maker moeten zijn. Indien het een officiële versie betreft en de mogelijk aangeboden oplossingen niet helpen is er nog een andere mogelijkheid maar hier moet bijgezegd worden dat deze ingrijpend kan zijn en tot verlies van bestanden kan leiden, met name het her installeren van de Windows versie. In vele gevallen is het zo dat er geen installatie dvd van het OS meer meegeleverd wordt bij het aankopen van een pc, wat vroegere jaren wel zo was. Echter is het we zo dat het mogelijk is om, indien Windows 10 aanwezig was/is op de pc, om dit te bekomen via de officiële website van MS - Windows 10 download hier bieden zich drie mogelijkheden aan. 1: Update nu , misschien wel de gemakkelijkste weg maar daarom misschien niet de geschiktste oplossing voor het probleem 2: Hulpprogramma nu downloaden , in theorie dezelfde oplossing als de eerste maar hier wel de opmerking erbij dat op deze manier wel de pc gescand word of die geschikt is om Windows 10 te draaien 3:  het maken van installatiemedia (USB-flashstation, of dvd) waarmee je een nieuwe versie van Windows 10 kunt installeren, een schone installatie kunt uitvoeren of Windows 10 opnieuw kunt installeren. De volledig te volgen handelingen zijn eveneens te bekijken bij de link van Windows 10 download je ziet op de pagina (in het Nederland trouwens) 3 plusjes staan en om de handelingen te zien klapt u het 2e plusje open.

Vergeet niet dat indien er geen back-up is van u persoonlijke bestanden bij een schone installatie u persoonlijke bestanden gewist zullen of kunnen worden, bij een nieuwe versie installeren is er geen verlies van persoonlijke bestanden, bij opnieuw installeren kan het wel zijn dat er gevraagd wordt of Windows moet hersteld worden en als dit aangeboden wordt bent u het best dat u dit neemt want bij het opnieuw installeren kan het nog steeds zo zijn dat er bestanden en of programma's verloren gaan. Indien u al deze stappen of één ervan uitvoert is het steeds aangeraden om te kijken of er updates beschikbaar zijn voor de door u gebruikte programma's en wat misschien nog het meest belangrijke is of dat er updates beschikbaar zijn voor uw videokaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 784
  • 1,6k
  • 55
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.689
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Onze Unattededs kan je gewoon herstellen, sterker nog als je je pc opnieuw instel heb je gewoon weer een werkende versie 😉 en dat gewoon via MS

 

bewerkt door Tuinbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  532
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  607
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  04-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jongens, bedankt voor de reactie. Ik heb windows update opnieuw gedaan en voila, tot nu toe geen problemen meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 532
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...