Jump to content

Actie: Probeer PIA VPN voor slechts €1,94 per maand & gratis virusscanner!

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor een scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug
  • Tijdelijk gratis PIA viruscanner

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

Recommended Posts

wou ik als.fast and the furious fan en wou de laatste fast9 ook maar goed

kon in het begin nie wachten op de hdrip of web versie.

dus eerst de cam versie afgehaald  maar na een paar weken zie ik via mijn smartphone dat er nu al een webrip versie uit zalig toch 

maar ook al.is die nu pas in de bioscoop 

hoe komt dat eigelijk dat zo releas van een film

altijd zo snel zijn 

woman-1853936.jpg

1 uur geleden zei hellboy32:

dus in princie halen ze die af via betalen streaming website en plaatsen die zo in de torrent of nzb wereld

Dat is momenteel de grootste bron voor Illegale serie en film content. Voorheen was de 1e goede kwaliteit bron een Screener DVD die door Filmproducenten naar potentiele afnemers/verspreiders werd gestuurd die meestal wel werden gelekt en heel snel verspreidt binnen het download wereldje.

• Thanks 1

Duken
This post was recognized by Duken!

Skeletor was awarded the badge 'Helpful' and 5 points.

4 uur geleden zei hellboy32:

via streaming site welke. programmas heb ge daarvoor nodig als ge iets wilt downloaden 

Dat is gelukkig al een aantal keren een gespreksonderwerp geweest op Duken.nl en het meest geschikte programma daarvoor wordt volledig uitgelicht in dit Artikel.

• Like 1

• Duken changed the title to f9 stream en rips

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Mick1980
      Ik heb een abonnement op disney plus maar wil de films kunnen downloaden. Op mijn televisie boven heb ik geen internet bereik maar ik kijk daar films op via een usbstick. De films of series van disney+ wil ik downloaden of kopiëren en dan op de usb stick zetten. Het liefste ook met ondertitels. 
      Weet iemand een makkelijk programma waarmee je disney plus kan rippen?
    • By William
      Dominic Toretto leidt een rustig leven buiten de grid met Letty en zijn zoon, kleine Brian, maar ze weten dat gevaar altijd op de loer ligt net boven hun vredige horizon. Deze keer dwingt die dreiging Dom om de zonden uit zijn verleden onder ogen te zien als hij diegenen gaat redden van wie hij het meest houdt. Zijn bemanning komt samen om een wereldschokkend complot te stoppen onder leiding van de meest bekwame huurmoordenaar en krachtige chauffeur die ze ooit zijn tegengekomen: een man die ook de verlaten broer van Dom is, Jakob.
    • By Tuinbever
      Op movietrack wordt wordt de wedstrijd Ajax - Feijenoord live uitgezonden. Je hoef je daar alleen maar te registreren kan met (vpn) dan kijk je onder het kopje live voetbal.
      Soms komt er reclame in beeld maar dat kan je weg klikken, de stream kwaliteit is hoog.
      Let op het is nog wel in test fase 😉

• By tonym
      mijn tv box heeft problemen met sportdevil wanneer ik de sportkanalen wil  gebruiken  sport live sport live tv  enz geeft hij alleen maar aan 
      no stream available  of no stream. en dat bij alle voetbal kanalen van sportdevil.
      Voorheen nooit gehad zo van de ene dag op de ander RTMP is ingeschakeld 
      weet iemand wat te doen  ik kan geen voetbal meer kijken.
      graag uw oplossingen of advies

gr tonym

• Who was online  4 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...