Spring naar bijdragen

Alleenretail.org weer offline?


Ga naar de oplossing Opgelost door Uppertje,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Weet iemand wat er aan de hand is bij Alleenretail? Zijn al weer een paar dagen offline zo te zien. Mijn vaste aanspreekpunt daar kan ik ook niet bereiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

  • Bijdragen:  918
  • Waardering:   429
  • Prestatiepunten:  707
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  25-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wordt aan gewerkt heb ik gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 429
  • 918
  • 4

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Gebeurd daar wel erg vaak...best vreemd want andere grote sites hebben daar nooit last van, zoals bijv Extreme

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

ik heb alle torrent uit gezet  die daar liep 

is nu week off line 

dus die kan straks helemaal weer opnieuw beginnen 

waarom niet ergens een bericht neer zetten  laat wat weten 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Ja, dat gebeurd steeds daar. Waarom is me een raadsel. Ik had daar nog een kleine 40 kredietpunten staan, maar die waren weg. Toen ik erover begon was mijn account ook ineens weg. Nieuw account aangemaakt en daar werd door een oprichter, DavidV gezegd dat ik nog nooit lid was. Een screen van een donatie gestuurd en wat denk je:  account weg en ip ban

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

  • Bijdragen:  19
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  609
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  20-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik denk zal eens even kijken en ja deze site werkt gewoon

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 19
  • 1
Gast SwitchFreak
2 uur geleden zei Uppertje:

Ja, dat gebeurd steeds daar. Waarom is me een raadsel. Ik had daar nog een kleine 40 kredietpunten staan, maar die waren weg. Toen ik erover begon was mijn account ook ineens weg. Nieuw account aangemaakt en daar werd door een oprichter, DavidV gezegd dat ik nog nooit lid was. Een screen van een donatie gestuurd en wat denk je:  account weg en ip ban

Een eenzijdig verhaal maakt het moeilijk om hier over te kunnen oordelen. En ben zulke berichten hierover nog niet tegen gekomen.

En meestal zijn er vaak wel dingen die ervoor gebeurt zijn waardoor een ban wordt toegepast.

En websites die tijdelijk offline gaan, heeft vaak te maken met een update, beveiliging of dergelijken. 
Soms is even geduld hebben het beste wat er is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  1
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Uppertje ik kom niet meer op ebook paradise

Kan jij dit voor me regelen vrg marjolein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Op 14-9-2021 om 06:33 zei Skeletor:

Volgens mij is Uppertje daar nu al een aantal keren heel duidelijk over geweest in verschillende topics. 

 

Klopt.  Nu melden leden zich hier aan en vervolgens komen ze ook niet meer terug hier. En nee, ik ga er niets meer aan doen. Mensen willen helaas ook niet lezen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  28
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

alleenretail alweer offline al 2weken , wie weet er wat vanaf

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  8
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ook met een VPN  aan is alleen retail al een tijdje niet meer te bereiken.

bewerkt door mrt22
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  1.213
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51
  • Was actief op:  Windows

Ze waren vanmorgen vroeg weer ff terug, maar nu weer pleite

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 45
  • 2 weken later...
  • Oplossing

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Ik heb iemand gesproken daar.  De servers zijn niet betaald en ze zijn dus offline. Naar ik begrijp heeft de grootste upper daar ruzie gehad met de eigenaar. Aangezien deze upper ook de servers beheerde is de kans klein dat AR weer terug komt op korte termijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  28
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Oh das inderdaad niet zo mooi dan , maar dan weten we iig iets 

bedankt Uppertje , hopen we maar het beste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

11 uur geleden zei SwitchFreak:

Uhmm ik ken de website niet eens, en hoe kom je erbij dat ik ook überhaupt er iets mee te maken heb?

Nou, ik merk wel dat er hier mensen zitten die exact weten wat er aan de hand is! Een site als Alleenretail kan natuurlijk never nooit zolang bestaan als het "zakkenvullers" zijn. Daarnaast, enige kennis van een goed beveiligde tracker zou al duidelijk maken dat de "gouden" tijden al vele jaren achter ons liggen. 

Ik denk dat er maar weinig trackers zijn die nog geld overhouden aan het exploiteren van een torrentsite. Verwijzingen naar google zijn ook totaal niet relevant , want 90% wat je daar vind over bijvoorbeeld Alleenretail is van zolang gelden, dat vele onder ons nog met de fles werden grootgebracht. 

Dit soort reacties, zoals over zskkenvullers weerhoudt mij er nu echter van om verdere info omtrent Alleenretail te gaan delen. Ik ken inderdaad de eigenaar persoonlijk, evenals een aantal stafleden . 

Maar omwille van het feit, dat hier ongefundeerd alles, zonder onderbouwing gezegd mag worden, is voor mij nu een reden om terughoudend te zijn met informatie

  • Leuk 1
  • Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

8 uur geleden zei Uppertje:

Maar omwille van het feit, dat hier ongefundeerd alles, zonder onderbouwing gezegd mag worden, is voor mij nu een reden om terughoudend te zijn met informatie

We proberen hier scherp op te zijn, er wordt al ontzettend veel content verwijderd en waarschuwingen gegeven. Ook nu weer, feedback voor ons, wat hebben we gemist @Uppertje?

Edit: bericht gevonden en auteur haf al een waarschuwing gehad. Bericht was nog niet verborgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
8 uur geleden zei Uppertje:

Dit soort reacties, zoals over zskkenvullers weerhoudt mij er nu echter van om verdere info omtrent Alleenretail te gaan delen. Ik ken inderdaad de eigenaar persoonlijk, evenals een aantal stafleden . 

Maar omwille van het feit, dat hier ongefundeerd alles, zonder onderbouwing gezegd mag worden, is voor mij nu een reden om terughoudend te zijn met informatie

Ik ben het deels wel eens met je terughoudendheid @Uppertje, maar je bent zelf al een tijdje bezig met het verstrekken van informatie en dan is het ook wel logisch dat daar te pas en te onpas leden zijn die verwachten dat je dat blijft doen. Ongefundeerde uitspraken van leden die hun misgenoegen willen uiten is denk ik ook niet uit te bannen en moeilijk te beoordelen, want wat is waarheid en wat niet? Uiteindelijk is Duken.nl een Informatief Forum en mogen leden (onder bepaalde voorwaarden) natuurlijk hun mening geven over verschillende onderwerpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Ik ben het ook deels met je eens. Maar als ik zelf even google, kom ik hooguit berichten tegen van 10 tot 15 jaar terug waarin deze beweringen worden geuit. 

Een enkele post waarin dit wordt gezegd komt van iemand die ontevreden is , en zonder enige onderbouwing deze uitlatingen doet. Niemand kan daar wat mee. Daar ging mijn frustratie/opmerking over

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7
5 uur geleden zei Uppertje:

Ik ben het ook deels met je eens. Maar als ik zelf even google, kom ik hooguit berichten tegen van 10 tot 15 jaar terug waarin deze beweringen worden geuit. 

Een enkele post waarin dit wordt gezegd komt van iemand die ontevreden is , en zonder enige onderbouwing deze uitlatingen doet. Niemand kan daar wat mee. Daar ging mijn frustratie/opmerking over

Natuurlijk kan je gefrustreerd raken wanneer er ontoepasselijke uitspraken worden gedaan en al helemaal als je zelf meer weet dan het gemiddelde lid over spelende toestanden op Torrentsites. Maar jouw frustratie was in jouw reactie meer gericht op een in jouw ogen min of meer falend moderator beleid, waarmee je nu eigenlijk wil zeggen dat de Administrator en /of Moderators dit soort uitspraken even moeten googlen om te verifiëren of het wel klopt. :cry:

Alle respect voor de informatie en hulp die je eerder al hebt geboden, maar hier kan ik het toch even niet met jouw stelling eens zijn.

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

15 uur geleden zei Skeletor:

Natuurlijk kan je gefrustreerd raken wanneer er ontoepasselijke uitspraken worden gedaan en al helemaal als je zelf meer weet dan het gemiddelde lid over spelende toestanden op Torrentsites. Maar jouw frustratie was in jouw reactie meer gericht op een in jouw ogen min of meer falend moderator beleid, waarmee je nu eigenlijk wil zeggen dat de Administrator en /of Moderators dit soort uitspraken even moeten googlen om te verifiëren of het wel klopt. :cry:

Alle respect voor de informatie en hulp die je eerder al hebt geboden, maar hier kan ik het toch even niet met jouw stelling eens zijn.

Nee, dat heb je verkeerd begrepen ( of ik heb me verkeerd uitgedrukt in deze). Het was zeer zeker geen kritiek naar de moderatie hier. Het ging me puur om hetgeen iemand hier beweerd, zonder een onderbouwing.  Googlen kunnen we allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  104
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-12-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Hoi, ik ben volledig nieuw hier, alez 't is te zeggen net een account gemaakt, ik lurkte wel af en toe even ^_^ 

Maar ik wou dus even mijn eigen input geven over alleenretail.org, mijn eigen ervaring, geen veroordelingen, of beschuldigingen, gewoon mijn ervaring.

Ikzelf zit reeds 30j in IT dus ben niet echt site/forum illiterate, dus ik dacht, goh deze site is er eentje met wel wat potentie, maar voor zo lang te bestaan, vond ik het raar dat ze nog steeds geen SSL certificate had. Persoonlijk zou ik denken dat mensen met een beetje knowhow zich daardoor inhouden om er upper te worden (is bij mij alvast het geval)

dus ik dacht ik stel de mensen hier even van op de hoogte, moderators gaven dit naar mijn weten steeds door, maar hebben daar uiteraard zelf geen of toch weinig inzeg in.
verder vond ik het ook wel raar, dat je telkens je pc overnacht (bvb voor een windows update) even offline ging, je telkens een waarschuwing in de bus kreeg ivm hit'n run... dit met een algemeen ratio die toch wel héél goed zat... en terwijl de pc de dag nadien gewoon verder seedde (ook al waren er geen peers) dus soms maanden een torrent delen die ik voor mijn dochter van 5 gedownload had, zonder een peer te zien... als ik dan even berichtje stuurde om info te geven ivm mijn downtime, dan kreeg ik droog het antwoord "in 't vervolg even op voorhand verwittigen als je offline gaat" en dit... kon ik toch even niet volgen... 

Maar al bij al bleef ik er toch af en toe langs gaan, omdat het aanbod dus die nederlands gesproken kinderfilms bevatten, die mijn dochter toch leuk vond, en de Uppers zijn er super sympatiek (toch degenen die ik er gesproken heb. Ware het niet voor het http vs https probleem (waarvan ik hun de risco's heb uitgelegd) was ik er mss ook nog upper... maar ik voelde wel uit de reactie van sommige moderators dat er iets schortte... sommige heel beleefd en vriendelijk, maar eindigend met dat zij ook maar 'moderator' waren en het dus niet voor het zeggen hadden, en andere nogal kort of arrogant, uiteraard zijn moderators ook maar mensen, en zitten deze steeds tussen 2 vuren, dus nam ik hen daarom ook nooit iets kwalijk, maar ik wil maar zeggen dat ook al zat er veel potentie in de site, er maar weinig naar de bezoekers werd geluisterd (om niet 'niet' te zeggen)

verder wens ik iedereen wel een prettige kerst en eindejaar,

en misschien word ik iets actiever nu ik de tijd heb genomen een accountje te maken ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 5

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Ik downloadde daar ook heel veel. Maar nimmer een bericht gehad vanwege het niet delen. Vanaf 22.00 uur tot 09.00 uur werden er geen berichten verzonden voor Hit en Run. Daarnaast had een ieder de mogelijkheid om zijn profiel in te stellen dat er s'nachts niet werd gedeeld. 

Dus ik kan me niet vinden in je verhaal, in geval van dit. Ik heb persoonlijk weinig contact gehad met moderators aldaar, dus kan er geen oordeel over vellen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

Welkom @MrBlubke,

Ik wil even een reactie geven op een door u genoemd puntje, namelijk dat uw contacten met Moderators op de genoemde Community bij voorbaat al gedoemd waren tot niets te lijden, want helaas is het al sinds het ontstaan van Torrent Community 's gebruikelijk dat Moderators alleen gebruikt werden om controles uit te voeren binnen een deel van het ledenbestand (ratio check). Website gerelateerde onderwerpen worden alleen besproken door een Eigenaar of SysOp. Er van uitgaan dat een Moderator op een Torrent Community een discussie zoals die van u aankaart bij de beslissende personen is bijna nihil.

Moderators op (Informatieve) Forums zijn meestal wel van een ander kaliber en hebben ook sneller en beter contact met een Eigenaar of SysOp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...