Spring naar bijdragen

Eset activatie key


Ga naar de oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  50
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  645
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  69

Hallo ,

Wie heeft een oplossing voor activatie ESET.

De licenties van facebook werken niet 🙄

groet Leffeblond

Industroyer, de gevaarlijkste malware gericht op industriële systemen •  Connect-and-Go

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 50
  • Oplossing

Er zijn weer een heleboel YouTube linkjes verwijdert vanwege Notice en Takedown na gerechtelijke bevelen. Er zijn er nog wel een paar die regelmatig een update geven van Proefversie keys. Zoek op YouTube gewoon even naar; Eset Internet Security License Key of Eset Antivirus License Key. Zoek onder de linkjes wel even waar in de reacties onder het filmpje ook keys staan die je kan kopiëren en uitproberen. Er worden ook License keys aangeboden die je moet downloaden, maar daar zou ik niet op vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Duken cveranderde de titel in Eset activatie key

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik heb een via een VPN via de Eset Rusland website een key voor 3 jaar gekocht voor twee tientjes. Al jaren maakte ik gebruik van TNod en keys van Facebook en YouTube. Maar nu hoef ik tot 2024 niet meer om te kijken naar Eset voor een bedrag dat ik ervoor over heb. Op mijn laptop heb ik een key die ik ooit via G2Play heb aangeschaft, welke zich automatisch elk jaar verlengd heeft. Dus daar heb ik geluk mee, want heb er maar 1 keer een paar euro voor hoeven neertikken en zit nu zeker 3 jaar te genieten van een key die elke jaar verloopt en verlengt wordt. 

Dus lekker een officiële key voor goedkoop via Rusland kopen en dan heb je geen gezeik met dat je soms dagelijks een nieuwe key nodig hebt. 

bewerkt door Sempiternal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
Op 17-8-2021 om 11:25 zei Sempiternal:

Ik heb een via een VPN via de Eset Rusland website een key voor 3 jaar gekocht voor twee tientjes. Al jaren maakte ik gebruik van TNod en keys van Facebook en YouTube. Maar nu hoef ik tot 2024 niet meer om te kijken naar Eset voor een bedrag dat ik ervoor over heb. Op mijn laptop heb ik een key die ik ooit via G2Play heb aangeschaft, welke zich automatisch elk jaar verlengd heeft. Dus daar heb ik geluk mee, want heb er maar 1 keer een paar euro voor hoeven neertikken en zit nu zeker 3 jaar te genieten van een key die elke jaar verloopt en verlengt wordt. 

Dus lekker een officiële key voor goedkoop via Rusland kopen en dan heb je geen gezeik met dat je soms dagelijks een nieuwe key nodig hebt. 

In de 1e plaats vindt ik het al knap als je überhaupt kan uitdokteren wat je dan moet aanklikken op een Russische website om de juiste serial te krijgen die dan 3 jaar geldig is en in de 2e plaats mag je daar dan best een linkje van plaatsen, want er zijn misschien wel meer mensen in geïnteresseerd als dat bedrag nog steeds relevant is.

Ik ben jarenlang een Kaspersky aanhanger geweest tot het nagenoeg onmogelijk werd om nog een werkende illegale serial te vinden. Daarna overgestapt op Eset Internet Security, maar die zijn nu op het zelfde punt als Kaspersky en wordt het alleen nog maar een ergernis om nog naar een werkende serial te zoeken. Ik hou het nu wel bij mijn Windows Firewall en Windows Defender met daarnaast Bitdefender Free Antivirus. (Beste getest 2021)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast SwitchFreak

Aan het einde van de rit ben je zelf de gene die virussen en troep binnen haalt door op websites te komen en/of dingen te downloaden die vallen in de categorie “to good to be true”

ik zelf gebruik alleen Windows defender, en deze werkt prima 👌 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

6 uur geleden zei Skeletor:

In de 1e plaats vindt ik het al knap als je überhaupt kan uitdokteren wat je dan moet aanklikken op een Russische website om de juiste serial te krijgen die dan 3 jaar geldig is en in de 2e plaats mag je daar dan best een linkje van plaatsen, want er zijn misschien wel meer mensen in geïnteresseerd als dat bedrag nog steeds relevant is.

Ik ben jarenlang een Kaspersky aanhanger geweest tot het nagenoeg onmogelijk werd om nog een werkende illegale serial te vinden. Daarna overgestapt op Eset Internet Security, maar die zijn nu op het zelfde punt als Kaspersky en wordt het alleen nog maar een ergernis om nog naar een werkende serial te zoeken. Ik hou het nu wel bij mijn Windows Firewall en Windows Defender met daarnaast Bitdefender Free Antivirus. (Beste getest 2021)

Je reactie had wel wat vriendelijker gemogen, maar buiten dat om... Volgens mij heeft elke moderne browser de mogelijkheid tot het vertalen van webpagina's, als je niet weet hoe dat werkt zou ik even een Google search doen. En anders kun je tijdens het bestellen hun Engelse/Nederlandse website ernaast houden. 

De Russische website is hier te vinden. De huidige prijs die heb zien staan op hun website heb ik bijgevoegd als plaatjes. In de plaatjes gaat het om een licentie van 3 jaar voor 3 devices. 3490 Russische Ruble, is ongeveer 40,40. De twee 10tjes die ik voor de licentie heb betaald is omdat ik deze deel met een vriend van me zie ik nu ik de prijs weer zie. Dezelfde licentie van hun Nederlandse website kost 90 euro voor 3 jaar.

image.thumb.png.a6f17e6644e013477be0b60b7cee1025.png
image.png.b051127cc7bfd4da705aa486fc1c5104.pngimage.png.77ada5df65e4c03fd055bd1645b9f48c.png

1 uur geleden zei SwitchFreak:

Aan het einde van de rit ben je zelf de gene die virussen en troep binnen haalt door op websites te komen en/of dingen te downloaden die vallen in de categorie “to good to be true”

ik zelf gebruik alleen Windows defender, en deze werkt prima 👌 

 

Helaas download ik veel via het Usenet en af en toe via Torrents. Verder vind ik de beveiliging van Eset veel makkelijker te beheren en gebruiken t.o.v. Defender, ook de firewall vind ik erg fijn. Maar als je dit allemaal niet doet en gewoon je computer normaal gebruikt is Windows Defender prima. Maar ook in dat geval, kan het echt geen kwaad om iets als Eset te hebben draaien, voornamelijk in de gevallen dat iemand een leek is op het gebied van computers. Maar dat is mijn mening. 

bewerkt door Sempiternal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
2 uur geleden zei Sempiternal:

Je reactie had wel wat vriendelijker gemogen, maar buiten dat om... Volgens mij heeft elke moderne browser de mogelijkheid tot het vertalen van webpagina's, als je niet weet hoe dat werkt zou ik even een Google search doen. En anders kun je tijdens het bestellen hun Engelse/Nederlandse website ernaast houden. 

Zo jammer dat mijn manier van tekstgebruik niet gelezen wordt als een compliment. Als u mijn forum activiteit een beetje volgt kan u zelf vast ook wel concluderen dat het gebruik van Website vertalingen mij niet onbekend is, dus uw advies om even Google Search daarnaar te doen is overbodig. Jammer overigens dat de deal toch niet zo goedkoop blijkt te zijn. :hmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

25 minuten geleden zei Skeletor:

Zo jammer dat mijn manier van tekstgebruik niet gelezen wordt als een compliment. Als u mijn forum activiteit een beetje volgt kan u zelf vast ook wel concluderen dat het gebruik van Website vertalingen mij niet onbekend is, dus uw advies om even Google Search daarnaar te doen is overbodig. Jammer overigens dat de deal toch niet zo goedkoop blijkt te zijn. :hmm:

13,46 per jaar voor Eset vind ik goedkoop, vooral omdat ik veel tijd bespaar door niet meer opzoek te hoeven naar een key. Als je ook nog is iemand vind om de licentie mee te delen, is het helemaal goedkoop. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
Gast SwitchFreak

@Sempiternal

Wat ik probeer te zeggen, is dat mensen vaak teveel op Google zoekresultaten afgaan en dan dingen downloaden die juist de schade veroorzaken.

Verder doen ik meer dan alleen browsen op het internet, voorheen was bij mijn bijnaam sQyned / Punisher. En maakte samen met Spikesplaces UA team de unattendeds, en later nog een poos voor Softtrack.

Ik ben er toen mee gestopt ivm tijd, dus ik weet waar ik over praat als het gaat om verkeerde downloads.

Wat de meeste mensen helaas doen, is op de dag van release van een stukje software gelijk googlen voor een gekraakte versie. En dan gelijk het eerste de beste zoekresultaat pakken, en dat zijn nu vaak de boosdoeners met virussen en mallware.

Vandaar dat ik ook zei dat de mensen zelf vaak de oorzaak zijn, en Windows defender prima voldoet aan de eisen. Aangezien hun virus database up to date is. Over gebruiksvriendelijkheid hebben we niet gesproken, maar als je eenmaal door hebt hoe alles werkt. Is het eigenlijk allemaal het zelfde.

Maar verder zal ik mij niet mengen in de verdere discussie 😉

En voor een leek is het uiteraard prima om eset, norton of dergelijks te hebben draaien. Omdat ze simpel weg niet weten wat er standaard in Windows ingebouwd zit

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 3 maanden later...

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  609
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  20-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb Windows defender draaien en ESET (betaalde) versie. Ik wil geen gedonder met een anti virus programma, dan maar een klein beetje geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 19
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...