Spring naar bijdragen

3ds games


Kees02

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  518
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Ik heb een 3ds xl. En een r4i dual core 2017 kaart. Ik speel op die kaart ds spellen.  

Nu vroeg ik mij af is er (in Nederland) een r4 kaart ofzo iets voor 3ds spellen? Dus het zelfde als de r4 kaart maar dan met 3ds spellen erop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 16

Goede morgen @Kees02,

Het is wel duidelijk dat je voor het spelen van 3DS spellen een geschikte R4 kaart moet hebben met daarop de juiste software. Je bent nu op zoek naar een kaartje waar al Software en Spellen op geïnstalleerd staan, maar ik ben bang dat je dan terecht gaat komen bij aanbiedingen via Marktplaats of iets dergelijks. Je neemt dan ook het risico dat je misschien toch ook iets gaat krijgen wat niet correct werkt.

Ik adviseer toch om dan een kaartje te kopen die geschikt is voor jouw 3DS XL waar de Software al op staat, maar waar je dan wel zelf de spellen op moet zetten. Bij Ombouweindhoven.nl koop je een betrouwbare geschikte kaart incl. software en downloaden van 3DS spellen kan je op nagenoeg elke Torrent of NZB Community. Je kan overigens ook even googlen op 3DS spellen Gratis downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  518
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dankje wel voor je antwoord.

Ik heb deze en wil kijken of misschien  de software waar jij het over had erop kan. Heb je misschien een link voor de software?

20210628_155121.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 16
1 uur geleden zei Kees02:

Dankje wel voor je antwoord.

Ik heb deze en wil kijken of misschien  de software waar jij het over had erop kan. Heb je misschien een link voor de software?

 

Je kan het uiteraard proberen en de link van de kaart waarvan ik al dacht dat je die had staat ook al in je andere Topic, maar bij deze kan je even klikken op deze link en download dan op die pagina even de Software door te klikken op het grijze blokje met de tekst Dutch.

Vergeet niet van alles wat nu op je kaart staat even een kopie te maken naar een mapje op je PC of Laptop zodat je dat altijd weer terug kan zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  518
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi, Ik heb zo juist de software erop gezet en een 3ds game (game bestand is .3ds) nu klikte ik de game aan en kreeg ik dit:

 

Wat betekend dit? Wat kan ik doen om hem toch te spelen?

20210628_180542.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 16
51 minuten geleden zei Kees02:

Hoi, Ik heb zo juist de software erop gezet en een 3ds game (game bestand is .3ds) nu klikte ik de game aan en kreeg ik dit:

 

Wat betekend dit? Wat kan ik doen om hem toch te spelen?

20210628_180542.jpg

Het enige dat ik kan vertellen, is dat die code te maken heeft met een specifieke Super Mario game Code. Product Code: CTR-P-AREP. Wat je moet doen als dit in je scherm verschijnt kan ik je niet vertellen, want ik speel zelf helemaal geen games. Wellicht kan een DS speler je die informatie wel geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

8 minuten geleden zei Skeletor:

CTR-P-AREP

Dat weet ik toevallig dan weer van vroeger. Dit zijn de Rom Ids. 

Dit is bijvoorbeeld de code van de game zodat de R4 weet wat hij moet doen bij deze game. Bijvoorbeeld hardware modus aanpassen of cheat inladen.

Maar je kan nergens drukken op play?

 

 

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  518
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zie hem in de lijst staan met de ds spellen (zonder foto) en als ik hem aan klik krijg ik dat te zien op de foto

 

Dus deze foto eerst dan druk ik op A om het spel te startte en dan krijg ik die andere foto

16249013645867216518852723917788.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 16
58 minuten geleden zei Kees02:

Ik zie hem in de lijst staan met de ds spellen (zonder foto) en als ik hem aan klik krijg ik dat te zien op de foto

Ik ben al blij dat je tenminste al verder bent gekomen dan het zien van een lege map nadat je de game had aangeklikt in de lijst. Dan is de installatie van de nieuwere software toch wel nuttig geweest. Hopelijk zijn er wat meer leden die ervaring hebben met spelen op een 3DS die je wat verder kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  518
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dankje wel, ik hoop het ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 16
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Werken andere spellen overigens wel? Wil je eens een andere rom proberen van een wat ouder spel. Start door wel op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  518
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De ds spellen werken wel maar de 3ds spellen niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 16
Op 29-6-2021 om 07:22 zei Kees02:

De ds spellen werken wel maar de 3ds spellen niet

Helaas heeft hier nog geen enkel ander lid een reactie op gegeven die je wat verder kan helpen, maar is Mario het enige 3DS spel wat je nu tussen je oudere spellen op de kaart hebt staan? Als je geen andere 3DS spellen hebt kan het natuurlijk ook zomaar zijn dat het Mario 3DS spel niet correct is. Heb je al eens geprobeerd om de oude spellen even van het kaartje af te halen en alleen het Mario 3DS spel er op te zetten in de spellen map.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  518
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb ik geprobeerd. Op Facebook heb ik ook mijn vraag gezet. De ds spellen werken wel maar de 3ds spellen niet. Op Facebook zeiden ze dat ik een ander r4 kaart moet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 16

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...