Spring naar bijdragen

Koop DVD's spelen niet af op DVD speler (TV)


rico18

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  236
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

DVD speler is een Philips speler/recorder (voor TV), speelt geen koop video's af maar wel zelf gebrande schijfjes. Het is een oudje zeker 15 jaar wat zou het kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

30 minuten geleden zei rico18:

DVD speler is een Philips speler/recorder (voor TV), speelt geen koop video's af maar wel zelf gebrande schijfjes. Het is een oudje zeker 15 jaar wat zou het kunnen zijn?

Hallo @rico18,

Het 1e wat bij opkomt is dat de Regiocode van het apparaat niet overeenkomt met de regiocode van de koop video's. Als u een originele disc koopt, kunt u deze alleen afspelen in de regio van aankoop. Als u bijvoorbeeld op vakantie een DVD koopt, kan het zijn dat u deze thuis niet kunt afspelen. De regiocode van de DVD kunt u normaal gesproken op het doosje vinden.

Andersom is natuurlijk ook mogelijk, want heeft het apparaat wel een Europese regiocode? Lees het artikel er eens op na wat te vinden is op Electronica.info.nl over het regiovrij maken van een DVD-speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  236
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-10-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan ik me bijna niet voorstellen, een DVD die we bij een concert gekocht hebben doet het ook niet, die zullen toch wel de goeie regio verkopen, De speler hebben we gewoon bij ons in het dorp gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 15
1 uur geleden zei rico18:

Kan ik me bijna niet voorstellen, een DVD die we bij een concert gekocht hebben doet het ook niet, die zullen toch wel de goeie regio verkopen, De speler hebben we gewoon bij ons in het dorp gekocht.

Hallo @rico18, als ik een DVD-speler van 15 jaar oud met dit probleem zou hebben, terwijl die problemen er eerder niet waren zou ik niet twijfelen en een nieuwe speler kopen. Ik kan uiteraard niet over uw portemonnee beslissen, maar voor nog geen € 40,00 heb je er 1 die waarschijnlijk zonder probleem doet wat u ervan verlangt. Kijk eens of er niet een leuke aanbieding staat op de website onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...