Spring naar bijdragen

Grote nzb binnen halen via sabnzb lukt niet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Ik wil een nzb bestand binnen halen maar grote bestanden van boven de 75 GB pakt die dus niet. 

Ik heb 2 bestanden 1tje van 75 en 1tje van 100 GB 

weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen 

het is namelijk de serie van grey's anatomy seizoen 15 en 16. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

6 minuten geleden zei ShadowMaster:

Ik wil een nzb bestand binnen halen maar grote bestanden van boven de 75 GB pakt die dus niet. 

Ik heb 2 bestanden 1tje van 75 en 1tje van 100 GB 

weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen 

het is namelijk de serie van grey's anatomy seizoen 15 en 16. 

Hallo @ShadowMaster, dat ligt niet aan SABnzbd, maar waarschijnlijk aan de schijfruimte die je hebt.  Als de plek waar onderstaande mappen staan kleiner is dan het totale te downloaden aantal GB dan zal de download niet gedaan worden. Ik heb zelf even Seizoen 15 (90.88 GB) geprobeerd en die gaat keurig downloaden. Het is ook nog mogelijk dat je ze 1 voor 1 moet downloaden en dus niet tegelijk moet laden in SABnzbd.

Basis map: C:\Users\ADMIN
Tijdelijke download map BladerenMap om onbewerkte downloads op te slaan
Kan alleen gewijzigd worden als de wachtrij leeg is.
Map voor verwerkte downloads Bladeren(kan aangepast worden door de categorieën).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Duken veranderde de titel in Grote nzb binnen halen via sabnzb lukt niet

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

@Skeletor ruimte heb ik nog zat nog 190 GB moet ik over hebben volgens mijn schrijf. 
ik deed ze ook 1 voor 1 laden maar als nog pakt die seizoen 15 en 16 niet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
5 minuten geleden zei ShadowMaster:

@Skeletor ruimte heb ik nog zat nog 190 GB moet ik over hebben volgens mijn schrijf. 
ik deed ze ook 1 voor 1 laden maar als nog pakt die seizoen 15 en 16 niet 

Ik ben toch bang dat je een klein dingetje over het hoofd ziet, namelijk dat de Tijdelijke Downloadmap vaak op de C schijf staat (de SABnzbd Installatiemap) en na de download worden de bestanden uitgepakt en verplaatst naar een Map voor verwerkte downloads die vaak op een ander schijfdeel staat of misschien wel een aangesloten externe schijf. Kijk dus nog eens goed welk schijfdeel bij jou nog 190 GB is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

@Skeletor het wordt uitgepakt naar mijn seedbox, en daar is nu nog een schrijfruimte van 190 GB over. 

Waar zou ik anders moeten kijken ? 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
15 minuten geleden zei ShadowMaster:

@Skeletor het wordt uitgepakt naar mijn seedbox, en daar is nu nog een schrijfruimte van 190 GB over. 

Waar zou ik anders moeten kijken ? 
 

Klik in SABnzbd rechts bovenaan eens op het Tandwieltje en ga dan naar Mappen. Bovenaan in dat tabbladje staat:
 Tijdelijke download map BladerenMap om onbewerkte downloads op te slaan
Kan alleen gewijzigd worden als de wachtrij leeg is.


Klik nu eens op Bladeren en kijk op welke schijfdeel van je computer/seedbox die map staat. Als je dan in je Map verkenner eens met je rechtermuisknop klikt op de Schijfletter waar die map staat en onderaan even klikt op Eigenschappen, krijg je keurig te zien hoeveel schijfruimte je daar nog hebt. Ik heb zelf meer dan 300 GB ruimte op mijn C schijf waar de tijdelijke downloadmap staat en meer dan 100 GB op mijn D schijf waar de uitgepakte en gecorrigeerde bestanden naar toe verplaatst worden.

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

9 minuten geleden zei Skeletor:

Klik in SABnzbd rechts bovenaan eens op het Tandwieltje en ga dan naar Mappen. Bovenaan in dat tabbladje staat:
 Tijdelijke download map BladerenMap om onbewerkte downloads op te slaan
Kan alleen gewijzigd worden als de wachtrij leeg is.


Klik nu eens op Bladeren en kijk op welke schijfdeel van je computer die map staat. Als je dan in je Map verkenner eens met je rechtermuisknop klikt op de Schijfletter waar die map staat en onderaan even klikt op Eigenschappen, krijg je keurig te zien hoeveel schijfruimte je daar nog hebt.

er wordt niks opgeslagen op mijn pc maar alles in de seedbox, ik heb deze gehuurd en daar komt ook deze sabnzb vandaan. 

er worden geen bestanden opgeslagen op mijn pc 

alleen maar in de seedbox en moet ze zelf als ik ze wil hebben via filezilla overzetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
1 minuut geleden zei ShadowMaster:

er wordt niks opgeslagen op mijn pc maar alles in de seedbox, ik heb deze gehuurd en daar komt ook deze sabnzb vandaan. 

er worden geen bestanden opgeslagen op mijn pc 

alleen maar in de seedbox en moet ze zelf als ik ze wil hebben via filezilla overzetten. 

Als de Tijdelijke downloadmap en de Map voor verwerkte downloads beiden op dezelfde schijf staan, dan zou die ruimte inderdaad voldoende moeten zijn om tenminste die seizoenen binnen te halen, maar nogmaals, dan moet je eerst 1 seizoen downloaden en daarna met FileZilla verplaatsten voordat je het 2e seizoen gaat binnen harken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

ja zo doe ik het ook , maar helaas pakt seizoen 15 en 16 niet ondanks de ruimte :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
8 minuten geleden zei ShadowMaster:

ja zo doe ik het ook , maar helaas pakt seizoen 15 en 16 niet ondanks de ruimte :(

Heb je met het downloaden van die voorgaande seizoenen ook deze problemen gehad? Ik krijg de indruk dat er anders een Maximum GB zit aan de grootte van de te downloaden bestanden in jouw seedbox.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

@Skeletor nee bij geen 1tje heb ik problemen gehad tot de laatste 2 die zijn net wat hoger dan de rest van de seizoenen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23
9 minuten geleden zei ShadowMaster:

@Skeletor nee bij geen 1tje heb ik problemen gehad tot de laatste 2 die zijn net wat hoger dan de rest van de seizoenen 

Ik zou bij de verhuurder eens kijken of er geen Limit op jouw downloads zit en anders is het wel heel vervelend dat je juist nu problemen gaat krijgen nu je een goede kwaliteit met Retail subs kan binnenhalen. Misschien zijn de afleveringen in deze kwaliteit ook nog ergens los te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast SwitchFreak

@ShadowMaster

Volgens mij komt dit omdat SABnzb 2x de schijfruimte automatisch reserveert (dus 350gb in totaal)

Één keer namelijk voor de tijdelijke download map, om ervoor te zorgen dat deze compleet binnen gehaald kan worden.

En één keer voor de complete download map, omdat deze tijdens de download automatisch wordt uitgepakt.

Als je dus de download pauzeert, en er een nieuwe kleinere download tussen zet zal alles opschuiven.

Dat is wat ik laatst ook ervaren had met mijn NAS binnen mijn netwerk, en heb er toen een 4TB hardeschijf bij geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...