Spring naar bijdragen

ebookparadijs.org en Utorrent haalt geen torrents meer binnen.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  305
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan gewoon inloggen bij ebookparadijs en ook downloaden maar vervolgens haalt utorrent de download niet binnen,

terwijl het recent geplaatste torrents zijn. Weet iemand waar dit aan ligt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 13

  • Bijdragen:  51
  • Waardering:   119
  • Prestatiepunten:  1.565
  • Dagen gewonnen:  9
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Het is een torrent-site, kan je op de info-pagina van de torrent zien of er Delers zijn?
Als de uploader iemand is die zijn PC niet 24/24 opstaan heeft (en geen gebruik maakt van seedbox), dan kan het dat je moet wachten tot de uploader online is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 119
  • 51
  • 9

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  305
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

6 uur geleden zei MrAudi:

Het is een torrent-site, kan je op de info-pagina van de torrent zien of er Delers zijn?
Als de uploader iemand is die zijn PC niet 24/24 opstaan heeft (en geen gebruik maakt van seedbox), dan kan het dat je moet wachten tot de uploader online is.

Dank je wel MrAudi, het zijn recent geplaatste boeken die blijven hangen op finding peers. Je zou dus zeggen dat er wel meerdere delers moeten zijn. Maar ik kan al een paar weken geen torrents binnen halen. Geen idee waar dit aan ligt, heb dit nooit gehad. 

kan je op de info-pagina van de torrent zien of er Delers zijn? Hoe kan ik dat zien dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 13
30 minuten geleden zei Snuffelxx:

kan je op de info-pagina van de torrent zien of er Delers zijn? Hoe kan ik dat zien dan?

Als op de overzicht pagina bij jouw aangeklikte torrents bijvoorbeeld de onderstaande gegevens staan, dan kan de torrent ook niet gedownload worden: 

965.37 kB in 1 bestand         Geplaatst door: .......................      

0 keer gedownload               21 mei 2021 om 11:50:01

0 deler en 6 ontvangers      Torrent is 4 uur aanwezig

Als er wel delers staan bij de door jou aangeklikte torrents, dan zou ik eens kijken of je downloads wel gaan lopen wanneer je Internet Security of Antivirus uitgeschakeld is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je gebruik maakt van een VPN, dan kan het zijn dat die torrent verkeer tegenhoud. Dit kan van land tot land en van server verschillen. In geval van VPN probeer dan eens b.v. een server uit Zwitserland 🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 244
  • 209
  • 14
  • Duken cveranderde de titel in ebookparadijs.org en Utorrent haalt geen torrents meer binnen.

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  305
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 21-5-2021 om 21:17 zei VampireInspector:

Als je gebruik maakt van een VPN, dan kan het zijn dat die torrent verkeer tegenhoud. Dit kan van land tot land en van server verschillen. In geval van VPN probeer dan eens b.v. een server uit Zwitserland 🙈

Dank je wel. Ga ik eens proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 13

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...