Spring naar bijdragen

Usenet uploader schikt met BREIN voor 10.800 euro


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  984
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Ongelooflijk, een slecht jaar voor het usenet ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 53

  • Bijdragen:  51
  • Waardering:   119
  • Prestatiepunten:  1.565
  • Dagen gewonnen:  9
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Oei en het jaar is nog maar pas begonnen 😉
2021 was inderdaad rotjaar voor usenet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 119
  • 51
  • 9
8 uur geleden zei extreme:

BREIN sprak de man aan nadat diepgaand onderzoek zijn identiteit en naam-, adres- en woonplaatsgegevens opleverde. Naar aanleiding van de juridische stappen van BREIN heeft de man ervoor gekozen te schikken door betaling van 10.800 euro en verschaffing van informatie omtrent andere betrokkenen.

Dit is wel eng hoor, als je uit angst voor een waarschijnlijk hogere boete of rechtszaak informatie gaat verschaffen omtrent andere betrokkenen. Je wordt toch wel heel erg nieuwsgierig om er achter te komen wat dat diepgaande onderzoek precies is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

22 uur geleden zei extreme:

Naar aanleiding van de juridische stappen van BREIN heeft de man ervoor gekozen te schikken door betaling van 10.800 euro en verschaffing van informatie omtrent andere betrokkenen

Ook mooi dan ik zou zeggen ik ga wel ervoor zitten dat ik al die namen  vrijgeef...:vrouwduivel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  305
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

En nu maar hopen dat hij niks prijs geeft over andereren 🤐

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 9

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik weet niets, ik heb niets gedaan, niets gehoord, niets gezien en niets te zeggen. Met vragen kan je altijd terecht bij mijn advocaat. En, voor de rest kan je mijn bruine ster kussen. Kak op Brein, ga nooit op je knieën om Tim Kuik te bevredigen! Als ik dit bericht lees, krijg ik bijna zin om weer te gaan uploaden. 🤬 Dat heb ik sinds de val van FTD afgezworen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

uit goede bron, en de topic starter weet wie ik ben, is dit de persoon die gepakt is achter Second-Stage. Die gaat hier ook onder een pseudoniem schuil. Die heeft andere admins en veelgebruikers erbij gelapt om er zelf beter uit te komen. Jep, er gaan nog veel meer koppen rollen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  367
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

21 uur geleden zei nietleuk:

uit goede bron, en de topic starter weet wie ik ben, is dit de persoon die gepakt is achter Second-Stage. Die gaat hier ook onder een pseudoniem schuil. Die heeft andere admins en veelgebruikers erbij gelapt om er zelf beter uit te komen. Jep, er gaan nog veel meer koppen rollen.

DownUnder  of nog 2 andere namen die hij ooit gebruikte ( The big GB poster met al zijn Muziek Dubbels ) kwam ook uit Alkmaar zelf staan te verraden op de chatroom aldaar ooit hij zat ook achter Second stage en ineens was hij daar weg.

onder het mom van hij moest om zijn gezin denken en was een zzp ?

het zal toch niet??  daarom begeef ik me ook nooit ergens in een chatroom na een verloop van tijd ga je wat loslippigere worden en de verrader slaapt nooit.

 

bewerkt door robert jan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 21

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het mag toch niet zo zijn dat je aan je gezin moet denken je dan maar een ander erbij lapt. Dat had een naam tijdens de tweede wereld oorlog, sorry kun je zelf invullen die naam.

Je weet toch van tevoren waar je aan begint en wat de risico's zijn. 

@nietleuk Ik hoorde juist weer dat second-stage down was omdat er ruzie was. En ja zoals er word gezegd topic starter weet wie ik ben. Ja dat weet ik, iemand waar ik veel respect voor heb. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei extreme:

Dat had een naam tijdens de tweede wereld oorlog, sorry kun je zelf invullen die naam.

Bedoel je Gandhi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@Meh Meh Hoe kom je bij Gandhi?

Misschien las ik het ook wel verkeerd,

5 uur geleden zei robert jan:

onder het mom van hij moest om zijn gezin denken en was een zzp ?

het zal toch niet?? 

Ik zeg keihard je weet waar je aan begint, dat weet ik ook alleen waren de boetes 16 jaar geleden heel wat milder. Dus om er zelf beter aan te worden ga ik maar praten met brein om te kunnen schikken.  En het woord wat je zelf in mag vullen klinkt als een usenet bestandje. Dat bestandje noemen ze nzb

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

42 minuten geleden zei extreme:

@Meh Meh Hoe kom je bij Gandhi?

Bij tweede wereldoorlog vergelijkingen moet ik altijd denken aan Gandhi. Dat is ook een belangrijke naam uit die tijd.

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

11 uur geleden zei Meh Meh:

Bij tweede wereldoorlog vergelijkingen moet ik altijd denken aan Gandhi. Dat is ook een belangrijke naam uit die tijd.

Even offtopic, ik wist helemaal niet dat hij in dezelfde tijd is omgelegd.

Mahatma Gandhi was een van de grondleggers van de moderne staat India en voorstander van actieve geweldloosheid als middel voor revolutie. Gandhi spande zich ook in voor verzoening tussen hindoes en moslims in India. Hij werd in 1948 in New Delhi vermoord door een extremistische hindoe.

Maar weer ontopic, het download wereldje wordt steeds kleiner en de heren die er nog in zitten lijken onderling ook steeds meer gedoe te hebben. 😞 

  • Leuk 1
  • Verdrietig 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Erg jammer dat Brein zoveel ellende veroorzaakt. De een zal zijn mond houden en een enorme boete krijgen, de ander maakt een deal met Brein. Laten we dat hier niet uit vechten.

Ik zag als 7 jarig kind de film Gandhi vele, vele keren. Met mijn vader was ik naar een vakantiepark gegaan. Mijn vader was de hele dag weg, hij werkte, zoals hij dat vandaag de dag nog steeds non-stop doet. En, er was geen kabel televisie, alleen enkele Nederlandse zenders. Er was wel een videorecorder met  twee videobanden, Cannibal Holocaust en de verfilming van het leven van Gandhi. Cannibal Holocaust was als 7 jarige niet helemaal mijn ding, nu nog steeds niet, maar de verfilming van Gandhi's leven vond ik wel prachtig. Ik keek die film iedere dag, ruim twee weken lang, er was niets te doen. Op de basisschool en de middelbare school gaf ik regelmatig een spreekbeurt over Gandhi. Het enige wat mogelijk niet klopt in de film, zijn de laatste woorden van Gandhi. Hij zou 'Hey Ram' (Oh God) gezegd hebben, maar dat klopt waarschijnlijk niet. Ik zal deze film binnenkort weer eens downloaden, prachtige film, hij heeft indertijd 8 Oscars gewonnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Duken:

Maar weer ontopic, het download wereldje wordt steeds kleiner en de heren die er nog in zitten lijken onderling ook steeds meer gedoe te hebben. 😞 

Helaas is dit al jaren maar zie je het niet. Wat veel mensen niet beseffen, door verraad trek je jezelf mee.  Alleen dat laatste beseffen veel mensen niet tot het gebeurd.

30 minuten geleden zei Meh Meh:

Erg jammer dat Brein zoveel ellende veroorzaakt. De een zal zijn mond houden en een enorme boete krijgen, de ander maakt een deal met Brein. Laten we dat hier niet uit vechten

Gisteren zei een uploader tegen mij niemand weet iets van mij. Mijn antwoord was, dat moet je zo houden. Als er iemand gepakt word hoef jij je niet druk te maken, praat hij wel of praat hij niet. Daarnaast is het schikken wat je doet, je voorkomt een rechtszaak. 16 jaar terug was het zo, je sloot de website en het was klaar, brein had het doel gehaald weer één minder. Natuurlijk was het verhaal dikkedonder.nl er, deurwaarders en dingen in beslag, alleen heb ik nooit dat verhaal geloofd.

Een tip voor een ieder die in het wereldje zit, zorg ervoor dat iemand iets over je kan zeggen. Geef jezelf desnoods een andere voornaam. Gebruik een proton en of gmail, niet jouw kpn, ziggo of één of andere privé mail. Gebruik bij die mail ook niet je eigen naam of iets wat aan jou te linken is. De tip die je hier al krijgt, gebruik een vpn.  Ga niet groot doen, dit is iets wat ik nu ook zie gebeuren.  Stelt zich voor en ondertussen vliegen alle privé gegevens over het internet, vergeet niet wat een ander leest, leest brein ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is wat ik hier keer op keer herhaal, als mensen een topic starten waarin ze aangeven dat ze  een torrent website willen beginnen. Begin er niet aan. Tenzij je heel, heel goed weet wat je doet. Dat houdt natuurlijk ook in dat je helemaal niemand in vertrouwen kan nemen. Je kan met niemand je werkelijke identiteit delen. Gebruik inderdaad geen emailadres van je ISP. Gebruik naast een goede VPN een proxy. Deel nergens je echte (betalings)gegevens. Ik vrees dat veel mensen op een gegeven moment trots aan een collega of vriend vertellen dat zij een torrent site hebben. Die collega of vriend blijkt je toch niet helemaal te mogen, waarna je diep in de stront zit. Sommige beheerders worden na verloop van tijd slordig en maken fouten, waardoor ze gepakt worden. Wie een dergelijke website heeft, kan niemand in vertrouwen nemen. En, moet ten alle tijden behoedzaam zijn, een enkele fout kan een enorm drama veroorzaken.

Daarom, ik wil helemaal niets te maken hebben met uploaden. Het is het niet waard. Ik heb in de tijd van FTD mijn steentje bijgedragen en deel zelfs torrents niet terug, asociaal, maar ik wil gewoon helemaal niets uploaden dat van copyright is voorzien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@Meh Meh Vind wel mooi dat je zegt ik doe helemaal niks aan uploaden. Nu heb ik een verplichte deel site zoals p2p behoort te werken. Is geen wijzende vinger naar jou, begrijp me goed, maar wat is het verschil tussen uploaden en downloaden? Het mag beiden niet volgens de wet. Niet delers dreigden eerder altijd met brein, gaf ze gewoon de link naar brein toe, nu zeg ik jij bent net zo hard strafbaar want je hebt gedownload.  Haal jij iets binnen met je eigen ip adres en of een NL ip adres  dan kan brein de provider / host al benaderen, dan hoef je eens niet te delen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.228
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

het is een beetje mis gegaan volgens mij, site's die een donatie vragen enz.... vanaf die tijd krijg je veel kwaaie gezichten van mensen die hadden betaald en dat de site zo maar weer was verdwenen en de mensen naar hun geld konden fluiten, zo krijg je steeds meer ongenoegen in mensen en gaat de 1 de ander verklappen en das nou net wat Brein wil, veel onrust in usenetland zo komen zij achter meer gegevens van site's en uploaders helaas.

Maar goed we leven nou eenmaal in een win win wereld het is niet anders, in mijn tijd van ftd was er geen donatie enz... toen was usenet leuk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 45
  • 202
  • 1

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@Misterkilobyte Denk niet dat het met donaties heeft te maken maar met de mensen zelf. Als we kijken op Facebook, mensen gaan tegen elkaar tekeer op verkoop groepen.  Doe eens wat verkeerd op straat, dan mag je hopen dat het goed gaat. En zo kan ik meer voorbeelden noemen. Het is helaas de mentaliteit van de mens zelf. En de mensen uit de tijd van FTD is de oudere generatie. De generatie die nog respect voor elkaar heeft, en dat maakte die tijd mooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

58 minuten geleden zei extreme:

@Misterkilobyte Denk niet dat het met donaties heeft te maken maar met de mensen zelf. Als we kijken op Facebook, mensen gaan tegen elkaar tekeer op verkoop groepen.  Doe eens wat verkeerd op straat, dan mag je hopen dat het goed gaat. En zo kan ik meer voorbeelden noemen. Het is helaas de mentaliteit van de mens zelf. En de mensen uit de tijd van FTD is de oudere generatie. De generatie die nog respect voor elkaar heeft, en dat maakte die tijd mooi.

Ja,die FTD tijd  mis ook.

61f82fe59ff2f-ouderen-.gif

ben gestart  met spacer.png zit inmiddels dagen achter een  heeeeeel  oude iMac als het kan.

moet de iMac zo koel houden

spacer.png

 

bewerkt door zomersla
  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

20 uur geleden zei extreme:

@Meh Meh Vind wel mooi dat je zegt ik doe helemaal niks aan uploaden. Nu heb ik een verplichte deel site zoals p2p behoort te werken. Is geen wijzende vinger naar jou, begrijp me goed, maar wat is het verschil tussen uploaden en downloaden? Het mag beiden niet volgens de wet. Niet delers dreigden eerder altijd met brein, gaf ze gewoon de link naar brein toe, nu zeg ik jij bent net zo hard strafbaar want je hebt gedownload.  Haal jij iets binnen met je eigen ip adres en of een NL ip adres  dan kan brein de provider / host al benaderen, dan hoef je eens niet te delen. 

Als er een iemand was, die sinds het downloadverbod uit 2014, ook maar een boete had gehad, dan was ik ook gestopt met downloaden. Nee, dan was ik nog voorzichtiger geweest met downloaden. Maar, het downloadverbod wordt helemaal niet gehandhaafd. Brein is geïnteresseerd in platforms waar men massaal bestanden download. Ze zijn zeer geïnteresseerd in grote uploaders. Brein zou dolgraag achter individuele downloaders aan gaan, maar krijgt dat niet voor elkaar. Ze krijgen immers geen persoonsgegevens van ISP's, na het verliezen van de zaak tegen Ziggo. Mochten ze toch boetes gaan uitdelen aan downloaders, dan zou het mij een grote eer zijn als ik de eerste boete krijg. Dan kom ik eindelijk eens  in de krant met mijn geitenkop.

  • Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@Meh MehWe kunnen er een discussie van maken maar dat heeft geen enkele zin en heb ik ook geen zin in.  Het gaat bij jou er om, wel of geen boete en niet omdat het niet mag. 

Hier stukje tekst van brein, al klopt het niet helemaal maar zo zien hun het.

Illegaal downloaden, d.w.z. zonder toestemming verveelvoudigen van een
auteursrechtelijk beschermd werk, maakt inbreuk op auteursrechten en mag dus niet.
Bovendien is een belangrijk kenmerk van Bittorrent dat iedere gebruiker die bezig is met het
downloaden van een bestand, elk gedownload deeltje van het bestand automatisch direct
weer beschikbaar stelt voor andere gebruikers.
BREIN zal Bittorrent gebruikers in eerste
instantie met waarschuwing en voorlichting trachten te overtuigen geen inbreuk meer te
maken.

Dus als hun scan loopt en je hebt een Nederlands ip kun je benaderd worden als je continu zou downloaden met bittorrent.

Haal je iets met usenet binnen dan loop je geen enkel risico met downloaden.

 

 

 

 

bewerkt door extreme
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Discussie? Nee, ik deelde mijn gedachten. Ik ga graag een dialoog aan met mensen, discussies, daar begin ik niet aan.

Ik gebruik als ik download altijd een VPN. Brein mag dus in Verweggistan gaan klagen bij mijn VPN provider.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
Op 30-1-2022 om 16:46 zei extreme:

Het mag toch niet zo zijn dat je aan je gezin moet denken je dan maar een ander erbij lapt. Dat had een naam tijdens de tweede wereld oorlog, sorry kun je zelf invullen die naam.

Je weet toch van tevoren waar je aan begint en wat de risico's zijn. 

@nietleuk Ik hoorde juist weer dat second-stage down was omdat er ruzie was. En ja zoals er word gezegd topic starter weet wie ik ben. Ja dat weet ik, iemand waar ik veel respect voor heb. ;)

Totaal niet, downunder, was idd gepakt met een andere admin. toen bracht de eigenaar van private-releases het voor een paar dagen terug. Er kwamen nieuwe namen aan het roer. Ene 'ghost' zou het wel even doen. Dat is er één uit het ultimate-force gilde. Nou dan weet je wel wat er staat te gebeuren hé.  Dan is iedereen het haasje. Toen was het forum weer weg, en ditmaal definitief. Eentje wist me nog te vertellen dat er letterlijk een inval is geweest bij downunder. Downunder zit hier trouwens ook gewoon hoor. Die stelde toen Second-Stage als nzb forum optie tussen de lijst van nzb forums. Die is hier ook niet meer gezien. Maar blijkbaar is er gesnitcht, al ken ik Brein ook als mensen die zoiets te roepen zodat je niet meer actief wordt. Ze schikken vaak ook niet voor de bedragen die ze in het openbaar melden met de mensen die gepakt worden. Vaak treffen ze daar een betaalregeling mee. Alles is voor de bühne, en het schokeffect.

 

ps: je makkers hebben er 'extremely good' van gemaakt als slogan, ter referentie aan jou, haha.

bewerkt door nietleuk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    "Belangrijke Tip" Het is belangrijk om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands Nintendo Switch-games. Er is een nieuw apparaat op de markt dat het kopiëren van Switch-games eenvoudiger maakt, en Nintendo kan je Switch mogelijk blokkeren als straf. ROM's en emulators zijn al geruime tijd een zorg voor Nintendo, en het bedrijf heeft actie ondernomen tegen piraterij.  Voorheen waren ROM's echter geen exacte replica's omdat ze geen digitaal echtheidscertificaat hadden. Met de komst van de MiG Switch Card en de mogelijkheid om met een Switch Dumper ROM's op een microSD-kaart te zetten, is het nu mogelijk om exacte kopieën van games te maken, inclusief het Nintendo-certificaat. Nintendo kan via internetverbindingen de unieke codes van games identificeren en als ze zien dat meerdere spelers hetzelfde unieke nummer gebruiken, kunnen ze actie ondernemen, zoals het blokkeren van de betreffende Switch. Het is belangrijk op te merken dat als je per ongeluk een gekloonde Nintendo Switch-game koopt of uitleent aan iemand die de game kopieert, je mogelijk het slachtoffer kunt worden van het blokkeren van je Switch door Nintendo. Hoewel dit een risico is dat vooral van toepassing is op mensen die kopiëren of illegale kopieën gebruiken, is het raadzaam om voorzichtig te zijn bij het kopen van tweedehands games, zelfs bij betrouwbare winkels.

    Drifter

    Geplaatst

    Je zou even kunnen kijken wat er gebeurt als je de Windows codec download die je kan vinden onder deze link.

    Mafketel

    Geplaatst

    Mss een andere versie van de anime/film te zoeken?  Vermoed dat de manier van encoding hier het probleem is.  Ik weet niet wat de volledige bestandsnaam is van de anine/film..   
  • Recente prestatie

    • mldekker heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...