Spring naar bijdragen

Torrent sites Dark Web en Deep Web


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het nadeel van het darkweb is dat de overdrachtssnelheden niet goed zijn. Dan moet je een week wachten op een film van 5GB. Torrent/NZB websites komen en gaan, een valt, tien ontstaan. Het is ontzettend moeilijk om een grote torrent website te onderhouden. Er zijn enorme (server)kosten, maar goede advertenties zijn er niet, het verdienmodel is lastig. Daarnaast zitten alle grote copyright trollen achter een torrent site aan als deze succesvol is. Ik zou niet lekker in mijn stal liggen als ik een enorme torrent site zou beheren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Kan het niet zo zijn dat je op het Darkweb dan alleen de website host en deze linkt naar de torrent bestanden buiten het darkweb. M.a.w. dat de website niet officieel te vinden is maar torrent files wel snel zijn. 

Of kan je dan niet werken met ratio etc? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

6 uur geleden zei Duken:

Kan het niet zo zijn dat je op het Darkweb dan alleen de website host en deze linkt naar de torrent bestanden buiten het darkweb. M.a.w. dat de website niet officieel te vinden is maar torrent files wel snel zijn. 

Of kan je dan niet werken met ratio etc? 

Aan zoiets zat ik ook te denken.. 

 

@SkeletorMaar dan zit je weer met streams? Gezien naar je link tenminste.. Ik wil gewoon downloaden en het op mn HD zetten.. :)

Edit: Site nog even goed bekeken maar dit is gewoon een 'normale' site die 'dark web' in zn naam heeft..? Of wellicht snap ik het niet. Ik ben weinig ervaren met het dark web gebeuren. Wil me er constant nog meer in verdiepen maar komt er maar niet van. :) 

 

Ik heb het nu over Torrents trouwens maar een Usenet site zou ook perfect zijn.. 

bewerkt door SirNixon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
3 uur geleden zei SirNixon:

@SkeletorMaar dan zit je weer met streams? Gezien naar je link tenminste.. Ik wil gewoon downloaden en het op mn HD zetten.. :)

Edit: Site nog even goed bekeken maar dit is gewoon een 'normale' site die 'dark web' in zn naam heeft..? Of wellicht snap ik het niet. Ik ben weinig ervaren met het dark web gebeuren. Wil me er constant nog meer in verdiepen maar komt er maar niet van. :) 

Hoe het precies zit met de genoemde sites op Dark Web Streams weet ik ook niet tot in de puntjes, maar u zou best wel gelijk kunnen hebben. Specifieke Dark Web websites moet je uiteraard bereiken via het Onion Network (Tor Browser), maar daar zijn ontelbaar veel sites te vinden die ook met Torrent bestanden werken. Kijk voor 1 voorbeeldje maar eens onder deze link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zal deze week weer s even de Tor Browser downloaden en kijken hoe makkelijk er goeie sites te vinden zijn. Mocht er behoefte aan zijn dan kan ik de union links hier posten? ( @Skeletorals dat tenminste niet in strijd is met de forumregels?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
2 minuten geleden zei SirNixon:

Mocht er behoefte aan zijn dan kan ik de union links hier posten? ( @Skeletorals dat tenminste niet in strijd is met de forumregels?)

Goede morgen @SirNixon,

Of  @Duken een overzicht van Onion linkjes naar Torrent websites hier getoond wil hebben zoals dat nu ook het geval is met alle andere getoonde linkjes naar de verschillende community 's weet ik niet. Daar mag de Administrator zelf een reactie op geven. De link van  DeepWebSiteslinks die ik zelf heb gegeven in mijn voorgaande reactie geeft nog maar een heel klein overzichtje van Torrent websites op het DeepWeb en het is natuurlijk maar de vraag of er leden geïnteresseerd zijn in een totaal overzicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Even een korte reactie vanuit de auto.

Goed idee! Volgens mij mag dat linken naar dark web sites geen problemen geven. Is ook weer ouderwets spannend, wat zit daar in het donkere web? 

Ik zal van de week een nieuwe categorie creëeren. 👍

 

Kleine toevoeging, moet dan deep web zijn idpv dark web. Daar is bijvoorbeeld ook Facebook. Maar darkweb is het drugs verkoop gebeuren, dan mag weer niet. 

Tenminste, dat lees ik zojuist... 🤯

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Duken:

 

Kleine toevoeging, moet dan deep web zijn idpv dark web. Daar is bijvoorbeeld ook Facebook. Maar darkweb is het drugs verkoop gebeuren, dan mag weer niet. 

Tenminste, dat lees ik zojuist... 🤯

Ooh dat daar ook verschil in zit wist ik ook niet.. De drugs, wapens en alle andere rare categorieën  heb ik geen behoefte aan om te vinden.. Het gaat mij meer een goede download site, dus daar ligt de focus op. En ook geen idee of ik zomaar wat kan vinden en wanneer ik er precies mee bezig ga hoor! Niet te hoge verwachtingen gelijk! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 25-12-2021 om 18:49 zei Skeletor:

Hoe het precies zit met de genoemde sites op Dark Web Streams weet ik ook niet tot in de puntjes, maar u zou best wel gelijk kunnen hebben. Specifieke Dark Web websites moet je uiteraard bereiken via het Onion Network (Tor Browser), maar daar zijn ontelbaar veel sites te vinden die ook met Torrent bestanden werken. Kijk voor 1 voorbeeldje maar eens onder deze link.

even een vraag je:  hoe krijg je de  internet verbinding aan de praat bij Tor browser. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.687
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

3 uur geleden zei Duken:

Kleine toevoeging, moet dan deep web zijn idpv dark web. Daar is bijvoorbeeld ook Facebook. Maar darkweb is het drugs verkoop gebeuren, dan mag weer niet. 

Dark web is een aftakking van Deep web, Dus een link naar een torrent site is dat veelal  .Onion

2767de4.jpg

 

Rollen in het diepe web

Het "diepe" web is dus alle dingen die met internet zijn verbonden, maar verborgen achter een of andere vorm van beveiliging. Wanneer u zich aanmeldt bij uw webmailservice, bevindt u zich op het deep web. Alle dingen die je kunt zien, tenzij je je aanmeldt bij Facebook? Dat is ook het deep web.

In plaats van een eng onderdeel van internet te zijn. het deep web is het vlees en de botten van onze dagelijkse internetervaring. Het is de kelder van het pretpark waar al het echte werk gebeurt, zodat u zich kunt amuseren.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat het grootste deel van het web het deep web is. Op dit punt is er meestal een analogie met ijsbergen en hoe het grootste deel van hun massa zich onder water bevindt.

 Het dark web

Dit brengt ons bij het dark web. Het dark web is een onderdeel van het deep web, maar slechts een heel klein deel ervan. Dit zijn websites en servers die opzettelijk zijn verborgen. De mensen die de site runnen willen niet dat iemand weet wie ze zijn en ze willen zeker niet dat zomaar iemand hun sites bezoekt.

Deze anonimiteit kan op verschillende manieren worden bereikt, maar de meeste sites op het dark web zijn 'ui'-sites. Ze zijn alleen toegankelijk via Tor Browser, die gebruikers toegang geeft tot het Tor-netwerk. Het Tor-netwerk is gemaakt om volledig anoniem (met enkele extra voorzorgsmaatregelen) communicatie via internet mogelijk te maken. Wanneer een gebruiker en een website gegevens naar elkaar sturen via Tor, worden de datapakketten willekeurig door een enorm netwerk van computers geleid. Elk van deze knooppunten weet alleen waar het pakket net vandaan kwam en waar het vervolgens naartoe gaat, omdat elke laag van een versleuteling wordt ontdaan van de pakketinhoud. Pas wanneer het pakket de eindbestemming bereikt, wordt de laatste coderingslaag verwijderd en krijgt de beoogde ontvanger de originele gegevens.

Hoewel het dark web in de meeste landen niet illegaal is. het is al snel overgenomen door criminelen om illegale inhoud en communicatie over de hele wereld door elkaar te schuiven. In combinatie met de opkomst van cryptocurrencies heeft het dark web miljarden dollars aan illegale handel mogelijk gemaakt.

Er zijn ook tal van legitieme websites op het dark web, maar over het algemeen zouden de meeste gebruikers dit moeten vermijden, omdat het ernstige cyberbeveiligingsrisico's met zich meebrengt en elke site morgen kan worden aangetast, zelfs als dat niet vandaag is.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
  • Duken veranderde de titel in Torrent sites Dark Web en Deep Web
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

2 uur geleden zei Tuinbever:

Dark web is een aftakking van Deep web, Dus een link naar een torrent site is dat veelal  .Onion

Top, een screenshot zegt weer meer als 1000 woorden. Is er behoefte aan een nieuwe Deep / Dark Web categorie website binnen Duken.nl? https://www.duken.nl/forums/links/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

53 minuten geleden zei Skeletor:

Ik heb een Artikel geplaatst waarin je alles kan lezen over TOR browser @zomersla

bedankt voor de info, inmiddels na een paar pogingen erop/eraf van de iMac had ik opeens wel internet, maar ik zie achteraf hier geen nut om iets te zoeken inzake Nederlandse E boeken welke ik dan mogelijk via een torrent site wel kan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

44 minuten geleden zei zomersla:

bedankt voor de info, inmiddels na een paar pogingen erop/eraf van de iMac had ik opeens wel internet, maar ik zie achteraf hier geen nut om iets te zoeken inzake Nederlandse E boeken welke ik dan mogelijk via een torrent site wel kan vinden.

Ik stop ermee, deze site is niets voor mij, beheers mijn Engels niet zo goed,  heb hem wel gedeeltelijk Nederlands gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Piratebay

http://piratebayo3klnzokct3wt5yyxb2vpebbuyjl7m623iaxmqhsd52coid.onion/index.html

Super interessant dat dark web! Maar je stuit al snel op zaken waar je niks mee te maken wilt hebben... Het is niet een plek waar je je kind laat rondneuzen.. Als ik iets interessants vind zal ik het posten. De Piratebay site is iig een goeie start!

Zou wel aanraden om echt je VPN aan te zetten als je navigeert daar...

bewerkt door SirNixon
Aanvulling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
9 minuten geleden zei SirNixon:

Piratebay

http://piratebayo3klnzokct3wt5yyxb2vpebbuyjl7m623iaxmqhsd52coid.onion/index.html

Super interessant dat dark web! Maar je stuit al snel op zaken waar je niks mee te maken wilt hebben... Het is niet een plek waar je je kind laat rondneuzen.. Als ik iets interessants vind zal ik het posten. De Piratebay site is iig een goeie start!

Zou wel aanraden om echt je VPN aan te zetten als je navigeert daar...

Leuk dat u even iets laat weten @SirNixon, en dat het geen plek is waar je kinderen moet laten rondneuzen moge duidelijk zijn. Het plaatsen van uw linkje in uw reactie is natuurlijk niet te openen via een normale browser, maar werkt alleen in de Onion Browser. (voor de leden die proberen de link te openen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

8 minuten geleden zei Skeletor:

Leuk dat u even iets laat weten @SirNixon, en dat het geen plek is waar je kinderen moet laten rondneuzen moge duidelijk zijn. Het plaatsen van uw linkje in uw reactie is natuurlijk niet te openen via een normale browser, maar werkt alleen in de Onion Browser. (voor de leden die proberen de link te openen)

Goeie toevoeging idd.

@zomersla

Voor je e-books;
http://kx5thpx2olielkihfyo4jgjqfb7zx7wxr3sd4xzt26ochei4m6f7tayd.onion/ < geen torrent nodig, gewoon gelijk downloaden als e-pub!

Nog een torrent site: (ziet er gelikt uit!)
http://galaxy3yrfbwlwo72q3v2wlyjinqr2vejgpkxb22ll5pcpuaxlnqjiid.onion/ 

 

bewerkt door SirNixon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Morgen maak ik de nieuwe link categorie aan 🙏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
7 uur geleden zei Duken:

Goede aanvulling op de beschikbare website linkjes die betrekking hebben op het download wereldje.

Ik wil nog wel even als tip meegeven dat in het derde deel (onderste deel) van de Handleiding Alles wat je wil weten over Tor Browser ruim 30 linkjes staan naar veel bruikbare onderwerpen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 5 weken later...

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  326
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 25-12-2021 om 08:30 zei Skeletor:

Er bestaat via Dark Web / Deep Web weldegelijk een stream mogelijkheid voor Torrent Sites. Kijk maar eens op de site van  Dark Web Streams.

Helaas doet deze site het niet of ligt het aan mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 20

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

12 uur geleden zei bob80:

Helaas doet deze site het niet of ligt het aan mij?

Nee, het ligt niet aan jou. Op de website zie je de onderstaande tekst, er kan geen verbinding gemaakt worden met de database.

Error: Unable to connect to MySQL. Debugging errno: 1203 Debugging error: User admin_default already has more than 'max_user_connections' active connections

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...