Spring naar bijdragen

ipad 1 YouTube of naar Android


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  112
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hllo ik heb een vraagje ik heb een ipad1 liggen en zou hem graag gebruiken voor youtube maar nu blijkt dat er nix meer op werkt heb al op googel gelezen het zou lukken om androit er op te zetten maar vin eigenlijl nergens iets hoe het te goei moed of ze zegge gewoon niewe ios op instaleren maar daar vin ik ook nix van iemand tips

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Duken cveranderde de titel in ipad 1 YouTube of naar Android
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat ik zo begrijp is dat je hem eerst op je iPhone moet downloaden met hetzelfde account en daarna kan je via de app store hem ook weer downloaden op je iPad1

 

 

Open app store & installeer YouTube

Het installeren van YouTube geeft de melding “Unable to purchase” “YouTube: watch, listen, stream is not compatible with this iPad”. In de volgende stappen gaan we je laten zien hoe je toch NetFlix of YouTube kunt installeren op een oude iPad

Open beginscherm app store

Onderin het scherm zie je 5 icoontjes staan: Featured, Top Charts, Explore, Purchased, Updates. Kies hier voor PurchasedYoutube installeren op oude ipad

Zoek YouTube

In dit scherm zie je alle apps die ooit geinstalleerd zijn onder jouw account. Het is onwaarschijnlijk dat je YouTube nooit eerder hebt geinstalleerd, dus zoek YouTube in de lijst en klik daar op. Je zult zien dat de iPad een melding geeft: “Do you want to downloadthe last compatible version”? Er wordt gevraagd of je de laatste werkende versie voor deze oude iPad wilt installeren. Dat willen we en dus gaan we verder door op “Download” te klikken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...