Spring naar bijdragen

Ebookparadijs contact


Ga naar de oplossing Opgelost door Gast SwitchFreak,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  132
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal.

 

ik was lid van ebookparadijs maar helaas kan ik er niet meer in en ik heb al alles gelezen en weet dat er een ledenstop is. Maar is er iemand die de staff kent of kan contacteren? Ik ben bereid om te doneren en terug lid te worden en actief te zij  n. We lezen elke dag thuis en zou het appreciëren als ik het op een of andere manier kan te regelen met ebookparadijs.

 

dank u om te lezen

  • Heeft gewonnen! 1
  • Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 7

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  132
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@zomersladank u voor dat stom mannetje 👍

Het is toch een serieus vraag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 7

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

50 minuten geleden zei Josvermeers:

@zomersladank u voor dat stom mannetje 👍

Het is toch een serieus vraag?

kan er zelf ook niet meer bijkomen, ze geven aan dat mijn e-mail adres niet meer bij hun voorkomt

 

spacer.png

bewerkt door zomersla
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
1 uur geleden zei Josvermeers:

@zomersladank u voor dat stom mannetje 👍

Het is toch een serieus vraag?

Natuurlijk is dit een serieuze vraag @Josvermeers, maar die zelfde poging is al tientallen keren gedaan door andere leden op dit forum en er is werkelijk nog niemand geweest die een positief resultaat heeft weten te boeken. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  132
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij mijn weten gaat het toch om donaties en activiteit en ik vraag gewoon als iemand die wel nog lid is om een bericht te sturen naar een moderator om te vragen als ik terug lid kan worden door te doneren. Alles wat ik hier heb gelezen was er geen enkel post waarin iemand voorstelde om te doneren om zo terug lid te kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 7
6 minuten geleden zei Josvermeers:

Bij mijn weten gaat het toch om donaties en activiteit en ik vraag gewoon als iemand die wel nog lid is om een bericht te sturen naar een moderator om te vragen als ik terug lid kan worden door te doneren. Alles wat ik hier heb gelezen was er geen enkel post waarin iemand voorstelde om te doneren om zo terug lid te kunnen worden.

Als u even op deze link wil klikken kan u zelf zien hoeveel verschillende topics en reacties er al zijn geweest met betrekking tot de handelswijze van Ebookparadijs. Uw poging zal hoogstwaarschijnlijk niet meer resultaat opleveren. Er zijn vast nog wel andere torrent community 's die een aanbod hebben van recente E-book content.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  132
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke heb dat al gezien maar zoals ik zei met de donatie, maar goed laat dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 7
8 uur geleden zei Josvermeers:

oke heb dat al gezien maar zoals ik zei met de donatie, maar goed laat dan maar.

Als het staflid van Ebookparadijs dat benaderd wordt voor dit soort hulp pogingen in een slechte bui is, kan dat zomaar nadelig uitpakken voor de persoon die hulp verleent en kan dan zelf ook van Ebookparadijs verwijdert worden. Er is nog nooit een staflid van Ebookparadijs op Duken.nl geweest die de moeite heeft willen nemen te reageren op alle berichten. Als u overigens bereid bent om zelfs te doneren voor E-books is het misschien verstandig om een lidmaatschap te nemen bij de Online Bibliotheek van € 42,00 per jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  132
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Skeletor:

Als het staflid van Ebookparadijs dat benaderd wordt voor dit soort hulp pogingen in een slechte bui is, kan dat zomaar nadelig uitpakken voor de persoon die hulp verleent en kan dan zelf ook van Ebookparadijs verwijdert worden. Er is nog nooit een staflid van Ebookparadijs op Duken.nl geweest die de moeite heeft willen nemen te reageren op alle berichten. Als u overigens bereid bent om zelfs te doneren voor E-books is het misschien verstandig om een lidmaatschap te nemen bij de Online Bibliotheek van € 42,00 per jaar.

Helaas is dit geen optie omdat ik in belgie woon en hier hebben we zoiets niet en de nieuwste boeken staan er ook meestal niet op.

 

op die manier heb ik het niet bekeken dat een lid van hier nadelig kan uitkomen door dat aan de staff van ebookparadijs te vragen en met doneren wou ik dus doneren aan ebookparadijs en niet aan de staff. 
 

ik heb het begrepen en zal elders zoeken voor een oplossing i.v.m ebookparadijs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 7
  • Oplossing
Gast SwitchFreak

@Josvermeers

Mocht je toch voor een betaalde dienst willen gaan (aangezien je blijkbaar ook wil doneren) dan kun je altijd een kijkje nemen bij kobo plus.
Dit is in Belgie ook gewoon beschikbaar, maar hou er rekening mee als je doneert op een forum. De admins ten alle tijden ook het recht hebben om de regels te veranderen.
Dit kan er dus voor zorgen dat je net gedoneerd hebt, en zij besluiten om hun ledenlijst op te ruimen. En dat je de toegang ontzegt wordt op hun website.

Verder zijn er ook vele websites zoals "private release" (dit is welliswaar een nzb forum) waar je als member een verzoek kan indienen voor een ebook die je zoekt.

Met vriendelijke groet,
SwitchFreak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  132
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-10-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

29 minuten geleden zei SwitchFreak:

@Josvermeers

Mocht je toch voor een betaalde dienst willen gaan (aangezien je blijkbaar ook wil doneren) dan kun je altijd een kijkje nemen bij kobo plus.
Dit is in Belgie ook gewoon beschikbaar, maar hou er rekening mee als je doneert op een forum. De admins ten alle tijden ook het recht hebben om de regels te veranderen.
Dit kan er dus voor zorgen dat je net gedoneerd hebt, en zij besluiten om hun ledenlijst op te ruimen. En dat je de toegang ontzegt wordt op hun website.

Verder zijn er ook vele websites zoals "private release" (dit is welliswaar een nzb forum) waar je als member een verzoek kan indienen voor een ebook die je zoekt.

Met vriendelijke groet,
SwitchFreak

Beste 

 

voor kobo heb je dus creditcard nodig, wat ik dus niet heb en maandelijkse betaling had ik niet in gedachten. Af en toe doneren was mijn bedoeling maar zoals het eruit ziet zal ik maar op andere torrent website verzoekjes zetten om het boek te krijgen (wat bijna nooit gebeurd). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 7
  • Gast locked en unlocked this topic
  • 10 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  36
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik probeer mijn wachtwoord op te vragen, maar zodra ik op de link klik die ik ontvang, gebeurt er niets, kan iemand mij helpen

 

Ik krijg deze melding

Geen idee wat u probeerde, doe maar niet meer. Uw gegevens zijn gelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
Gast SwitchFreak

@Vosje

Ik denk dat zij hun wachtwoord reset niet geactiveerd hebben, en denk ook niet dat er iemand op dit forum is die daarmee kan helpen.
Alle gesloten community's hebben geen link/banden met duken.nl, en voor alsnog is er ook niemand geweest die ook maar een invite code of dergelijken heeft afgestaan aan een member.

Verder zullen admins van de websites hier misschien wel actief zijn, maar onder een andere alias. Maar ook deze zullen niet publiekelijk contact met je opnemen.
Enige waar je op kan hopen; Is dat ze de registratie open gooien of dat er op een mysterieuze wijze toch admins opstaan om je te helpen.

Met vriendelijke groet,
SwitchFreak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...