Spring naar bijdragen

Nep / Valse QR code App downloaden of site voor Corona check informatie Telegram


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  98
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  3

Door het nieuws lees ik overal over een nep corona QR code app. De app of website zou hetzelfde kunnen zijn als de officiële app met die fietser onderin. 

Op github https://github.com/minvws/nl-covid19-testvac-qr-core kom ik al van alles tegen over de applicatie en uitleg over de generatie van QR codes. Toch kan ik die app of sites niet vinden en ik wil geen 50 euro betalen in die telegram groepen. Ik heb niks tegen het vaccineren. Daar gaat deze vraag dus niet om. 

Wie kan hier verder mee helpen? Nogmaals het gaat om de techniek en wil dit soort dingen zien en uitvogelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik krijg dit net door via een rapportage. Thx Dit is lastig, mag het wel of niet.  🧐

Voor nu, houd het informatief! Informatie delen mag allen binnen duken mogen geen bijlage oid worden geplaatst. Link naar sites die deze wel hebben, als dat überhaupt ergens te vinden is.  En uitleggen mag nog steeds toch wel?

Ik zoek nu ook in telegram en vind alleen groepen waar je de codes kan kopen. Maar ik ben geen telegram topper dus misschien zoek ik verkeerd. 

Als het topic echt verkeerd loopt kunnen we hem altijd nog sluiten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  98
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  3

Als iemand mij de juiste kan op kan wijzen is dat ook genoeg als ik nu wat vind zal ik de info delen en geen bestanden delen. Op torrent pagina staan geen apps. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op veel nieuws sites staat: Kant-en-klare apps met nep-coronatoegangsbewijzen

NOS wijst erop dat in totaal 23 codes momenteel zijn geblokkeerd. Alleen in een kant-en-klare Android-app worden echter al 65 illegale QR-codes aangeboden. Het gaat hierbij om app die veel lijkt op de legitieme CoronaCheck-app en dan ook moeilijk van echt te onderscheiden is.

Mag toch niet zo moeilijk zijn op dan ergens die app te vinden? Ik geef het op, mij lukt het niet. 😅 In de android store is ook niks te vinden op valse QR code of valse corona check oid

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.689
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vooral verkrijgbaar op telegram 😉 , Kijk daar eens, Ik ga de link niet plaatsen.

bewerkt door Tuinbever
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  204
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-10-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

voor zo een app te vinden is wel moeilijk peis ik 

ik zoek er nie achter wil het ook nie zoeken ik heb een covid safe ticket de papieren versie 

nu is da wel veilig die apps van die nep tickets en wat als je zo een nep ticket heb staan daar boetes op 

als ze je pakken ermee 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.689
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 minuut geleden zei drempel1:

voor zo een app te vinden is wel moeilijk peis ik 

ik zoek er nie achter wil het ook nie zoeken ik heb een covid safe ticket de papieren versie 

nu is da wel veilig die apps van die nep tickets en wat als je zo een nep ticket heb staan daar boetes op 

als ze je pakken ermee 

 

 

Een boete valt in het niet,  maar delen van deze app is ook spelen met gezondheid. Laat je gewoon testen als je niet bent ingeënt. Is veiliger voor vooral jezelf 😉

  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  98
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  3

3 minuten geleden zei Tuinbever:

Laat je gewoon testen als je niet bent ingeënt. Is veiliger voor vooral jezelf 😉

eens!! het is ook de nieuwsgierige aap die wilt weten hoe het werkt. Door al die berichten ga ik zoeken en zoeken, hoe werkt dit? eerste prik heb ik trouwens, tweede staat de afspraak voor.

na zoeken op google via de zin qr telegram groep een website gevonden welke goed lijkt. de site zal niet zo lang online zijn lijkt mij aangezien hij op google te vinden is. titel van de pagina is Geldige qr selector - Pinata. 

https://www.google.com/search?q="geldige+qr+telegram+groep"

hier zoek je op initialen en kan je een code maken? Voor alle updates en info, check de telegram groep Je kunt zoeken en/of klikken op een van de initialen:

image.thumb.png.a964627cafdde4a7a5dfc40185534e39.png

Op de computer werkt het niet maar op de telefoon wel. dit is geen app. als dit niet mag kan je het weghalen

  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ooook.... en nu is het lastig. Dit is nog informatie maar of dit is toegestaan.... 🙄 Linken naar Google mag en een screenshot dus ja, waarschijnlijk is die site net nieuw en is hij over een dag weer offline. We laten hem even toe, ik geef toe ben wel weer verbaasd. 🤯 

Maar echt geen gekke APK's hier of directe links. Ik denk ook dat deze codes niet werken zoals de NOS aangeeft.

 

  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Duken veranderde de titel in Nep / Valse QR code App downloaden of site voor Corona check informatie Telegram

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  98
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  3

3 uur geleden zei Duken:

Ooook.... en nu is het lastig. Dit is nog informatie maar of dit is toegestaan.... 🙄 Linken naar Google mag en een screenshot dus ja, waarschijnlijk is die site net nieuw en is hij over een dag weer offline. We laten hem even toe, ik geef toe ben wel weer verbaasd. 🤯 

Maar echt geen gekke APK's hier of directe links. Ik denk ook dat deze codes niet werken zoals de NOS aangeeft.

Ik heb de helft getest van de website maar allemaal rood. De codes zijn dus ingetrokken, ik las ergens dat dat niet kon ofzo. een app vinden lukt mij niet. Ik ga op github mij inlezen van de techniek. het is een leerzame zaterdag 🤠

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 4

Via mijn test werken er nog een aantal. De android app met de valse QR code waar je over leest bij de media lijkt niet te bestaan. Ik heb handige jongens om mij heen alleen geen android app te vinden. 

Wat ik wel heb gelezen is dat je de initialen kan aanpassen bij een eigen QR code. Er was ook een QR van SpongeBob SquarePants die het deed.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  9
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor de app telegram: klokkenluiders

Media/bestanden.

 

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1
  • Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...