Spring naar bijdragen

nieuwsgroepen forum gezocht 😔


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  209
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedemiddag,

Aangezien HET boeken paradijs helaas zijn deuren gaat sluiten ben ik (toch wel met een brok in mijn keel) op zoek naar een nieuw forum waar boeken aangeboden worden en waar registratie nog mogelijk is.

Heeft iemand misschien een tip voor mij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 10

Dit zijn helaas elke keer weer terugkerende vragen van mensen die nagenoeg alleen op zoek zijn naar boeken. Onder de Torrent Community 's zijn daar ebookparadijs.org en boekenplaza.club en bij de NZB Community 's worden er op elke Community wel boeken aangeboden, maar als je nooit de moeite hebt willen nemen om op andere Community 's een account te openen dan heb je nu echt een probleem vanwege de veelal gesloten Registraties.

Waar met regelmaat nog boeken worden aangeboden is uiteraard op private-releases.life, Spotnet/web of de webversie nzbserver.com.

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  209
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op nzbserver is helaas nog amper wat te vinden. In het verleden heb ik zeker heel wat fora bezocht maar die zijn ondertussen allemaal gestopt. Ik snap ook wel dat ik op een algemeen forum wat zich misschien meer richt op films en series minder boeken zal vinden maar ik zoek ook geen complete bibliotheek. Gewoon iets meer aanbod dan alleen de tijdschriften op nzbserver zou al fijn zijn.

Het is dus zeker niet zo dat ik nooit tijd heb gestoken in andere fora, maar het is nu eenmaal wel zo dat de ene naar de andere stopt waar ik in zat.

Enkel nzbchronicles bestaat nog, maar daar lukt het inloggen niet meer. 🤔

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 10
5 minuten geleden zei judithv:

Het is dus zeker niet zo dat ik nooit tijd heb gestoken in andere fora, maar het is nu eenmaal wel zo dat de ene naar de andere stopt waar ik in zat.

Mijn opmerking is niet zo negatief bedoeld als het misschien klinkt hoor @judithv, maar het is gewoon een feit dat als je alleen maar op zoek bent naar boeken en je eenmaal een account op een (Boeken) Community als paradise4every1 hebt, er dan niet verder meer gezocht wordt. Dan is het verdwijnen van die Community gelijk weer een donderslag voor al die boeken downloaders, wat heel logisch is natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  209
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 minuut geleden zei Skeletor:

Mijn opmerking is niet zo negatief bedoeld als het misschien klinkt hoor @judithv, maar het is gewoon een feit dat als je alleen maar op zoek bent naar boeken en je eenmaal een account op een (Boeken) Community als paradise4every1 hebt, er dan niet verder meer gezocht wordt. Dan is het verdwijnen van die Community gelijk weer een donderslag voor al die boeken downloaders, wat heel logisch is natuurlijk.

Het kwam inderdaad een beetje rot over. Nu je 2e berichtje snap ik meer. Ik snap ook goed dat fora hun deuren gesloten houden om op die manier te kunnen blijven staan, maar doordat er helaas ook een hoop hun deuren toch moeten sluiten zijn er op een gegeven moment geen opties meer. Ik heb ook veel plezier beleeft op forums die ondertussen gesloten zijn. Een filmpje of serie nam ik dan ook regelmatig mee, maar inderdaad toen ik op paradise kwam ben ik gestopt met verder zoeken en zijn ondertussen de andere forums ook gesloten. Wie weet dat er in de toekomst nog weer iets geopend wordt met open registratie.. of dat het aanbod op nzbserver groter gaat worden.  Ik ga het gewoon heel hard hopen en houdt mijn ogen open

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 10
6 minuten geleden zei judithv:

Wie weet dat er in de toekomst nog weer iets geopend wordt met open registratie.. of dat het aanbod op nzbserver groter gaat worden.  Ik ga het gewoon heel hard hopen en houdt mijn ogen open

Je kan voor registratie nog gewoon terecht bij Private-releases.life, waar ook best wel een leuk aanbod te vinden is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  209
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

36 minuten geleden zei Skeletor:

Je kan voor registratie nog gewoon terecht bij Private-releases.life, waar ook best wel een leuk aanbod te vinden is. ;)

Top ga ik daar eens kijken. Dankje voor de tip 👌🤗

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 10

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  209
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-11-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

14 uur geleden zei Skeletor:

Je kan voor registratie nog gewoon terecht bij Private-releases.life, waar ook best wel een leuk aanbod te vinden is. ;)

Ik heb me kunnen registreren en ben er erg blij mee. Nogmaals bedankt voor je tip. 👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 10

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  305
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-05-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

7 uur geleden zei MrAudi:

We zijn idd continu bezig met ons e-books aanbod uit te breiden, en beschouwen ebooks dan ook als één van de belangrijkere onderdelen van ons forum.
Enkele admins van paradise4everyone zullen me nog wel kennen, als jullie een uitgebreidere samenwerking willen voor ebooks, dan weet je me te vinden.

Aan ebooks-downloaders, steeds welkom 🙂

Mvg,
MrAudi
Eigenaar private-releases.life

Super, idd bekende naam 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 13

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  65
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou JudithV. Het was een emotionele zondag vond je niet. Ik zoek alleen maar boeken en op de site van de bibliotheek vond ik toch het meeste. Zou mooi zijn als private releases zou samenwerken. Maar tot dat moment raad ik de gewone bieb aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 2

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  65
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Helemaal mee eens. Het was een heel fijn forum. Met bijzondere acties. Het deed veel pijn dat het ging sluiten. Maar: petje af nu voor Mr Audi. In rap tempo veel mooie boekjes. Die opmerking over de bieb kan vergeten worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 2

  • Bijdragen:  88
  • Waardering:   204
  • Prestatiepunten:  1.876
  • Dagen gewonnen:  5
  • Lid sinds:  30-12-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

 

 

 

 


bewerkt door ONION
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 204
  • 88
  • 5

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  314
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 6-2-2022 om 15:43 zei MrAudi:

We zijn idd continu bezig met ons e-books aanbod uit te breiden, en beschouwen ebooks dan ook als één van de belangrijkere onderdelen van ons forum.
Enkele admins van paradise4everyone zullen me nog wel kennen, als jullie een uitgebreidere samenwerking willen voor ebooks, dan weet je me te vinden.

Aan ebooks-downloaders, steeds welkom 🙂

Mvg,
MrAudi
Eigenaar private-releases.life

Hopelijk gaat het lukken. Bij Paradise4every1 zat ook een gewaardeerde spotter van strips. Ik hoop dat deze spotter ook aansluiting zoekt bij private-releases.life.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 10

  • Bijdragen:  51
  • Waardering:   119
  • Prestatiepunten:  1.565
  • Dagen gewonnen:  9
  • Lid sinds:  18-05-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  49

Dat zou inderdaad mooi zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 119
  • 51
  • 9

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  338
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tijdschriften mis ik ook nog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  174
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

 Heel jammer dat paradise4 ever weg is Ik lees iedere dag en de indeling van boeken was top.Van schrijvers de series bij elkaar.Wat er uitkwam aan nieuwe boeken.Dus een hoop gemis.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 5

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

14 uur geleden zei Pennywise:

Ondertussen actief bij private-releases, sommigen hier zullen mij zeker nog kennen van Paradise. Ik ga daar verder met wat ik bij Paradise aan het doen was

 

Greetz Penny

Daar is mijn vrouw heel erg blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42

  • Bijdragen:  155
  • Waardering:   32
  • Prestatiepunten:  834
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  24-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 18-2-2022 om 23:39 zei Pennywise:

Ondertussen actief bij private-releases, sommigen hier zullen mij zeker nog kennen van Paradise. Ik ga daar verder met wat ik bij Paradise aan het doen was

 

Greetz Penny

Geweldig dat maakt mijn dag weer goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 32
  • 155
  • 1

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  578
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  06-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik hoop je daar dus ook weer te zien 

 

greetz Penny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 8
  • 1
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  757
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 16-2-2022 om 19:52 zei darcey:

 Heel jammer dat paradise4 ever weg is Ik lees iedere dag en de indeling van boeken was top.Van schrijvers de series bij elkaar.Wat er uitkwam aan nieuwe boeken.Dus een hoop gemis.

Helemaal mee eens. Paradise4every1 was een mooie site. Met een goede indeling van boeken en genre. Mis deze site

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 30

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...