Spring naar bijdragen

IPTV


Ga naar de oplossing Opgelost door Gast Glassertje,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemorgen!

Niet helemaal zeker of het hier hoort.. 

Ik ben op zoek naar een goede provider voor IPTV. En of dit überhaupt nog beetje werkbaar is tegenwoordig. Al beetje rond lopen neuzen maar nergens echt een goed antwoord gekregen. Wel wat verwijzingen naar AliExpress maar daar wordt een hoop aangeboden maar geen idee wat goed is en wat niet... (ook al bij 1 een test account gevraagd maar nooit reactie gekregen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  984
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Mag ik hier een link zetten naar een aanbieder @Duken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 53

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kunt me ook een pm sturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Check je mail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

17 uur geleden zei Hurley:

Mag ik hier een link zetten naar een aanbieder @Duken?

Ja hoor, volgens mij mag je informatief nog linken. :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  984
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Top ,wist ik niet zeker namelijk! Zie dat mijn aanbieder geen website meer heeft, zal even kijken waar ik hem kan benaderen. Dan laat ik het weten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 53
Gast Glassertje

@SirNixon Als je een goeie IPTV provider zoekt dan kun je eens kijken bij iptvtotaal. Deze heeft de 10-15 Mbit ziggo streams. Ook veel serie en VOD, ook 4K.  moet je alleen opletten. Ze hebben 2 verschillende pakketen met zenders, maar voor beide kan de 48  uur trail krijgen.

 

Verder kun je eens een kijkje nemen op het kodi forum. Hier staat een topic naar ervaringen van verschillende aanbieders.

bewerkt door Glassertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ook belangrijk is natuurlijk de IPTV box.

Bij mij is de Formuler Z8 Pro uitgesproken favoriet. Ook de bij de Formuler geleverde app "MYTV Online" is de nmi beste IPTV app op dit moment.
En nee, dit zijn puur mijn bevindingen. Heb geen enkele relatie met het Formuler product.😂

bewerkt door Jaccus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
Gast Glassertje

Ik gebruik een NVIDIA Shield TV Pro met Tivimate, en af en toe iMPlayer.. Werken ook heel goed. Ik gebruik ook een eigen epg bron (betaald) en in tivimate, kun je sinds de laatste update, zoveel epg bronnen toevoegen als je wilt.

 

Als Formuler de MYTV Online los betaald zouden aanbieden, dan hadden ze goud geld kunnen verdienen. Veel mensen kopen alleen een Formuler voor de MYTV Online. De Formuler is een populair apparaat. Heb ze in het verleden ook gehad. Heb voor mezelf een Plex server boven staan. Vandaar de Shield.  Met een Formuler kan je ook wel streamen, maar er wordt veel getranscodeerd, omdat een Formuler Z8 (Pro) oa geen E-ARC ondersteund. Maar uiteindelijk blijft een persoonlijke keus. 😁 Het belangrijkste is dat het werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor alle reacties! Ik heb ondertussen een provider (noem je dat zo met IPTV?) gevonden. En ben nu bezig met de app IPTV Smarters. Werkt op zich prima op mn telefoon. Moet het nog proberen op het bakje... Heb een MQX Pro via via gekregen. Iemand ervaring hiermee? Tis nog wel even uitzoeken hoe ik ook kan opnemen etc. 

 

-Edit; de Formuler 8 lees ik veel goede dingen over, vooral de bijbehorende app.. Kun je die app niet als losse APK ergens downloaden? Als het allemaal bevalt dan moet ik toch maar dat bakje misschien aanschaffen..

bewerkt door SirNixon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
5 uur geleden zei SirNixon:

-Edit; de Formuler 8 lees ik veel goede dingen over, vooral de bijbehorende app.. Kun je die app niet als losse APK ergens downloaden?

Wat ik tot nu gelezen heb is er bij de Formuler Z8 hoofdzakelijk sprake van de My TV Online 2 App. In de Google Play staat de MyTVOnline App. Onderstaand een omschrijving van de App;

De Z8 PRO maakt net zoals de Z8 weer gebruik van de meest geavanceerde IPTV App; de My TV Online 2.
Deze applicatie update regelmatig, waardoor je altijd voorzien bent van de laatste ontwikkelingen.

Met een vlotte en nette interface maak je gebruik van Live TV, VOD/TV Series & Radio.
De zapsnelheid is zeer snel, net zoals de vooruit- & terugspoel tijd.

De app werkt zeer intuïtief, op gevoel, waardoor iedereen in huis er gebruik van kan maken.

Ook maakt de MyTVOnline 2 app gebruik van:

• EPG (TV-Gids)
• M3u-account en portal ondersteuning
• Programma’s terugkijken via EPG (Timeshift via de cloud)
• Opnemen op een harde schijf, NAS of USB-stick

De Z8 Pro werkt via Android, waardoor je gebruik kunt maken van talloze apps.
Nu het apparaat is gecertificeerd op Widevine L1, kun je veilig streamen op 4K en HD op deze apps.

De applicaties zijn al beschikbaar in de market en kun je indien je dit wilt zelf installeren via de Play Store of USB.
Met één druk op de knop heb je toegang tot talloze apps als:

• Spotify
• YouTube 4K
• KODI
• Netflix
• Amazon video
• Videoland
• Disney+

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast SwitchFreak

De app die ik altijd voor IPTV gebruikte was "IPTV" en dan uiteraard de gekraakte versie (waar alle opties in unlocked waren)
En die app heeft mij nooit in de steek gelaten. Hier onder wat functies & pro versie functies beschreven.

Functies:
✔ Ondersteuning voor M3U- en XSPF-afspeellijsten
✔ Geschiedenis van afspeellijsten
✔ Multicast-streams afspelen met UDP-proxy (proxy moet in uw LAN zijn geïnstalleerd)
✔ Raster-, lijst- of tegelweergave van tv-zenders
✔ EPG-ondersteuning in XMLTV- en JTV-formaten
✔ Interne en externe videospelers
✔ Ouderlijk toezicht

Extra functies zijn beschikbaar in de Pro-versie:
✔ Advertentievrij
✔ Start de app op de opstartoptie van het apparaat, handig voor settopboxen.
✔ Auto-play laatste kanaal optie
✔ Uitgebreide afspeellijstgeschiedenis

En kwa provider, het was altijd een komen en gaan van bepaalde providers natuurlijk. Maar ik denk dat je geluk moet hebben met eventuele connecties binnen het forum die je een mooie provider aan kunnen bieden. Inmiddels is de provider die ik had gestopt, en heb eigenlijk nooit meer een provider gezocht om dit in te vullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oplossing
Gast Glassertje

@SirNixonDe app van formuler MOL2, werkt alleen op een Formuler box. Er is al menig mens geweest die heeft geprobeerd de app te rippen, maar je krijgt na installeren alleen een foutmelding.  Als je een lookalike app wilt gebruiken, dan kun je eens kijken naar iMPlayer. Hier een link naar reddit. Ik heb daar ook een lifetime licentie gekocht, maar kom toch iedere keer bij Tivimate terug. Ik zag overigs dat die de prijs van lifetime abbonement, flink verhoogd is. Maar zeker de moeite waard. Mocht je hier meer over willen lezen, dan kun je op reddit kijken.

 

 

De meeste iptv aanbieders, hebben de optie om tot 7 dagen terug te kunnen kijken. Dit noemen ze Catch Up. Ik las dat je IPTV Smarts (Pro) gebruikt. Ik weet niet of het de pro is die je gebruikt, maar deze ondersteund ook catchup. Als je aanbieder dit ondersteund, hoef je niks op te nemen. Er is enkel een EPG nodig, voor de programmering. En als je geen stalker portal gebruikt, dan moet je de catch up nog opbouwen.

 

Mocht je toch een ander iptv kastje willen aanschaffen, bedenk dan eerst wat je er allemaal mee wilt doen. Ik had voorheen ook de Formuler Z8 en de opvolger Z8 Pro. Maar toen heb ik een Plexserver geïnstalleerd. Daar is andere hardware dan beter geschikt voor.

 

En het belangrijkste, zorg dat het apparaat minimaal 2GB RAM heeft. Er is mij verteld dat met 1GB RAM, het net te weinig is.

 

Owja, ik heb geen enkel aandeel in 1 van deze apps. Ik deel enkel mijn ervaring.

 

Edit: ik kijk net naar de specs van je apparaat, klopt het dat die op android 5.1 draait?

bewerkt door Glassertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor alle reacties! Ik had zelf ook TiviMate gevonden. Ik zal vanmiddag mijn bakje ophalen en dan eens proberen wat fijn werkt. De IPTV app heb ik net gevonden en zal ik even installeren. 

Ik heb overigens verschillende manieren gekregen om in te loggen. Kan kienzen uit Xtream login (wat ik nu gebruik) maar ook M3uline en Epgline. Biedt het een nog een voordeel tov het andere? Of is het afhankelijk van de app die je gebruikt hoe je inlogt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
Gast Glassertje

Als je bv bij tivimate inlogt via m3u dan heb je geen VOD en Series en moet je zelf de epg toevoegen via een xml link. Via Xtream Codes is de beste optie. Die maakt er nadat je hem ingevoerd hebt, ook een m3u van, alleen zie je dit niet en voegt ook de epg toe, mits die erbij zit..

bewerkt door Glassertje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gisteravond het bakje werkend gekregen. Ben er nog niet heel diep ingedoken, kreeg klachten dat ik de TV te lang bezet hield. :) Eerste indruk is prima maar ik ben nog niet helemaal onder de indruk van de gebruiksvriendelijkheid. Zappen is best traag en omslachtig. Ook de kwaliteit vind ik persoonlijk bij sommige zender tegenvallen tov wat ik nu heb. (maak nu gebruik van de Ziggo MediaBox Next maar na de laatste zoveelste prijsverhoging wilde ik toch naar een alternatief kijken)

Ik zal nog wat andere apps gaan proberen. Heb nu eerst de IPTV Smarters Pro (cracked) gebruikt ivm makkelijke interface. Maar wellicht geeft IPTV Pro of TiviMate mij meer voldoeding op het bakje (deze twee alleen nog maar geprobeerd op mn telefoon).

Of misschien toch overstappen op die Formuler Z8 met de eigen app.. Alhoewel ik die best duur vind om 'even te proberen'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
Gast Glassertje

Als je de Formuler online besteld, dan heb je de wet koop op afstand. Dan heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen, als die niet bevalt. Sommige winkels hanteren andere termijnen van bv 30 dagen. Je kan zonder reden het apperaat terug sturen, mits er geen gebruikerssporen opzitten.

Formuler is zo duur, puur om de populaire tv app. Zo'n kastje als Formuler, Xsarius en alle andere iptv merken, zijn ontworpen voor 1 ding en dat is iptv kijken. Als je er ook andere dingen mee wilt doen, dan kom je op wat anders uit. Bedenk dus van te voren goed, wat je allemaal wilt doen. Kan het niet vaak genoeg zeggen.

Als je dezelfde kwaliteit als Ziggo wilt, dan zal je een aanbieder moeten zoeken die de RAW Ziggo streams aanbied. die zijn er niet zoveel, omdat heel veel mensen een lagere internet snelheid hebben. Deze kanalen zijn dan ook vaak getranscondeerd naar 2,5-5Mbit (als ze dat al halen). Veel mensen zien het verschil niet, maar als je niet zo'n beste tv hebt, dan zie je het verschil wel hoor.

 

Hier kun je zien dat de stream bijna 15Mbit is, haarscherp beeld:

voorbeeld.PNG.1e34982592cd23cf7a3aa4dc926f6315.PNG

 

Op het Kodi-forum kun je verschillende aanbieders vinden en ook ervaringen van gebruikers. Ik heb reeds al gemeld wie hoge streams aanbied.

 

 

 

bewerkt door Glassertje
afbeelding toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik maak gebruik van de IPTV Smarters Pro app maar krijg met geen mogelijkheid de tv guide werkend. 'Geen programma informatie' is enkel wat ik zie. Ook al geprobeerd om handmatig de EPG in laden maar deze download wel gegevens maar geeft ze niet weer verder... Enig idee?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
2 uur geleden zei SirNixon:
ik maak gebruik van de IPTV Smarters Pro app maar krijg met geen mogelijkheid de tv guide werkend. 'Geen programma informatie' is enkel wat ik zie. Ook al geprobeerd om handmatig de EPG in laden maar deze download wel gegevens maar geeft ze niet weer verder... Enig idee?

Misschien lukt het als u even naar onderstaand YouTube filmpje kijkt;

https://www.youtube.com/watch?v=AhzM5uhcGqA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

7 minuten geleden zei Skeletor:

Misschien lukt het als u even naar onderstaand YouTube filmpje kijkt;

https://www.youtube.com/watch?v=AhzM5uhcGqA

Al gezien en geprobeerd. Helaas geen resultaat 

 

Edit; ik kan wel gewoon alle zender kijken maar ik mis alleen de tv informatie over wat voor programma het is etc.

bewerkt door SirNixon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tis opgelost! Contact gehad met provider en zij hebben iets aangepast op de achtergrond waardoor het nu wel werkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  501
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Om maar niet een nieuw draadje te open stel ik mijn vraag maar hier.
Ik heb een test abonnement genomen en ben onder de indruk van de kwaliteit en mogelijkheden.
Nu wil ik met mijn telefoon zenders casten naar google chrome cast.
Dit werkt goed zonder haperen ofzo. Nu zag ik alleen op mijn telefoon dat bij series er ondertiteling bij zit. Alleen als ik cast zijn deze er niet.
Is hier een oplossing voor?

Edit: Ik gebruik nu iptv smarters pro

bewerkt door dennisbever
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 16
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Helaas niks over kunnen vinden Dennis. In principe zouden die erbij moeten zitten bij het casten. Heb je dit met alle content die je cast naar je tv?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  501
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-11-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi Duken,

Ja volgens mij is dit met heel veel programma's niet mogelijk.
Bijvoorbeeld stremio als ik dat kijk op mijn tel heb ik wel subs, als ik dan cast niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 16
Op 13-12-2021 om 18:14 zei dennisbever:

Ik heb een test abonnement genomen en ben onder de indruk van de kwaliteit en mogelijkheden.
Nu wil ik met mijn telefoon zenders casten naar google chrome cast.
Dit werkt goed zonder haperen ofzo. Nu zag ik alleen op mijn telefoon dat bij series er ondertiteling bij zit. Alleen als ik cast zijn deze er niet.
Is hier een oplossing voor?

Edit: Ik gebruik nu iptv smarters pro

Het schijnt geen Chromecast probleem te zijn, maar het zijn de afzender-apps (in dit geval dus IPTV Smarters Pro) die de ondertitels niet goed verwerken. Sommige Apps proberen SRT te laden, wat helemaal niet wordt ondersteund. De Chromecast verwerkt alleen WebVTT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...