Spring naar bijdragen

adobe photoshop


Gast Herman60

Aanbevolen reactie

  ik  heb  bij  piratebay   een   photoshop   versie  gedownload,    maar   nu  heb  een  extraction progresss  gedaan.

  setup  gedaaan  maar  nu  kom  ik   bij   het  onderdeel   serienummer  invoeren,   maar  ja  die  heb  ik natuurlijk  niet.

  of  heb  ik  de  verkeerde    van  piratebay  gedownload?   er  staan   er  zoveel   op.   of  moet  ik  er  een  hebben  met  de  crack  erbij  of?

wie  kan  me hierbij  helpen ?    zodat  ik   wel   met  photoshop   kan  werken  en  dat  hij  goed  is  geinstalleerd.

 

groet   Herman 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  302
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik haal mijne photoshop van glodls zal zien straks of morgen welke versie dat ik heb gedownload die wel werkt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

hallo  Jack 12,

 

ik  heb  ook   gehoord  dat  je  een  proefversie  van  adobbe photoshop    installeerd  ,  je  dan  de  amt dll  crack code   of zo  erin  plaats   je  het   programma  gewoon  kan  gebruiken  na  de  proef.

alleen   ik  weet  niet  hoe  je  dat  doen  moet

 

groet  Herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Jack 12,

ik   heb  nu   ook   glodls      ,   maar  ik  weet  niet  welke  versie  van  photoshop  het  beste  is  om  te downloaden

groet   Herman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Beste @Herman60, ik wil even kwijt dat uw vragen en reacties duiden op een groot gehalte onwetendheid over de verschillende software downloads. U loopt een groot risico iets te downloaden waarmee uw computer geïnfecteerd kan raken en zeker als er sprake is van CrackHash, want er wordt op Redit nog regelmatig gewaarschuwd voor dit soort downloads. Tevens is het ook niet echt verstandig om op dit (publieke) forum te verklaren wat u precies hebt gedownload en waar. Ik adviseer dan ook een beetje op te letten op welke manier u vragen stelt. Indien u meer informatie wil uitwisselen met een ander lid van Duken.nl kan dat ook in een Persoonlijk Bericht (PM). ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  302
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ol ga u een pm sturen met de link van photoshop pre activated  van crackhash

deze gebruik ik altijd die pre activated gewoon de instrucies volgen wat in het text bestandje staat 

en alles loopt van zelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  302
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 uur geleden zei Skeletor:

Beste @Herman60, ik wil even kwijt dat uw vragen en reacties duiden op een groot gehalte onwetendheid over de verschillende software downloads. U loopt een groot risico iets te downloaden waarmee uw computer geïnfecteerd kan raken en zeker als er sprake is van CrackHash, want er wordt op Redit nog regelmatig gewaarschuwd voor dit soort downloads. Tevens is het ook niet echt verstandig om op dit (publieke) forum te verklaren wat u precies hebt gedownload en waar. Ik adviseer dan ook een beetje op te letten op welke manier u vragen stelt. Indien u meer informatie wil uitwisselen met een ander lid van Duken.nl kan dat ook in een Persoonlijk Bericht (PM). ;)

 

 

heb een link gestuurt van photoshop hij of zij moet alleen de uitleg volgen 

 

bij mij werken zijn softwares altijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9
  • Duken veranderde de titel in adobe photoshop

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...