Spring naar bijdragen

Spotnet - Erotiek filter


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  86
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-11-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Sinds lange tijd Windows weer opnieuw geïnstalleerd, en dus ook Spotnet.

Ik heb diverse versies getest en kan geen knop vinden waarmee ik alle erotiek (zoekresultaten) kan verbergen.

Bij welke versie kan dat (nog)?

bewerkt door VitamineDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • VitamineDD cveranderde de titel in Spotnet - Erotiek filter
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Hallo @VitamineDD,

Of er echt zulke filters bestaan voor Spotnet weet ik niet, maar ik kan je wel een manier uitleggen om Erotiek uit de zoekresultaten weg te krijgen. Ik heb zelf nog een Software versie 1.8.4.2 van Spotnet en als je naar de map gaat waar Spotnet is geïnstalleerd op je C schijf ( C/ProgramData/Spotnet zie je in die map een XML-document met de naam filters die je moet openen met Kladblok.

Je kan de regels die betrekking hebben op Erotiek daar uit weg knippen zodat je die ook niet meer zichtbaar hebt in Spotnet zelf. Als je de regel(s) hebt verwijdert moet je bij het afsluiten van Kladblok even klikken op wijzigingen opslaan. Ik wil als tip nog wel even meegeven dat het verstandig is om even een kopie te maken van het filter XML bestandje zodat je het altijd weer terug kan plaatsen als je weer naar de originele knoppen terug wil. Onderstaand even mijn (aangepaste) Spotnet waarin je links de knop Erotiek ziet staan, die ik er uit ga halen door de regel te verwijderen in het Filter document (Zie Afbeeldingen)

 

1891939905_Spotnet1.thumb.JPG.319c6ba442d7de88260636eeb57bde4c.JPG

1058737482_Filter1.thumb.JPG.90d1030294ed71207ba5bc5dff00750f.JPG

Onderstaande afbeeldingen is de knop Erotiek verwijdert. 

1872345032_Filter2.thumb.JPG.ef90e5c6063ad81e0e9dcd497edbc5e2.JPG

1817835009_Spotnet2.thumb.JPG.a5aadcffafcca3488b5ac629f976b141.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Goede morgen,

Ik heb nog even verder gekeken dan mijn neus lang is en kon me ineens nog herinneren dat wanneer je met je muispijl op een knop gaat staan en rechts klikt, dat er dan een submenu tevoorschijn komt waarin ook de mogelijkheid zit om de betreffende knop(pen) te verwijderen. Als je deze actie doet wordt ook automatisch de regel verwijdert in het filter XML bestand in je Spotnet-C map. "Let wel, dat je op deze manier van verwijderen je ervoor moet zorgen dat je desnoods eerst een kopie maakt van je hele Spotnet-C map en die even ergens anders bewaart". Je hebt dan in ieder geval de mogelijkheid om later alles weer standaard te maken.

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke versie van Spotnet heb je draaien? In de meeste moet je inderdaad de XLM file aanpassen zoals @Skeletor aangeeft. In sommige versies van Spotnet kan je het in het client uit en aanzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   12
  • Prestatiepunten:  1.162
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  06-08-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ikzelf gebruik Vinny27 Custom Filters ooit gedownload van spotnet.

 

oie_eWUiH8lJyxC2.png

bewerkt door naafke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 12
  • 29
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...