Spring naar bijdragen

Kan geen verbinding maken met internet


Ga naar de oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-12-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dag iedereen. Ik heb een raar probleem. Sinds gisteravond kan ik mijn Windows 7-pc niet met internet verbinden, elk apparaat behalve de pc werkt prima, maar het maakt geen verbinding met het thuisnetwerk. Ik heb verschillende keren geprobeerd verbinding te maken en de verbinding te verbreken, maar mijn probleem is niet opgelost. Ik weet niet wat de reden hiervoor zou kunnen zijn. Eerder heb ik netwerkgerelateerde problemen opgelost met behulp van dit artikel, maar deze keer helpt het mij ook niet. Kan iemand mij helpen mijn probleem op te lossen? Ik voeg ook een screenshot toe. Elke vorm van feedback wordt zeer op prijs gesteld.

 

Internet_issue.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  385
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  07-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

windows 7 is verleden tijd 

dacht dat windows 7 gestopt is vorige met updaten

ik moest naar windows 10 gaan na 11 jaar windows 7 te hebben gehad 

mischien dat da het probleem gaat zijn da uw windows niet optimaal meer werkt 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 19
  • 72
  • 2

  • Bijdragen:  80
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.308
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  23-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37
  • Was actief op:  Windows

Misschien kan je je netwerkadapter eens verwijderen en na herstarten van Windows zal deze terug opnieuw geïnstalleerd worden.

Hiervoor ga je naar configuratiescherm-->apparaatbeheer en dan naar je netwerkadapters.  Klik rechtermuisknop op je netwerkkaart en apparaat verwijderen en herstart je pc.

Als het goed is installeerd Windows de driver voor u.... Zoniet dan neem je je drivers van je moederbord er even bij die op een cd-rom moeten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 80
  • 4

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  385
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  07-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

  • 19
  • 72
  • 2

Beste @EmeryHoppe, heeft u al eens geprobeerd de PC met kabel aan te sluiten op de modem/router en te controleren of de internet verbinding dan wel correct werkt. Als dat het geval is kan altijd opnieuw geprobeerd worden om de PC met die internet connectie weer opnieuw op te nemen binnen het draadloze thuisnetwerk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  385
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  07-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

  • 19
  • 72
  • 2

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Skeletor:

Beste @EmeryHoppe, heeft u al eens geprobeerd de PC met kabel aan te sluiten op de modem/router en te controleren of de internet verbinding dan wel correct werkt. Als dat het geval is kan altijd opnieuw geprobeerd worden om de PC met die internet connectie weer opnieuw op te nemen binnen het draadloze thuisnetwerk.

Dit lijkt mij het beste advies. Mogelijk ligt het aan je draadloze netwerk adapter. Door even een kabel aan te sluiten, weet je of het wel werkt met een kabel. En, met enig geluk herkent het netwerk daarna ook draadloos je PC. Misschien dat het stappenplan van @pcworlduitkomst biedt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...