Spring naar bijdragen

Sabnzb download stopt op 99%


Ga naar de oplossing Opgelost door Gast,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  401
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Soms blijft een download steken op 99% en gaat hij niet verder.  Ik kan van dezelfde site en van dezelfde posten wel andere post volledig binnenhalen. Anderen hebben hier geen last van. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen en hoe ik het kan oplossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 14

Beste @jojo1975, als je een probleem opgelost wil hebben zal je wat meer informatie moeten verstrekken. In de 1e plaats, welk programma gebruik je om te downloaden, want misschien is er dan meer specifieke informatie te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  401
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ik gebruik sabnzbd en mijn usernet is sunny usernet.  Ik heb het bij meerdere donwloadsites gehad maar dan bij hele oude posts. Ik dacht dat het daaraan lag maar de laatste post was nog geen dag oud. als jullie meer info willen dan hoor ik het graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 14
  • Oplossing

Dit lijkt een telkens terugkerend probleem te zijn in SABnzbd, waar bijna geen concrete oplossing voor te vinden is. In veel (Reddit) reacties lees ik terug dat wanneer je de download pauzeert en dan weer opnieuw start het wel tot 100% doorloopt. Waar je ook even naar kan kijken is of je VPN als je dat gebruikt de Sunny Usenet server verbinding niet stoort.

Ik heb zelf ook wel eens dat er onvoldoende Par bestanden gedownload worden, waardoor je ook niet tot een volledige 100% komt. In dat geval laat ik de download staan in SABnzbd en blader naar de Tijdelijke Downloadmap waar het gedownloade deel van de NZB in staat en kijk dan welke rar of par bestanden er ontbreken. Ik ga dan handmatig zoeken in NZBindex naar de NZB en kijk of ik de ontbrekende bestanden alsnog los kan downloaden om ze daarna toe te voegen in de Tijdelijke Downloadmap bij de originele download. Vaak lukt het dan alsnog om de NZB 100% compleet te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Duken cveranderde de titel in Sabnzb download stopt op 99%

  • Bijdragen:  14
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  401
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ga kijken of het bovenstaande werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 14

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...