Spring naar bijdragen

Nintendo switch geüpdatet en nu kan hij niet meer aan secondary.bin


Toentjuh

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  62
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemorgen,

Wie kan mij helpen?

Ik heb vorige week mijn omgebouwde Nintendo switch in een onoplettende bui geüpdatet en nu wil hij niet meer aan heb het via verschillende payload injecties geprobeerd maar dan wordt er de volgende foutmelding weergegeven (error fatale error : failed tot stat stage 2(atmosphere/fusee-secondary.bin) betekend dit dat ik mijn SD kaart moet formatteren of zijn er andere mogelijkheden?

 

Groetjes toentjuh

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Duken cveranderde de titel in Nintendo switch geüpdatet en nu kan hij niet meer aan secondary.bin
Gast SwitchFreak

@Toentjuh

Helaas zul je helemaal van voren af aan moeten beginnen met je CFW, en dus alles opnieuw moeten installeren.
Mijn advies m.b.t een switch, voordat je hem update (Firmware en/of CFW updates) maak altijd eerst even een backup van je complete SD.

Heb zelf ook met veel experimenteren veel van deze geintjes gehad, ik was zelf van plan om allerlei guides te maken voor het updaten van switch. En installeren van games op verschillende manieren. Maar heb er helaas te weinig tijd voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Weet jij toevallig nog werkt guides je hebt geprobeerd @Punishervoor het ombouwen van je switch? (Links)?

Thx 🙌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
5 uur geleden zei Duken:

Weet jij toevallig nog werkt guides je hebt geprobeerd @Punishervoor het ombouwen van je switch? (Links)?

Thx 🙌

De meest complete gids voor een Switch Homebrew is helaas alleen te vinden in het Engels maar heeft wel de meest recente linkjes naar de verschillende te downloaden software en dat is de NH Switch Guide.

Ik heb voor wat meer leesgemak die website ook even onder een Nederlandse Google Vertaling gezet die je kan vinden onder deze link

De meeste handleidingen (ook Nederlands) zijn bijna allemaal afgeleide versies van de bovengenoemde NH Switch Guide

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast SwitchFreak

@Duken@Skeletor

ik zal proberen om een complete guide te maken voor het ombouwen/updaten van je switch.
De guides die op NH Switch staan zijn helaas niet helemaal compleet, en kan er voor zorgen dat de switch helemaal niet meer aan gaat.

Maar komt goed, ik zal een uitgebreide versie maken en ook met welke programma's je daarvoor nodig hebt, deze heb ik al eens gemaakt voor een welbekende nzb site van Tuinbever 😝

Met vriendelijke groet,

Punisher

bewerkt door Punisher
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

54 minuten geleden zei Punisher:

@Duken@Skeletor

ik zal proberen om een complete guide te maken voor het ombouwen/updaten van je switch.
De guides die op NH Switch staan zijn helaas niet helemaal compleet, en kan er voor zorgen dat de switch helemaal niet meer aan gaat.

Maar komt goed, ik zal een uitgebreide versie maken en ook met welke programma's je daarvoor nodig hebt, deze heb ik al eens gemaakt voor een welbekende nzb site van Tuinbever 😝

Met vriendelijke groet,

Punisher

Dat zou briljant zijn! Ik zal deze ook dan bij de handleidingen plaatsen. Daar maak je zoveel leden blij mee 😁

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
1 uur geleden zei Punisher:

ik zal proberen om een complete guide te maken voor het ombouwen/updaten van je switch.
De guides die op NH Switch staan zijn helaas niet helemaal compleet, en kan er voor zorgen dat de switch helemaal niet meer aan gaat.

Maar komt goed, ik zal een uitgebreide versie maken en ook met welke programma's je daarvoor nodig hebt.

Een goede Nederlandstalige omschrijving met werkende linkjes naar de benodigde software is zonder twijfel voor veel leden een uitkomst, want vragen over dit onderwerp blijven terugkeren. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...