Spring naar bijdragen

Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key Dell All in One PC


ceesie
Ga naar de oplossing Opgelost door Gast SwitchFreak,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  146
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-04-16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi, ik heb een Dell AIO pc met een sata ssd 32GB erin. kreeg tekens problemen, meldingen, van windows updaten, maar tevens dat er geen ruimte was voor updates. ik de sata ssd vervangen voor een van 128GB, met windows 10 erop(volgens leverancier) resultaat, NIETS, ja de volgende zin: Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key_

kan iemand mij helpen??, wat moet ik doen !!! het is een geweldige 27" pc, kan niet zonder !!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  209
  • Waardering:   244
  • Prestatiepunten:  4.487
  • Dagen gewonnen:  14
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je computer vindt dus geen Windows 10 op de nieuwe harddisk! Dit kan zijn omdat het bios verkeerd staat ingesteld, maar echt het kan aan van alles liggen! Mijn advies zou zijn, begin met een schone installatie van Windows! Hoe?

Kijk eens op het volgende youtube kanaal van Yanek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 244
  • 209
  • 14

  • Bijdragen:  80
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.308
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  23-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37
  • Was actief op:  Windows

Misschien kan je ze er beter alle 2 in laten de ssd's en kan je met een boot migration tool alles van de 32Gb overzetten naar de 128Gb en dan eventueel uw 32Gb ssd eruit halen of formateren en een andere schijfletter geven.

 

misschien heb je hier iets aan --> link

bewerkt door fafke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 80
  • 4
  • Oplossing
Gast SwitchFreak

Zoals hierboven al aangegeven, zou ik gewoon een volledige schone installatie doen. Hoogstwaarschijnlijk is de installatie op je SDD niet goed uitgevoerd, of hij staat er helemaal niet op. Die optie bestaat ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Duken veranderde de titel in Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key Dell All in One PC

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...