Spring naar bijdragen

NRO's (apps) | Toebehoren (patches) | Links (Firmwares, etc) | Programma's


Gast SwitchFreak

Aanbevolen reactie

Gast SwitchFreak

Een grote verzameling voor onze homebrew community hier op Duken. Deze lijst zal alsmaar groeien, en ik hoop met jullie bijdrage dat deze nog grote zal worden.

NRO's (apps):

1. Checkpoint - "Link"
Snel en een simpele methode om je save games op te slaan, zodat je deze eventueel kan delen met de community. Of voor sommige games zelfs kan editen voor betere wapens, gear, etc.

2. Homebrew App store - "Link"
Dit is een ingebouwde app store waar sommige ontwikkelaars hun eigen gemaakte apps beschikbaar maken, en dus heel simpel op je switch te installeren. Zonder dat je deze aan je pc moet hangen.

3. FTPD - "Link"
Een FTP programma voor op je Nintendo Switch, hier kun je d.m.v elk willekeurig FTP programma op je PC altijd bij je files op je switch. Zo kun je dus ook andere apps gemakkelijk op je homebrew zetten.

4. Goldleaf - "Link"
Voor het installeren van je games via USB en/of netwerk, maar hoofdzakelijk werkt deze het beste voor USB (zoals eventueel een hardeschijf/usb stick)

5. All-in-One Switch Updater - "Link"
Met deze NRO kun je allerlei dingen updaten, zoals Atmosphère, bootloaders, signature patches, etc.. Ik zelf heb hem er wel opstaan, maar ik update deze dingen vaak manueel. Omdat ik bepaalde dingen altijd nog net even aanpas. Maar je kan deze NRO prima gebruiken mocht je het op deze manier willen doen.

6. Awoo Installer - "Link"
Voor het installeren van je games via USB en/of netwerk, ik gebruik deze zelf altijd voor installeren via netwerk. Omdat deze het meest stabiele is.

7. ChoiDujourNX - "Link"
Stabiele NRO voor het upgraden/downgraden van je firmware offline. Ook met FAT32 en/of ExFat mogelijkheden.

Toebehoren:

1. Signature patches - "Link"
Vaak komen de nieuwste spellen met andere signature patches (handtekeningen voor echtheid) en deze moeten dus eens in de zoveel tijd ge-update worden. D.m.v deze signature patches kun je altijd alle spellen op je homebrew spelen.

2. RetroArch - "Link"
De meest betrouwbare en stabiele emulator voor op je Nintendo Switch.

Links:

1. Firmwares
- "Link"
Een volledige overzicht van alle officiele firmwares van de Nintendo Switch, zodra er een nieuwe online komt. Test ik deze altijd, en zal ik een melding maken als ook de homebrew geschikt is voor de nieuwst firmware.

2. NXBrew - "Link"
Een website met alle switch games, updates, DLC's en nog veel meer. Elke game die jij je maar kan voorstellen, is te vinden op deze website.

3. NanoRoms - "Link"
Een website met veel switch games, updates, DLC's en nog veel meer. Ook kun je op deze website roms vinden van andere nintendo consoles.

4. LAN Play Status - "Link"
Mogelijkheid om samen online te spelen, de site is volledig en uitleg is volledig in het engels. Maar uiteraard bied dit wel weer mogelijkheden voor de community.

Programma's:

1. NS-USBloader - "Link"
Een JAVA based programma om spellen via het netwerk te installeren op je Nintendo Switch

2. TegraRcmGUI - "Link"
De meeste stabiele payload injecter voor de nintendo switch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Gast cveranderde de titel in NRO's (apps) | Toebehoren (patches) | Links (Firmwares, etc) | Programma's
  • Gast pinned this topic
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 26-9-2021 om 15:26 zei SwitchFreak:

Update 26-09-2021

- Extra link toegevoegd met onder andere games, updates, dlc's en nog meerdere nintendo consoles toegevoegd. (NanoRoms)

 

Top! :vriend: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...