Spring naar bijdragen

Hi, nieuw op het forum


REVink

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  114
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met een vrouw die gek is op lezen kan ik niet om dit forum heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welkom! Mijn vrouw is ook een beetje gek ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  14
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hi, dank je wel voor het toevoegen. Ik ben voornamelijk een adobe gebruiker, photoshop lightroom dit alles i.v.m. mijn hobby. Dus zal ik af en toe een nieuwe adobe progje of eventueel plugin meepakken. 

 

alvast bedankt toppers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2
1 uur geleden zei GaitW:

Hi, dank je wel voor het toevoegen. Ik ben voornamelijk een adobe gebruiker, photoshop lightroom dit alles i.v.m. mijn hobby. Dus zal ik af en toe een nieuwe adobe progje of eventueel plugin meepakken. 

 

alvast bedankt toppers

Welkom @GaitW, maar ook nu ben ik bang dat u net als velen voor u denkt dat er content gedownload kan worden op Duken.nl. Daar is absoluut geen sprake van en ik ben ook zeer benieuwd wat of welke reacties u het idee hebben gegeven dat dit een downloadsite is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  14
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

59 minuten geleden zei Skeletor:

Welkom @GaitW, maar ook nu ben ik bang dat u net als velen voor u denkt dat er content gedownload kan worden op Duken.nl. Daar is absoluut geen sprake van en ik ben ook zeer benieuwd wat of welke reacties u het idee hebben gegeven dat dit een downloadsite is?

Het kwam door een post op spotnet waar ik photoshop heb meegenomen ;) maar dan had ik het verkeerd begrepen, geen enkel probleem trouwens ik heb een brede interesse in uiteenlopende gebieden betreffende computers software en techniek,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Gezellig! Downloads kunnen we inderdaad helaas niet aanbieden, maar erover praten en discussiëren mag zeker wel. 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
5 uur geleden zei GaitW:

Het kwam door een post op spotnet waar ik photoshop heb meegenomen ;) maar dan had ik het verkeerd begrepen, geen enkel probleem trouwens ik heb een brede interesse in uiteenlopende gebieden betreffende computers software en techniek,

Ik vermoed dat het een post is geweest van Vinny27 die een linkje heeft staan naar een nieuwe NZB Community die ook in het overzicht staat op Duken.nl. Waarschijnlijk heeft u via Google op een tag geklikt die u naar Duken.nl heeft gebracht. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...