Spring naar bijdragen

alleen retail werkt niet


Ga naar de oplossing Opgelost door Uppertje,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  66
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-12-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

wie weet wat er met de site "alleen retail " aan de hand is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Duken veranderde de titel in alleen retail werkt niet

Ik ben voor de lol eens gaan kijken wat er via Google voor informatie te vinden is over alleenretail.org en alleen van Duken.nl zijn er ongeveer 188 resultaten die binnen 0.34 sec. gevonden zijn. Als je dat ziet wil je toch geen 5 seconden meer een account hebben op een dergelijke torrent website.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  1.213
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51
  • Was actief op:  Windows

2 uur geleden zei Skeletor:

Ik ben voor de lol eens gaan kijken wat er via Google voor informatie te vinden is over alleenretail.org en alleen van Duken.nl zijn er ongeveer 188 resultaten die binnen 0.34 sec. gevonden zijn. Als je dat ziet wil je toch geen 5 seconden meer een account hebben op een dergelijke torrent website.

Hey Skeletor, voel ik hier een vorm van afgunst?

Naar mijn idee is of was het toch samen met extreme en filmpaleis , 1 van de betere  torrent-site's

Zou jammer zijn als ze niet meer terug komen 

bewerkt door poeloe666
  • Verward 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 45
34 minuten geleden zei poeloe666:

Hey Skeletor, voel ik hier een vorm van afgunst?

Naar mijn idee is of was het toch samen met extreme en filmpaleis , 1 van de betere  torrent-site's

Zou jammer zijn als ze niet meer terug komen 

Beste @poeloe666, mijn mening heeft niets met afgunst te maken en is zuiver een conclusie. Als er alleen op Duken.nl door de jaren heen meer dan 188 reacties zijn geweest die nagenoeg allemaal te maken hebben met vragen over het offline zijn van alleenretail.org, dan mag je toch spreken van een niet al te betrouwbare website. Ik ben zelf jarenlang opgegroeid met het torrent gebeuren, maar prakkiseer er niet eens meer over om van NZB downloads af te stappen. Wat voor mij de meest betrouwbare nog bestaande torrentsite is, is Ultimate Torrents.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  1.213
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51
  • Was actief op:  Windows

Ultimate???, die je gaan verplichten om een Vip-status te nemen om nog iets fatsoenlijks te kunnen downloaden.

Oke is goed 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 45
  • Oplossing

  • Bijdragen:  57
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  257
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  21-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Ik heb contact gehad met iemand van AR. Yuppie, de grote uploader daar, had na de brand in het datacenter servers beschikbaar gesteld. Echter is er ruzie ontstaan en Yuppie is weg. De servers zijn niet betaald dus einde oefening. 

naar ik begreep is er meer aan de hand, maar daar ga ik verder niet over uit wijden, omdat ik niet weet of het waar is. Maar AR is er voorlopig niet meer, en dit gaat ze heel veel leden kosten

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 57
  • 7

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  8
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-12-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi Uppertje,

Aangezien jij contact hebt met de beheerders; bestaat er een mogelijkheid om te kijken naar een manier om de rekening betaald te krijgen zodat de servers weer online gaan? Op de huidige manier komt er sowieso geen geld binnen en vangt de server eigenaar überhaupt niets. Als de website weer online is kunnen we misschien met alle leden iets stabiels voor elkaar krijgen, maar dan moet er wel eerst weer contact worden gemaakt met iedereen. Ik ben best bereid te helpen.

Persoonlijk vond ik het een prettige website en zou het heel erg naar vinden om hem te zien verdwijnen.

🤞🤞🤞

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1
12 uur geleden zei Freakin296:

Hoi Uppertje,

Aangezien jij contact hebt met de beheerders; bestaat er een mogelijkheid om te kijken naar een manier om de rekening betaald te krijgen zodat de servers weer online gaan? Op de huidige manier komt er sowieso geen geld binnen en vangt de server eigenaar überhaupt niets. Als de website weer online is kunnen we misschien met alle leden iets stabiels voor elkaar krijgen, maar dan moet er wel eerst weer contact worden gemaakt met iedereen. Ik ben best bereid te helpen.

Persoonlijk vond ik het een prettige website en zou het heel erg naar vinden om hem te zien verdwijnen.

🤞🤞🤞

Ik raak van dit soort berichten een beetje in de war, want het is op Duken.nl niet toegestaan openlijk medewerking te verlenen aan het verspreiden en ter beschikking stellen van Illegale Content. Verzoekjes om content te Posten of te Spotten zijn verboden en worden verwijderd, maar hier wordt openlijk gevraagd aan een Duken lid om contact op te nemen met een Torrentsite Beheerder om die vervolgens een voorstel te doen om met een aantal personen de kosten van de server te voldoen zodat de Torrentsite weer online kan komen en verder kan gaan met het verspreiden en aanbieden van illegale content. "Er staat overigens nergens in het bericht van @Uppertje dat hij/zij contact heeft gehad met de Beheerder van AR, maar gewoon met iemand".

Dit soort berichten horen niet neergezet te worden in een topic als reactie, maar kan gewoon gedaan worden in een Persoonlijk Berichtje (PM) aan het hier betreffende Duken.nl lid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het blijft zo lastig en grijs. Maar het is correct wat @Skeletor aangeeft, wel met de toevoeging: misschien vond "men" de site alleen prettig. Al hoewel... daarvoor kom je daar niet alleen. ;) 

Ik zet het topic op slot.  :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Duken locked this topic

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...