Spring naar bijdragen

RTLXL op een android box?


GewoonRicardo

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  71
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Weet iemand hier toevallig of de App van RTLXL het doet op alle Android tv boxen? Ik kan hier weinig over vinden en mijn dochtertje gebruikt deze app. Ons oude apparaat doet het niet meer en willen een nieuwe aanschaffen. Ook geprobeerd met de rtl klantenservice contact op te nemen maar kom er niet uit.

 

Kan ik gewoon een recente tv box bestellen en ervan uit gaan dat RTL hierop werkt? Veel aanbieders verkopen namelijk chinese merken en ben hier niet zo in thuis. Heb met videoland namelijk problemen gehad in het verleden, die bleek niet overal op te werken. Misschien heeft iemand advies waar ik precies op  moet letten! Danku

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Ik denk haast dat deze app op alle Android TV Boxen moet werken, als er maar Android 5.0 of hoger op geïnstalleerd staat. De omschrijving van RTL XL is wel duister, want daar geven ze alleen de volgende afspeel mogelijkheden aan; 

Smartphones

  • Apple: iOS 12 en hoger
  • Google: Android 5 en hoger

 Tablets

  • Apple: iOS 12 en hoger
  • Google: Android 5 en hoger

Televisies

  • De RTL XL Smart TV app is beschikbaar op:
    • Samsung (Tizen) 2015 en hoger
    • LG (WebOS)  2015
    • Philips (Android TV) 2015 en hoger

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  71
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-04-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Vrij beknopte informatie inderdaad bij RTL op de website. Ik gok het er maar op, mijn schoonbroer zei hetzelfde. Hij gebruikt zelf ook RTL XL op een random box. Bedankt voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Volgens mij moet de box Google gecertificeerd zijn. Dan kan je ook Netflix, Disney+ etc downloaden.

Die "net niet" boxjes kunnen het niet.

Deze bijvoorbeeld wel: https://www.lidl.nl/p/xiaomi-mi-tv-box-s/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
Gast SwitchFreak

@GewoonRicardo

Als je een goeie android streamer voor je tv wil, kan ik je de volgende aanbevelen, voor een leuke prijs.

Xiaomi Mi Box gebruik deze zelf ook, en tot op heden 0 problemen gehad, en makkelijk in gebruik.

En nu tegenwoordig heb je hem ook in stick vorm, deze heb ik vrij recent aangeschaft (makkelijk mee op vakantie, etc)

Xiaomi Mi Tv Stick

Met vriendelijke groet,
SwitchFreak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Kijk aan, 2 x een advies voor de Xiaomi Mi box S waarbij je dan niet hoeft te twijfelen waar je hem tegen de goedkoopste prijs kan bestellen. Ik zou in ieder geval gaan voor de Lidl webshop. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast SwitchFreak

Voordeel van de Xiaomi is dat hij de zelfde Android versie gebruikt als op alle smart tv’s.

En dus altijd geüpdatet wordt, en inmiddels zijn de meeste apps vanuit de Google store gewoon beschikbaar.

En de geüpdatet versie vanaf de mediamarkt heeft al Netflix en Amazon ingebouwd 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 11 maanden later...

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  47
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-09-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  72

mooi programma bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...