Spring naar bijdragen

Registreren Newzbin lukt niet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  103
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Al diverse malen geprobeerd te registreren bij Newzbin.

Ik krijg wel de mail om te activeren en als ik activeer krijg ik de melding dat een admin moet goedkeuren.

Die goedkeuring komt nooit.

Als ik vervolgens toch probeer in te loggen dan kan dat dus niet en als ik via "wachtwoord vergeten" mijn geregistreerde mail adres invul krijg ik de melding dat dat adres niet bekend is.

Verschillende mailadressen geprobeerd, ook vanaf verschillende ip-adressen, geen registratie.

Ook al diverse malen een email naar hun info adres gestuurd, geen reactie.

Iemand de gouden tip?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 8

  • Bijdragen:  72
  • Waardering:   19
  • Prestatiepunten:  385
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  07-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dat is geduld hebben de admin is nie vaak online mischien dat binnekort een mod u goedkuurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 19
  • 72
  • 2

Je kan op 2 verschillende manieren registreren bij Newzbin, namelijk op het Forum ( https://www.newzbin.org ) of op de NZB Community ( https://v3.newzbin.org/index.php ). Als je nu de registratie hebt gedaan op de NZB Community kan je het ook proberen op het Forum, want het aanmaken van een account is bij Newzbin geldig op beide websites.

Ik wil ook nog wel even aanhalen dat zoals hierboven al gezegd, je moet wel even geduld op kunnen brengen voor de goedkeuring door een Admin en zeker niet zoals je nu zelf verteld heel ongeduldig bent gaan handelen door zonder goedkeuring in te loggen, want dat kan je zomaar een Ban opleveren op je IP-adres.

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  103
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zo ongeduldig was ik niet, heb soms zeker meer dan een week gewacht, maar geen activatie.

Het ook niet reageren op mails, inmiddels meer dan een maand geleden, vind ik apart.

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 8

  • Bijdragen:  80
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.308
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  23-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37
  • Was actief op:  Windows

Staat je vpn aan?

Want je mag namelijk op veel plaatsen niet registreren met vpn aan enkel als uw account geactiveerd is mag je je aanmelden met vpn aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 80
  • 4

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  15
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij mij mislukt het ook al tijd. Zonder VPN en na een week kan ik niet meer inloggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Ik heb even een bericht gekopieerd van Super Moderator Mr. Chaos op het Newzbin Forum:

avatar_98403.gif?dateline=1479503727
Mr Chaos 
Super Moderator
*******
Berichten: 2,662
Topics: 63
Lid sinds: Aug 2013
Reputatie: 75
#3

 

31-05-2021, 11:52 PM
Alleen accounts worden goed gekeurd door ons die een daadwerkelijke IP adres hebben
Heb je geprobeerd om een account aan te maken zonder daadwerkelijk IP adres dan heb je groot kans dat je nieuwe account door ons verwijderd is

Niet toegestaan zijn registraties met
Vpn
Proxy
Mobiel
Temp en/of 10 Minuten mailboxen
Aanverwanten

Na aanmaken van een account met een daadwerkelijk IP adres en na onze account goedkeuring
Kun je naar hartenlust je zelf weer verstoppen
Dit om spam bots tegen te gaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kan ook contact met ze opnemen zie:

Newzbin Community - Contacteer Ons

Van hun kant gezien snap ik dat ze de veelvoud aan registratie IP adressen zo klein mogelijk hebben gezet... zoals ze zelf zeggen "Dit om spam bots tegen te gaan". Vanuit mijn eigen invalshoek zou ik persoonlijk nooit bij dit soort websites met een publiek adres willen registreren om de dood eenvoudige reden dat mochten hun iets doen wat niet mag, mijn IP adres (en dus persoonsgegevens) in een BUMA Filtertje terecht kan komen 💀

  • Leuk 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 244
  • 209
  • 14
3 uur geleden zei VampireInspector:

Vanuit mijn eigen invalshoek zou ik persoonlijk nooit bij dit soort websites met een publiek adres willen registreren om de dood eenvoudige reden dat mochten hun iets doen wat niet mag, mijn IP adres (en dus persoonsgegevens) in een BUMA Filtertje terecht kan komen 💀

Ik denk dat dit eigenlijk wel een achterhaalde denkwijze van zelfbescherming is, want misschien op een enkele leek/debutant in dit download wereldje na, weet iedereen toch inmiddels wel dat wanneer je een VPN gebruikt tijdens het downloaden er ook geen trace naar jouw IP-adres ontstaat. Uiteraard is het raadzaam om dan tenminste wel een VPN te gebruiken die geen log bijhoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  103
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gebruik geen VPN.

En wat is een daadwerkelijk IP-adres?

Ik heb een vast IP-adres bij een glasvezel aanbieder, dus dat lijkt me geen probleem.

Ik ga nog eens proberen contact op te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 8

  • Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Skeletor:

Ik denk dat dit eigenlijk wel een achterhaalde denkwijze van zelfbescherming is, want misschien op een enkele leek/debutant in dit download wereldje na, weet iedereen toch inmiddels wel dat wanneer je een VPN gebruikt tijdens het downloaden er ook geen trace naar jouw IP-adres ontstaat. Uiteraard is het raadzaam om dan tenminste wel een VPN te gebruiken die geen log bijhoud.

Veel websites houden er een registratie IP en Tijdstip/Datum op na welke wordt gearchiveerd om je eventueel in de toekomst te kunnen weren. Als dat lijstje na het offline halen van een website door autoriteiten in hun bezit komen sta je hier dus op met een soort van persoonsgegeven, en dat heb ik liever niet, vandaar dat ik toch maar vast blijf houden aan mijn "achterhaalde denkwijze". :db:

  • Leuk 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 244
  • 209
  • 14
4 minuten geleden zei VampireInspector:

Veel websites houden er een registratie IP en Tijdstip/Datum op na welke wordt gearchiveerd om je eventueel in de toekomst te kunnen weren. Als dat lijstje na het offline halen van een website door autoriteiten in hun bezit komen sta je hier dus op met een soort van persoonsgegeven, en dat heb ik liever niet, vandaar dat ik toch maar vast blijf houden aan mijn "achterhaalde denkwijze".

Ik zal de laatste zijn die u veroordeelt voor uw voorzichtigheid, maar nagenoeg elke Community of Forum heeft een database met IP gegevens van leden, maar daar kunnen de autoriteiten nochtans geen bewijs voor illegaal handelen aan ontleden wanneer er verder geen log of trace gegevens naar dat IP-adres te achterhalen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Toolhead:

En wat is een daadwerkelijk IP-adres?

Ik heb een vast IP-adres bij een glasvezel aanbieder, dus dat lijkt me geen probleem.

Ik ga nog eens proberen contact op te nemen.

Ik vermoed dat "Mr Chaos" met "Met een daadwerkelijk IP-adres" bedoelt het IP adres welke je krijgt van je internet provider en dus je vaste internet abonnement. :yes:

 

Op 19-6-2021 om 20:45 zei Toolhead:

Verschillende mailadressen geprobeerd, ook vanaf verschillende ip-adressen, geen registratie.

Je geeft aan vanaf verschillende IP adressen, maar ook dat je geen VPN hiervoor hebt gebruikt. Dan vraag ik me wel af hoe je aan een meerdere niet VPN IP adressen bent gekomen zonder de DHCP lease time bij je provider te laten verlopen... want dat trucje ken ik dan weer niet :gek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 244
  • 209
  • 14

  • Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

4 minuten geleden zei Skeletor:

Ik zal de laatste zijn die u veroordeelt voor uw voorzichtigheid, maar nagenoeg elke Community of Forum heeft een database met IP gegevens van leden, maar daar kunnen de autoriteiten nochtans geen bewijs voor illegaal handelen aan ontleden wanneer er verder geen log of trace gegevens naar dat IP-adres te achterhalen zijn.

Maar even hardop denkend. Ik registreer me bij site "x" met mijn echte IP adres, op dat moment is mijn IP gelogd in hun database/logfile onder de "Nickname" die ik daarbij aanmaak. Ieder NZB of Torrent file welke je dan download moet je toch vaak op een knopje of linkje klikken wat ook weer in de logfiles komt te staan onder je "Nickname" met of zonder je echte IP adres. Dat is een mooie verzameling aan "data" wat iets over jou als persoon/gedrag zegt. :ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 244
  • 209
  • 14
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.689
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ben er persoonlijk ook geen voorstander van om zonder vpn ergens aan te melden, het is wel wat meer werk voor de systeem operator, i.v.m ongewenste grappenmakers 😅  Uit eindelijk wordt er wel degelijk een data aangemaakt met ip's, deze kunnen dus wel worden gebruikt bij oprollen van sommige sites door brein. Als er een dwangsom is gesteld dan kan dat in mindering worden gebracht door de data ter beschikking te stellen, waar door de schikking lager uitvalt voor de site eigenaar. En ja het zal niet direct een probleem zijn voor de gebruikers, doch wordt er een analyse op los gelaten , voor eventuele te vergaren bewijslast voor later.  Op onze sites is er om die rede geen VPN filter maar raden we juist aan om je te registreren met VPN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  326
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ik heb me een maand geleden al aangemeld en heb ook nog steeds geen goedkeuring of mail gehad van ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 20

Er is nu bekend onder welke omstandigheden een registratie niet lukt en op welke manier er contact gezocht kan worden met een Staflid op Newzbin. Onder de leden van Duken.nl is hoogstwaarschijnlijk niemand die verder iets kan doen aan een mislukte registratie op Newzbin. (Behalve nutteloos gaan klagen natuurlijk)

avatar_98403.gif?dateline=1479503727
Mr Chaos 
Super Moderator
*******
Berichten: 2,662
Topics: 63
Lid sinds: Aug 2013
Reputatie: 75
#3

 

31-05-2021, 11:52 PM
Alleen accounts worden goed gekeurd door ons die een daadwerkelijke IP adres hebben
Heb je geprobeerd om een account aan te maken zonder daadwerkelijk IP adres dan heb je groot kans dat je nieuwe account door ons verwijderd is

Niet toegestaan zijn registraties met
Vpn
Proxy
Mobiel
Temp en/of 10 Minuten mailboxen
Aanverwanten

Na aanmaken van een account met een daadwerkelijk IP adres en na onze account goedkeuring
Kun je naar hartenlust je zelf weer verstoppen
Dit om spam bots tegen te gaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  103
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik krijg op geen enkele manier contact, heb dit contactformulier ook al diverse malen ingevuld.

Verder voldoe ik volgens mij aan alle gestelde voorwaarden.

Om dit dan nutteloos geklaag te noemen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 8
26 minuten geleden zei Toolhead:

Ik krijg op geen enkele manier contact, heb dit contactformulier ook al diverse malen ingevuld.

Verder voldoe ik volgens mij aan alle gestelde voorwaarden.

Om dit dan nutteloos geklaag te noemen ....

Beste @Toolhead

Ik noem dat zeker nutteloos geklaag, omdat u en andere personen die registratie problemen hebben op een Forum of Community kennelijk verwachten dat die problemen simpelweg opgelost worden zodra dat in een topic op Duken.nl wordt aangegeven. U benoemt als topic starter een aantal door u gedane handelingen die al volledig ingaan tegen het door Newzbin vereiste om een account te kunnen aanmaken. Waarschijnlijk is uw 1e poging al niet geheel volgens hun regels gegaan en hebben uw vervolg pogingen de registratie alleen maar onmogelijk gemaakt. Er is door een paar leden nu een reactie gegeven in uw topic die mogelijk een oplossing zouden kunnen bieden, maar als dat niet het geval is zullen u en andere door Newzbin niet geaccepteerde personen zich daar helaas bij neer moeten leggen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wanneer leren mensen het nou. Voor eens en voor altijd: gebruik altijd VPN, ook tijdens account registratie!

(tenzij je (10) duizende euros boete wilt betalen aan een stichting of bedrijf, dan moet je VPN zeker uitzetten)

jouw IP adres kan gekoppeld worden aan de bestanden die je hebt gedownload. Hetzij via torrents dan wel via nzb. Dit ip adres staat in de database van de betreffende dienst en/of in geval van torrents in een swarm. brein heeft de mogelijkheid om de server in beslag te nemen en kan zo jouw ip adres koppelen aan downloads of uploads.

het argument om geen VPN aan te hebben tijdens account registratie om ongewenste mensen (zoals brein) buiten te houden is complete onzin. dat is niet hoe anoniem internetten werkt.

het is heel simpel. als een site je verplicht je VPN uit te schakelen (al is het maar eventjes), is deze website mogelijk in beheer van brein. genoeg mensen die al gepakt zijn in deze toch al kleine wereld.

nog een tip (wat de meeste hier niet leuk vinden om te horen omdat ze zijn blijven hangen in jaren 80/90) is om weg te blijven van alom oude NZB. je betaald namelijk voor een abonement, en waar geld wordt gebruikt worden mensen gepakt als een stichting of bedrijf dat wilt. altijd. Rechters hebben in het verleden al vaker een vonnis uitgesproken dat NAW verplicht afgestaan dient te worden.

doe eerst je onderzoek en begrijp hoe internet werkt voor dat je hierop reageer.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
3 uur geleden zei William:

Dit kan wel een beetje worden genuanceerd. Volgens mij wordt er om hulp gevraagd of een "gouden tip" zoals in de topic start. M.a.w. leden verwachten niet dat wij het oplossen, ze hopen op iemand met hulp die ze op weg kan helpen. In dit geval is het zeker geen nutteloos geklaag. Ook in combinatie omdat andere leden en gasten hier kennis mee opdoen. 

Ik ben nu toch razend benieuwd waarom de woordjes nutteloos geklaag genuanceerd dienen te worden, want dit is een pure persoonlijke mening. Die mening heb ik vanwege de honderden bijna identieke vragen van andere leden die op tal van andere community 's Registratieproblemen hadden of te maken hebben gekregen met een Ban en daarover op Duken.nl een dankbaar platform kregen om die narigheid van zich af te schrijven.

Ik krijg hier ook een beetje nare smaak van in mijn mond, want volgens mij heeft om dit soort redenen mijn vader (Drifter) ook zijn account laten verwijderen en ook nog zeer recent een in mijn ogen zeer goed en actief lid (Guardian) die uiteindelijk ook werd bekritiseerd om zijn persoonlijke meningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben van mening dat oud gras niet te vreten is. 🤢

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  103
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kan de voorwaarden van acceptatie niet zien voordat ik wordt geaccepteerd.

Heb diverse pogingen ondernomen, maar kom er niet door.

Vandaar mijn vraag om een tip.

Ik ben blij dat er leden van dit forum zijn die dat in ieder geval onderkennen. ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...