Spring naar bijdragen

Recente strips/comics?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  69
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Heeft iemand nog een goede source voor recente (bij voorkeur Nederlandstalige) strips/comics?

Heb al allerlei search-engines geprobeerd, Nieuwsgroepen & Spotnet, ... 

Maar no luck...

Anyone?

Thnx!

L.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  80
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.308
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  23-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37
  • Was actief op:  Windows

Misschien kan je hier iets mee….

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 80
  • 4

Op Eboek.info is het niet mogelijk om ook maar iets te downloaden zonder eerst een Donatie te doen waarvoor een soort van Abonnement beschikbaar komt. Lees de uitleg van deze Strips Website maar eens onder deze link. De enige mogelijkheid om aan stripverhalen te komen is door lid te worden op zoveel mogelijk NZB Community 's zodra die de registraties weer open hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  69
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tx. Ja, die Eboek.info had ik ook al gevonden maar die "donatie" houdt me tegen...

En de meeste NZB Community 's zijn de laatste tijd inderdaad closed en die wel open zijn hebben quasi geen aanbod 😞

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Deze link van @SirNixon bevat ook ebooks. Misschien ook comics maar dan zal je even moeten kijken met de Unionbrowser. Welcome to the deepweb ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Er gaat iets niet helemaal goed, @EBoek.info

woepsiepoepsie.thumb.png.8ef0d3c9db8341d539320ab9669bf889.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  295
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

On 2/1/2022 at 7:21 PM, Meh Meh said:

Er gaat iets niet helemaal goed, @EBoek.info

woepsiepoepsie.thumb.png.8ef0d3c9db8341d539320ab9669bf889.png

Ai, mijn levenswerk is naar de vaantjes  🙂

Niets aan de hand hoor, maar er waren zoveel verschillende database queries nodig  om de boel op een korte tijd over te zetten dat  het onvermijdelijk  was dat er af en toe een foutje onopgemerkt zou blijven. Was puur visueel, heeft niets te maken met de functionaliteit van de site.

 

Als er mensen zijn die eens willen zien hoe het werkt, op DEZE pagina staat een demo filmpje.

bewerkt door EBoek.info
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 10
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Super fijn dat je dit soort info kan delen. Ik vind het zelf ook leuk om de achtergrond te lezen @EBoek.info

Op 1-2-2022 om 12:35 zei EBoek.info:

De tijden veranderen en de downloaders worden een uitstervende soort. Als je nu iets wilt betekenen voor de jeugd dan moet je je richten op streaming. 

Hier kan ik mij ook helemaal in vinden. Mijn zoon van 12 heeft echt geen zin in downloaden. Los dat we streaming diensten thuis hebben koopt hij zijn spullentjes of zijn de games "free to play" , In het spel mag je dan wel betalen voorleuke pakjes etc. :)

Zo speelt hij bijvoorbeeld graag nu Roblox. Allemaal games waar het downloaden los van staat. Als ik het hebt over vroeger en het los toevoegen van subtitles kijkt hij raar op. Deze generatie gaat in mijn ogen niet meer aan de slag met het los downloaden. Het moet direct zichtbaar zijn, en is het er niet op één van de streaming diensten, dan is er wel wat anders te kijken op tiktok, youtube, insta, netflix, ziggo, prime, amazon, whatsapp, videoland en noem maar op. Het zijn verwende krengen ;) 

  • Leuk 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  295
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En speciaal met stripverhalen is er nog een veel groter probleem: enkel iets oudere heren wil ze lezen ;-(

De uitgevers zitten sinds jaren te klagen dat niemand hun boekjes nog wil kopen.  En daar hebben ze gelijk in, maar is dat de schuld van EBoek.info en andere download site's? 

Ik denk van niet....

Sinds we  een kleine maand geleden overgeschakeld zijn naar een nieuw systeem, moeten de mensen die doneren geregistreerd worden. Dit gebeurd manueel, dus ineens zien we heel goed wie er gebruik maakt van de site.

En wat merken we op: enkel mannen, letterlijk geen enkele vrouw. We vragen niet naar de leeftijd van de leden, maar de meesten lijken me niet echt piepjong meer.

Ook opvallend: geen enkele naam die naar een gebruiker met een 'kleurtje' verwijst, 

Samengevat: strips worden enkel nog gekocht/gelezen door iets oudere witte heren. Met zo een kleine doelgroep is het niet verwonderlijk  er dat amper omzet is.

Beste uitgevers: ik denk dat jullie er beter aan doen om achter de vrouwtjes te gaan  ipv vermeende uploaders van stripverhalen aan te pakken.  Als jullie er niet in slagen een ruimer publiek aan te spreken, dan voel ik me verplicht om binnen een paar jaren reclame voor incontinentie luiers, looprekjes ed. op de site te zetten.

Het kan ook anders. Iedereen kent natuurlijk het succes van Marvel.  I.M.O. trekken hun stripverhalen op niets, maar hun films daarentegen worden wereldwijd goed gesmaakt en brengen een meer dan behoorlijke duit op...  Heeft alles te maken met goede marketing, niets meer of minder.

En wisten jullie dat de 42e meest bezochte website ter wereld  een stripverhalen website is? (bilibili.com, 686 miljoen maandelijkse Chinese bezoekers)

Maar wat hebben de Belgische en Nederlandse uitgevers gedaan om de strips populair te maken?  Juist, een failliet plopperdeplop pretpark opgericht en een paar miljoen subsidies opgebrand in Yieha.  Goed bezig!

Strips online lezen is duidelijk niet de uitgevers hun ding, dus doet EBoek het maar.  Mogelijk slagen wij er wel in om een iets jonger publiek aan te trekken, wat hopelijk tot meer omzet voor de uitgevers zal leiden.

Bekijk het zo: onze donateurs hebben ook kinderen vermoed ik.  Dus de kans is groot dat ze hun kinderen  mee laten lezen, al is het maar in de auto.  Kinderen worden zo vertrouwd gemaakt met strips en groeien mogelijk op tot betaalde klanten van de stripwinkels.  En alzo heeft zelfs een schobbejakkensite als EBoek.info zijn nut 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

bewerkt door EBoek.info
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 10
  • 2 maanden later...
  • 5 weken later...

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  295
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Zij die echt niets beters te doen hebben kunnen onze nieuwsbrief van mei 2022 even lezen. Er wordt een behoorlijke verbetering m.b.t. het streamen van strips in aangekondigd 😉 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 10
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  295
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Beste Stripliefhebber.
 
We hebben zonet onze nieuwsbrief van augustus gepubliceerd.
 
U kan hem nalezen op:
 
 
Belangrijkste punten:
 
* hoe alle strips van een reeks in 1 keer downloaden ipv strip per strip.
 
* alle strips uit de collecie hebben nu een nieuwe codec waardoor de bestanden kleiner zijn en sneller in de online lezer openen
 
* promotie
 
Veel leesplezier!
EBoek.info
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 10
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  295
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier zijn we weer met de  nieuwsbrief van september.

Deze keer eigenlijk maar 1 onderwerp (maar wat voor één): geld!

Na negen maanden gebruik van onze eigen infrastructuur hebben we een kosten baten/analyse gemaakt en zijn tot de conclusie gekomen dat we best de drempel om toegang te krijgen tot de collectie strips een beetje kunnen verlagen.

Vermits het onmogelijk is om voor iedereen goed te doen hebben we er meteen bij vermeld waarom we bepaalde zaken zo doen en welke weg we in de toekomst met de site willen bewandelen.

Veel leesplezier!

EBoek.info

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 10

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...