Spring naar bijdragen

ik heb een vraag snelheid instelling in grabit


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   33
  • Prestatiepunten:  1.226
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

goede middag allemaal alles oke met iedereen :)

ik heb vandaag de progie grabit op me laptop gezet ,maar nu wou ik eigenlijk weten kan je deze progie ook kiezen of je hem in kb of in mb zet en dat je kan zien hoe snelheid is.

bvb eerst zie je 53000 kb maar ik wil graag zien dat ik bvb 750 mb haal met de snelheid van het downloaden.

 

ik kan het namelijk nergens vinden of je het ook anders kan instellen bij deze progie.

ik kan het wel aanpassen bij bvb altbinz en je kan het ook aanpassen bij newsleecher

 

 

alvast bedankt voor jullie reactie

groetjes van wietje

bewerkt door richardwiet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 33
  • 48
  • 4

Ik geef als tip om Grabit helemaal niet te gebruiken, omdat juist Grabit steeds vaker laat weten dat ze bestanden niet kunnen vinden en je uiteindelijk alles voor niets hebt binnen gehaald. Ik zou SABnzbd gebruiken of NZBGet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   33
  • Prestatiepunten:  1.226
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hoi skeletor dank je wel voor je reactie dan ga ik die weer verwijderen :)

en anders newsreactor weet je daar iets van af of dat ook wat is.

ik heb net zitten kijken nzbget maar dan ben ik wel een tijdje bezig om alles goed te krijgen heb ik gezien.

dus ik dacht mischien is die newsreactor wel wat.

 

bedankt alvast weer voor je reactie :)

bewerkt door richardwiet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 33
  • 48
  • 4

Ik ben zelf een tijdje geleden overgestapt naar SABnzbd omdat ik om de haverklap problemen kreeg met Grabit. Ik ben die problemen in SABnzbd nog geen enkele keer tegengekomen, maar ik heb verder geen ervaring met andere progjes. Maar daar zijn vast wel leden die je wat meer advies kunnen geven uit ervaring. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   33
  • Prestatiepunten:  1.226
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ik hoor het graag dan van de andere leden van duken wat hun van de programma newsreactor vinden.

 

skeletor nog maals bedankt voor je reactie :)

groetjes van wietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 33
  • 48
  • 4

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei richardwiet:

ik hoor het graag dan van de andere leden van duken wat hun van de programma newsreactor vinden.

 

skeletor nog maals bedankt voor je reactie :)

groetjes van wietje

Ik heb geen ervaring met newsreactor maar wat ik wel weet is dat Grabit echt waardeloos is met veel incomplete bestanden, SabNZB zeker veel beter is dan Grabit als het gaat om binnen halen van bestanden echter vergeleken met NZBGet veel trager is en ook zwaarder draait dan NZBGet. Persoonlijk gebruik ik dus de laatst en doe dit al jaren en nooit geen problemen gehad. Ook met SabNZB nooit wat aan de hand maar ik was klaar met dat trage gedoe, Misschien dat het nu beter is maar zoals ik al zei ik gebruik NZBGet al jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3
13 minuten geleden zei Diederik:

Ook met SabNZB nooit wat aan de hand maar ik was klaar met dat trage gedoe, Misschien dat het nu beter is maar zoals ik al zei ik gebruik NZBGet al jaren.

Ik heb een 200 Mbps account bij Eweka en heb achter mijn VPN nog nauwelijks trager gedownload. SABnzbd laat overigens wel alle snelheden zien in MB @richardwiet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Skeletor:

Ik heb een 200 Mbps account bij Eweka en heb achter mijn VPN nog nauwelijks trager gedownload. SABnzbd laat overigens wel alle snelheden zien in MB @richardwiet

Sorry ik bedoelde traag met uitpakken en dat soort dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3
  • Duken veranderde de titel in ik heb een vraag snelheid instelling in grabit
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik werk zelf ook met SabNZB. Die client hangt tenslotte ook achter Spotnet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   33
  • Prestatiepunten:  1.226
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

probleem op gelost :)

eerst haal ik 450 bit per seconde en nu zit ik op de 800 bit per seconde :)

over gegaan op een andere programma waar ik nu wel de snelheid haal.

newshosting 

nu nog kijken of ik daar ook me andere payserver op kan zetten

 

groetjes van wietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 33
  • 48
  • 4
12 minuten geleden zei richardwiet:

probleem op gelost :)

eerst haal ik 450 bit per seconde en nu zit ik op de 800 bit per seconde :)

over gegaan op een andere programma waar ik nu wel de snelheid haal.

newshosting 

nu nog kijken of ik daar ook me andere payserver op kan zetten

groetjes van wietje

Ik heb even gekeken naar wat info over de Cliënt die je nu gebruikt, maar zie dat dit gekoppeld is aan een account van Newshosting Provider. Als dat programma wel goed werkt, maar niet met een andere payserver provider is dat wel jammer. Hierbij toch even wat meer info voor leden die wat meer willen weten over deze Cliënt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik maak zelf gebruik van Newshosting en heb hun newsreader een tijd terug eens getest (puur uit nieuwsgierigheid) Na installatie moet je inderdaad inloggen met de gegevens van je Newshosting account.

Het werke verder beest prima. Het toevoegen van andere payservers is niet mogelijk. Zou ook wat raar zijn in dit geval:) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   33
  • Prestatiepunten:  1.226
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

dat is wel jammer ja maar ik haal nu wel de 800 bit per seconde is wel gek om te zien na 2 jaar met eerst 450 bit :D:D

dus ik ga deze wel verder gebruiken

en dank je voor de info skeletor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 33
  • 48
  • 4

  • Bijdragen:  184
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.379
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  13-07-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Ik gebruik nog steeds crabit . En haal met gemak  de 10000 kbs .

Uit pakken doe ik dan wel met de hand en dat gaat ook prima wand met die wachtwoorden,

Moet je na het repareer toch alsnog zelf uit pakken  . 

De instellingen staan onder prefernseres onder edit.

Heb verleden jaar nog een update gehad naar de beta versie .

Ike ben er wel tevreden over , Het maar wat je gewend ben , Moet wel zeggen dat ik nog nooit iets anders heb geprobeerd ,

Ik zit al zo lang als ik download 17 jaar met payserver en NZB's op crabit .  En het werkt ook met spotnet die kan je instellen dat ie automatise 

over schakelt naar crabit 

Misschien ga ik ook is wat anders testen  😀

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 184
  • 3

  • Bijdragen:  184
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.379
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  13-07-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Ik gebruik nog steeds crabit . En haal met gemak  de 10000 kbs .

Uit pakken doe ik dan wel met de hand en dat gaat ook prima wand met die wachtwoorden,

Moet je na het repareer toch alsnog zelf uit pakken  . 

De instellingen staan onder prefernseres onder edit.

Heb verleden jaar nog een update gehad naar de beta versie .

Ike ben er wel tevreden over , Het maar wat je gewend ben , Moet wel zeggen dat ik nog nooit iets anders heb geprobeerd ,

Ik zit al zo lang als ik download 17 jaar met payserver en NZB's op crabit .  En het werkt ook met spotnet die kan je instellen dat ie automatise 

over schakelt naar crabit 

Misschien ga ik ook is wat anders testen  😀

 

Ben nu NZBSab aan testen haal ook met 10 mb bestanden binnen maar heb toch liever crabit . maar dat is ieder voor zich .

 

Schermafbeelding 2021-09-09 130733.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 184
  • 3

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   33
  • Prestatiepunten:  690
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  19-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ik gebruik newsbin pro als download programma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 33
  • 36
  • 2

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

42 minuten geleden zei louis1970:

Heb verleden jaar nog een update gehad naar de beta versie .

 

Misschien ga ik ook is wat anders testen  😀

 

 

 

 

@louis1970, dat was ook de laatste update in mei van Grabit het programma is sterk verouder .

Ik gebruik zelf Usenapp, maar het testen wat je van plan bent zo ik aanraden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48
52 minuten geleden zei louis1970:

Ben nu NZBSab aan testen haal ook met 10 mb bestanden binnen maar heb toch liever crabit . maar dat is ieder voor zich .

Als je een aantal keren in Grabit te zien krijgt dat er te weinig Rar of Par bestanden zijn om de download compleet te maken stap je graag over. Ik heb overigens nog wel even een tip voor SABnzbd gebruikers/testers, want je kan namelijk het wachtwoord direct zelf aan de NZB plakken als je die opslaat in een mapje. Je klikt het NZB-bestand aan om te downloaden en je gaat daarna naar het mapje waar het bestand is opgeslagen. Het NZB-bestand heeft de volgende naam; 237217533729607305 Je typt nu zelf even het wachtwoord achter de NZB-bestandsnaam op de volgende manier; 237217533729607305.password=skeletor

Als je nu het NZB-bestand opent in SABnzbd wordt het gedownload en volledig uitgepakt zonder dat je verder nog iets hoeft te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

17 uur geleden zei Skeletor:

Als je een aantal keren in Grabit te zien krijgt dat er te weinig Rar of Par bestanden zijn om de download compleet te maken stap je graag over. Ik heb overigens nog wel even een tip voor SABnzbd gebruikers/testers, want je kan namelijk het wachtwoord direct zelf aan de NZB plakken als je die opslaat in een mapje. Je klikt het NZB-bestand aan om te downloaden en je gaat daarna naar het mapje waar het bestand is opgeslagen. Het NZB-bestand heeft de volgende naam; 237217533729607305 Je typt nu zelf even het wachtwoord achter de NZB-bestandsnaam op de volgende manier; 237217533729607305.password=skeletor

Als je nu het NZB-bestand opent in SABnzbd wordt het gedownload en volledig uitgepakt zonder dat je verder nog iets hoeft te doen.

Ook in NZBGet werkt dit en is echt handig maar bij Newbin werd het deels automatisch in de spot verwerkt dus hoefde je geen wachtwoord in te voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

21 uur geleden zei Skeletor:

Als je een aantal keren in Grabit te zien krijgt dat er te weinig Rar of Par bestanden zijn om de download compleet te maken stap je graag over. Ik heb overigens nog wel even een tip voor SABnzbd gebruikers/testers, want je kan namelijk het wachtwoord direct zelf aan de NZB plakken als je die opslaat in een mapje. Je klikt het NZB-bestand aan om te downloaden en je gaat daarna naar het mapje waar het bestand is opgeslagen. Het NZB-bestand heeft de volgende naam; 237217533729607305 Je typt nu zelf even het wachtwoord achter de NZB-bestandsnaam op de volgende manier; 237217533729607305.password=skeletor

Als je nu het NZB-bestand opent in SABnzbd wordt het gedownload en volledig uitgepakt zonder dat je verder nog iets hoeft te doen.

klinkt als een hele omslachtige manier om je ww in SabNZB te krijgen.. Je kunt toch gewoon op de download klikken, dan op dat icoon van het mapje en daar het wachtwoord invullen zodat ie het automatisch bij het uitpakken gebruikt?

Ik heb in het verleden wel GrabIT gebruikt maar kreeg nooit de maximale snelheden. Daarna even Newsleecher gebruikt maar uiteindelijk toch op SabNZB overgestapt. Werkt goed, makkelijke interface, ideale werking met spotnet en heerlijk met 24 mb/s die postst binnenhalen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
5 uur geleden zei SirNixon:

klinkt als een hele omslachtige manier om je ww in SabNZB te krijgen.. Je kunt toch gewoon op de download klikken, dan op dat icoon van het mapje en daar het wachtwoord invullen zodat ie het automatisch bij het uitpakken gebruikt?

Ach beste @SirNixon, als je gewent bent meerdere NZB bestanden aan te klikken voor download is het wel handig om die dan eerst in een mapje op te slaan waar je ze na de download ook weer uit kan verwijderen naar de prullenbak. Als je dan toch een kleine verzameling NZB-bestandjes in dat mapje hebt staan waarbij je voor elk afzonderlijk bestandje een (uitpak) wachtwoord nodig hebt is er niets makkelijker dan die wachtwoorden er gelijk in dat mapje achteraan te typen. Je opent daarna SABnzbd en gaat de bestandjes ophalen uit dat mapje waar je verder helemaal niets meer mee hoeft te doen, dan wachten tot SABnzbd alles heeft gedownload en uitgepakt en verplaatst. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 minuut geleden zei Skeletor:

Ach beste @SirNixon, als je gewent bent meerdere NZB bestanden aan te klikken voor download is het wel handig om die dan eerst in een mapje op te slaan waar je ze na de download ook weer uit kan verwijderen naar de prullenbak. Als je dan toch een kleine verzameling NZB-bestandjes in dat mapje hebt staan waarbij je voor elk afzonderlijk bestandje een (uitpak) wachtwoord nodig hebt is er niets makkelijker dan die wachtwoorden er gelijk in dat mapje achteraan te typen. Je opent daarna SABnzbd en gaat de bestandjes ophalen uit dat mapje waar je verder helemaal niets meer mee hoeft te doen, dan wachten tot SABnzbd alles heeft gedownload en uitgepakt en verplaatst. :yes:

Haha! Iemand die erg gestructureerd is die doet dat vast... Ik daarintegen heb de map downloads en die staat bomvol met nzb bestanden die ik hoognodig misshcien eigenlijk een keer moet opruimen... 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  129
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-09-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik gebruik naar alle tevredenheid Newsbin Pro 6.82 en als je hem download kun je ook nog een freekey krijgen(zie link). Deze geeft de snelheid als volgt weer 351.1Mbps/40.6MBps dit is bij een download van Windows 11 en bestands grootte is 4.58Gb.

Lukt helaas niet om een scherm afbeelding toe te voegen maar wel de download link van Newsbin Pro www.newsbin.com en https://www.newsbin.com/redditor_freekey.php

Gratis sleutelverzoek

Als eerbetoon aan onze collega Redditors, bieden we nu een GRATIS SLEUTEL aan Newsbin aan iedereen die erom vraagt. We hebben ook 7 dagen volledige toegang tot de Newsbin Internet Search-service. Wanneer de zoekperiode is verstreken, kunt u zoeken blijven gebruiken door u aan te melden voor elke laag van onze Newsbin Internet Search Service. Of u dit nu doet of niet, uw sleutel om Newsbin te gebruiken blijft voor onbepaalde tijd actief.

Hoop dat je met deze informatie wat kan.

Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...