Spring naar bijdragen

ZOOM Audio problemen


Jaccus
Ga naar de oplossing Opgelost door Vampire Inspector,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Onlangs een Zoom sessie gehouden met Zoom - Cloud.
De meeting werd gestart op een IPAD (IOS 14.7) en de "joiners" waren allen Samsung Android gsm's.

Audio was bij alle toestellen ingeschakeld maar de audio van de Samsung "joiners" was uitermate zacht terwijl het volume maximaal stond.
Omgekeerd ook geprobeerd. Samsung meeting organizer en IPAD joiner. Zelfde resultaat met audio zacht op de "joiner".

Wanneer meeting organizer en joiners allemaal Samsung Androids waren dan werkte de audio als een trein.

Onder een oudere IOS release op de IPAD was er ook geen probleem.

Iemand een suggestie?

Bvd.

bewerkt door Jaccus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111

  • Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Misschien eens ff prutsen met "Use Original Sound" settings in zoom? 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 244
  • 209
  • 14

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt. Ga het morgen proberen. Laat het nog even weten wat het resultaat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Toch zonet even wat kunnen testen.

Ook met verschillende testen en de optie "use original sound" blijft de audio van de Samsung GSM  joiner zeer zacht op de IPAD meeting organizer.

Ik heb het idee dat het iets te maken kan hebben met IOS rel. 14.7.1. En dat is de laatste IPADOS release.

Niettemin bedankt voor de suggestie. Mogelijk andere oplossingen zijn zeer welkom.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111
  • Oplossing

  • Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat als je teams, webex, google meet of jitsi meet gebruikt? Als er dan geen verschil in volume tussen de verschillende platformen is dan ligt het zou je denken aan Zoom zelf, en zou je misschien een support ticket kunnen aanmaken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 244
  • 209
  • 14

  • Bijdragen:  111
  • Waardering:   43
  • Prestatiepunten:  1.416
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ticket submitted.
Hartelijk bedankt voor het advies en de link.

Zal het resultaat terugkoppelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 43
  • 111

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...