Spring naar bijdragen

Gezocht cursus Gutenberg


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik gebruik net zoals Duken.nl WordPress om websites te maken. Enige tijd geleden heeft WordPress een nieuwe editor uitgebracht, Gutenberg.
Weet iemand waar ik een videocursus Gutenberg kan vinden? Ik vond meerdere torrents, deze zouden seeders hebben maar na een week heb ik amper wat kunnen downloaden.

Groetjes,

Meh Meh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Verschrikkelijke editor, sorry... die oude was veel prettiger. Deze is gewoon zo... ja hoe noem je dat. Hij denk slim te werken waardoor hij alinea's maakt die je bijvoorbeeld helemaal niet wilt. 

Hier is nog een cursus, misschien kan je daar nog iets mee?

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

https://gigacourse.com/advanced-wordpress-theme-development-with-bootstrap-4/ < Wellicht is dit iets?

of dit:

https://freetutorialsudemy.com/2020/04/02/wordpress-development-themes-plugins-gutenberg/

 

Wel even opletten, veel spam.. Maar uiteindelijk moet je gewoon de torrent downloaden. Ik krijg deze courses over het algemeen wel snel binnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ontzettend bedankt voor het meedenken allemaal!

Ik denk zelf dat de basis van Gutenberg niet meer dan een half uur mag zijn. Zo complex is de editor immers niet. Ik ga daarom  de video die@Dukenaanraadde eerst proberen. Er staan veel fantastische, complete cursussen en opleidingen op Youtube, over allerlei programmeringstalen, hoe je eigen crypto en succesvol op te zetten, er echt van alles te vinden. Downloaden is in veel gevallen niet meer nodig. 

@DukenZelf heb ik jaren gezegd dat Gutenberg rotzooi is. Laatst zag ik een halve digibeet een pagina opmaken met Gutenberg. Het zag er fantastisch uit, Gutenberg heeft een hoop extra's functies. Ik vond het altijd een kud editor en vroeg mijzelf laatst af waarom. Met name omdat ik Gutenberg niet ken en er bijna niets mee kan. Dat is irritant. Ik wil deze editor toch eens beter leren kennen. Wie weet vind ik het over een paar dagen de meest waardeloze editor ooit, wie weet werkt het fantastisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...