Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

• Sign Up

BREIN-angst wordt steeds realistischer.

Recommended Posts

• Content Count:  1,024
  • Achievement Points:  14,694
  • Days Won:  139
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

8 minuten geleden zei Vlinderman:

Met alle respect maar hier werkt duken ook aan mee, de moderatie wat dat betreft is ver te zoeken ! Er worden sites neergezet als boeven terwijl de helft van wat hier besproken word niet eens  waar is.  duken is voor brein het walhalla misschien moet daar is aan gedacht worden. 

Ook dit is weer een persoonlijke mening beste @Vlinderman, want er zullen altijd voor en tegenstanders zijn die actief zijn of zijn geweest op verschillende Community 's die vanwege bepaald gedrag naar leden over de hekel zijn gegaan. U hekelt in dit geval een Moderatie beleid van Duken.nl terwijl dat niets te maken heeft met het gedrag van de Eigenaren en Stafleden van de verschillende Community 's. Dat is nu juist mijn punt waar verstandig beleid helaas steeds verder te zoeken is.

• Thanks 2

• Last Seen:  

1 uur geleden zei Hurley:

Ik ben het met je eens @Skeletor, al begrijp ik voor een deel wel waarom er stilte heerst. Een schikking met brein bevat vaak een geheimhoudingsverplichting, en wanneer er geschikt wordt hoeft BREIN aan niemand te laten weten hoe de opsporing tot stand is gekomen, dit gebeurd alleen wanneer een rechter meekijkt. Waarom zou brein de download wereld vertellen hoe ze zichzelf beter kunnen verstoppen?

@duken Jullie doen het top! Een forum als dit is belangrijk in deze tijden, een neutraal gebied waar gewoon over onze hobby kan worden gesproken. Ik geniet in ieder geval van de content, al zijn de berichten over brein en hun boetes altijd een zure start van je dag

Als je op Duken.nl naar de gemiddelde reacties (positief/negatief) kijkt, die gedaan zijn over de verschillende Community 's die in de afgelopen paar jaar actief zijn geweest, mag er best wel eens een stukje (Anonieme) informatie gegeven worden die betrekking heeft op de werkwijze van BREIN. Die info kan denk ik dan alleen maar een positieve bijdrage leveren aan de soms nonchalante onvoorzichtigheid die hoogtij viert. ;)

• Agree 1

• Moderators

• Content Count:  207
  • Achievement Points:  3,537
  • Days Won:  12
  • Last Seen:  
  • Device:  iPhone

@Vlinderman

Als je iets van mij citeerd, doe dan het volledige bericht en de achter liggende reden ervan.

En deze is jou niet bekend, dus zou ik niet spreken van vriendjes politiek.

Verder klopt het dat ik hard op treed tegen modder gooien en ruzie die hier op duken worden uitgevochten.

En negatieve berichtgevingen, die niet kloppen met de werkelijkheid worden door ons verborgen. 
Maar zeker niet verwijderd 😉

Verder ga ik hier niet op door.

En wat @Skeletor al zegt, sluit ik mij 100% bij aan.

Sinds lange tijd gestopt met mijn functie als moderator/admin op verschillende sites.

Maar helaas is de community lang niet meer zo gezellig als dat dit eerder was.

• Like 1
  • Agree 1

Als topics als 'bekende uploaders' nou eens van dit forum verdwijnen, dan zet je ook geen extra target op die uploaders. Zodoende werkt Duken dus mee aan de opsporing en het gemakkelijk maken van Brein. Niet zo heel moeilijk toch?

• Last Seen:  

7 minuten geleden zei nietleuk:

Als topics als 'bekende uploaders' nou eens van dit forum verdwijnen, dan zet je ook geen extra target op die uploaders. Zodoende werkt Duken dus mee aan de opsporing en het gemakkelijk maken van Brein. Niet zo heel moeilijk toch?

Beste @nietleuk, ik weet nu even niet of ik moet lachen of huilen vanwege deze opmerking, want u gelooft toch niet serieus dat BREIN niet op nagenoeg elke Community wel iemand heeft zitten met een account en exact weet welke Uploaders er actief zijn. :huh:

• Agree 2

• Administrators

• Content Count:  26,202
  • Achievement Points:  24,249
  • Days Won:  263
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

Het is ook wat Skeletor aangeeft, Brein zit natuurlijk allang in alle communtiy's. En natuurlijk lezen ze ook hier mee.

Maar nietleuk, hoe kom jij aan je informatie? :) 

• Content Count:  1,026
  • Achievement Points:  321
  • Days Won:  0
  • Last Seen:  

Uit persoonlijke ervaring weet ik dat Brein dat de schikkingen al aardig in de papieren loopt,  over het exacte bedrag doe ik verder geen mededeling van.

Was beheerder van black-sam.org en 2lions-team.cc

zie ook

Edited by Piet Hein
  • Thanks 1

• Administrators

• Content Count:  26,202
  • Achievement Points:  24,249
  • Days Won:  263
  • Last Seen:  
  • Device:  Android

@Piet Hein wel super leuk je na 9 jaar weer te zien op de community! Je account werkt blijkbaar nog steeds :goed:

Shaun The Sheep Movie Ok GIF

• Agree 1

• Last Seen:  

2 uur geleden zei Piet Hein:

Uit persoonlijke ervaring weet ik dat Brein dat de schikkingen al aardig in de papieren loopt,  over het exacte bedrag doe ik verder geen mededeling van.

Was beheerder van black-sam.org en 2lions-team.cc

In een interview met Torrentfreak met BREIN eerder op 1 Februari kwam onderstaand bedrag naar voren; (vertaald)

BREIN zegt dat het na zijn onderzoek in 2021 38 uploaders heeft geïdentificeerd en benaderd, van wie sommigen de optie hebben genomen om hun zaak te schikken door in te stemmen met een schikking in contanten. In totaal zegt BREIN dat het in de loop van het jaar meer dan 260.000 euro (ongeveer $ 290k) aan schikkingen heeft ingezameld van piraten, die instemmen om te stoppen met de activiteiten om daarmee verdere actie te voorkomen. (Rechtszaak)

Het totale bedrag suggereert een gemiddelde betaling aan BREIN van meer dan 6.800 euro per uploader, maar in sommige gevallen is het duidelijk dat sommige mensen kunnen worden gevraagd om meer te betalen. Het bedrag hangt af van het bewijs dat BREIN heeft over de overtredingen van piraten, maar ook van hun status in de samenleving, waarbij dit laatste de schikkingen hoger kan doen uitvallen.

• Content Count:  1,026
  • Achievement Points:  321
  • Days Won:  0
  • Last Seen:  

komt aardig in de buurt van die 6800 euro

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/