Spring naar bijdragen

Heb jij de Nintendo Switch omgebouwd?


Duken

Heb jij de Nintendo Switch omgebouwd?  

11 stemmen

  1. 1. Heb jij de Nintendo Switch omgebouwd?



Aanbevolen reactie

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het ombouwen van de Nintendo switch, een vraagstuk wat bij bijzonder veel bezoekers en leden speelt. Waaronder mijzelf, ik heb een Nintendo Switch van het eerste uur en heb al zo veel keer tegen de vraag aan gelopen, ga ik hem nu ombouwen of niet. Daarom ook dit topic, kunnen we onze meningen en gedachte erover loslaten. :)

Onze Nintendo Switch kocht in in het eerste halfjaar van de release voor mijzelf en mijn zoontje. Op dit moment spelen mijn twee dochters nog dagelijks op dit mooie stukje hardware. We hebben daarom ook al veel games op de unit, het wisselen van de hardware matige cartridges vind ik een drama waardoor we meer en deel via de eshop hebben gekocht. Ik heb zelf een account actief in "zuid-Afrika" zodat ik gebruik kan maken van de game prijzen in dit land. Dat heeft mij al een paar keer wat tientjes gescheeld. Het account van de kids is gewoon actief in Nederland dus dan kunnen we ook daar de games kopen. 

Ik heb in het verleden altijd mijn consoles omgebouwd, omdat ik het leuk en leerzaam vond, daarbij het spelen met het downloaden van games sprak mij ook aan. Zowel de SNES, Nintendo 64, Xbox, Wii, Nintendo DS en Wii U zijn allemaal een keer omgebouwd geweest. De Switch daar aan tegen (nog?) niet.

En toch loop ik nog altijd in dubio, ga ik de switch ombouwen of niet? Omdat ik zelf steeds minder game op de console en het voor de kids altijd wel leuk vind om te een verjaardagscadeau te geven in de vorm van een spelletje is het natuurlijk wel fijn dat deze niet is omgebouwd. Bij de Wii U hadden ze alle games waardoor snel met een spel klaar waren en een nieuwe game starten. (overdaad schaad oid). Met de Switch merk ik juist dat de nu de games goed blijven spelen, aangezien ze er niet 300 in het start scherm hebben staan. 

Blijft dus een leuke kwestie, op dit moment nijg ik nog na het niet ombouwen, maar omdat het zo makkelijk en leuk is... kan ik voor mijzelf weer snel een game erop kwijt. Tja, keuzes :) Oja en nog een belangrijke, blijft de online functionaliteit goed werken. Animal crossing spelen ze ook graag en deze is groot en deels online.

Nintendo Switch Art GIF by tobycooke

Voor de Google bezoekers: Handleidingen en informatie over het ombouwen van de Nintendo Switch vinden we hier: https://www.duken.nl/forums/forum/80-homebrew-forum/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Ik heb zo een dongle ooit aangeschaft via AliExpress waarmee het mogelijk was om hem om te bouwen. Als je games (waarmee je graag online speelt) in bezit hebt is het niet zo aantrekkelijk, omdat je uiteraard permanent verbannen kan worden van Nintendo Online als je toch per ongeluk online gaat, maar ook kan je met de illegaal verkregen spellen niet online.

Verder heb ik Smash in bezit, ook Animal Crossing enzo, en op het moment dat ik illegaal Pokemon op de Switch had gezet kreeg ik rewards in Smash omdat ik het spel Pokemon had. Omdat ik graag online speel met o.a. Mario Kart had ik meteen besloten meteen mijn Switch te herstellen en had ik me voorgenomen om voortaan de spellen maar te kopen. Ik wil namelijk niet het risico nemen dat ik niet meer online kan... Erg zonde allemaal namelijk. Spellen blijven verschrikkelijk duur, dat is ook de reden dat ik ze niet zo vaak aanschaf en liever op de PC game. 

Kortom, heb je een Switch en speel je graag online, bouw hem dan niet om. Speel je niet online, dan is het zeker waard om hem om te bouwen en te genieten! 

bewerkt door Sempiternal
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
Gast SwitchFreak

Ik zelf heb niet zoveel met het online spelen op de switch, maar daarnaast zit ik er wel aan te denken om voor mij zelf een tweede switch aan te schaffen.
En vind de spellen voor de nintendo switch gewoon te duur, zeker als je ziet dat de meeste gewoon single player zijn.

Verder ben ik ook van het experimenteren, en proberen om zoveel mogelijk uit mijn switch te halen.
Daarom heb ik nu met deze eerste switch de volgende dingen aangepast;

  • Volledig incognito
  • Custom Theme gemaakt
  • 512 GB micro SD-kaart erin (met al mijn games)

Maar uiteraard, het is aan een ieder om te kijken wat de prio is voor het ombouwen. Ik zelf ben nu wel aan het experimenteren met online gamen met een gekraakte switch. Aangezien er inmiddels een community opgericht is om dit toch voor elkaar te krijgen.
Ik zal hier binnenkort eens wat meer over delen met jullie.

 

 

bewerkt door SwitchFreak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  112
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik speel niet online en wil een switch kopen welke niet gepatched is. Ik heb nu het nieuwe model en deze kan niet worden gehacked. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...