Spring naar bijdragen

Koop een e-bike


frankk

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  97
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben nieuw op het forum. Ik heb me hier geregistreerd omdat ik geen idee heb welke e-bike ik moet kopen.Uren speur ik het internet af en lees ik alle testen etc. Maar ik ben niet slimmer dan dat. Hebben jullie tips en ervaringen over welke fiets goed is en waar je op moet letten? Ik wil maximaal 2500 euro investeren
Bedankt voor je ervaringen en tips.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  302
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ok ebike dus is een electrische fiets met baterij 

ik rijd zelf met een e bike 

ik heb het merk giant heb deze nu reeds 3 a 4 jaar en hij bolt nog steeds goed en zeer te vreden mee 

ik ben nog maar 1 keer moeten binnen voor reparatie aan mij  slotje van de baterij die losgekomen was 

en de achter band veranderen voor de rest valt het zeer goed mee 

 

bekijk deze website eens van giant https://www.giant-bicycles.com/be/fietsen/e-bikes?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=be_brand&gclid=Cj0KCQiA64GRBhCZARIsAHOLriKPd3cCO0Y8oM0nqTqnvcQ0Y8snxeeK5wC-4Cr802G1GxClyE1d61gaAk4QEALw_wcB

 

daar staad redelijk wat ebikes op 

 

 

er zijn nog andere merken die ebikes hebben maar voor mij is deze de bekendste 

 

dus je ziet maar wat je doet en laat het me weten 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

Iemand die momenteel in het bezit is van een e-bike kan natuurlijk altijd zijn mening geven over het product, maar of dat nuttig is in uw geval betwijfel ik een beetje. Ik adviseer om af te gaan op een betrouwbaar en onafhankelijk test instituut en zeker als het gaat om de aankoop van een nieuwe e-bike. Laat uw licht eens schijnen over het overzicht in de E-biketest 2021 ANWB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  45
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben eindelijk over mijn zwakkere zelf heen gekomen en heb onlangs een e-bike als deze gekregen na knieproblemen en zorgvuldige overweging. Fietstochten zijn weer erg leuk. Eén lading is voldoende voor minimaal 80 km. Grotere hellingen kan ik gemakkelijk aan, omdat de motorondersteuning in 3 standen kan worden ingeschakeld. - De fiets is van een bekende Duitse fabrikant en is gekocht bij lokale retailers. Het advies was erg goed, want je kon de e-bikes met de verschillende aandrijvingen ter plaatse uitproberen en testen. - Ik heb toen gekozen voor "middenmotor". - Ik zou niets in de supermarkt kopen! - Let bij transport met een fietsendrager op de aanhangerkoppeling op het toegestane totaalgewicht, anders riskeert u verzekeringsdekking bij een ongeval. Al met al koop je voor 2500 euro hier een behoorlijk goede e-bike  .

bewerkt door markuss
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  302
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

blij dat je keuze heb gemaakt  zou zeggen veel plezier met je ebike

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik kijk altijd naar wat de consumentenbond zegt, en daarna ga ik reviews lezen.

Zelf zou ik dolgraag een (e) bike/fiets ding willen, maar ik kan niet meer fietsen. Sinds 15 jaar kan ik mijn hoofd niet naar rechtsdraaien. Neurologisch probleem, torticolis, nekspieren spannen te sterk aan. Erg naar, ik kan niet meer fietsen, niet auto noch motor rijden, het is altijd lopen, taxi of openbaar vervoer. Het is te gevaarlijk om gewoon op de fiets te stappen, een jaar geleden probeerde ik het een kwartiertje en had 3 bijna aanrijdingen omdat ik helemaal niet zie wat er van rechts aankomt.

bewerkt door Meh Meh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
8 uur geleden zei Meh Meh:

Zelf zou ik dolgraag een (e) bike/fiets ding willen, maar ik kan niet meer fietsen. Sinds 15 jaar kan ik mijn hoofd niet naar rechtsdraaien. Neurologisch probleem, torticolis, nekspieren spannen te sterk aan. Erg naar, ik kan niet meer fietsen, niet auto noch motor rijden, het is altijd lopen, taxi of openbaar vervoer.

Jammer dat die beperkingen jou niet in staat stellen om iets te doen wat je wel graag zou willen, zoals in dit geval fietsen. Gelukkig is je fysiek nog wel voldoende om je zelf op andere manieren te transporteren. Maar ik ken je inmiddels wel als iemand die met een grap of grol door het leven gaat en ik wil je dan nog wel een tip geven dat er altijd nog een mogelijkheid is om even terug te gaan naar de oorsprong en te kiezen voor een beetje sturing in het openbaar.

Epos-De-kinderen-Bijvoet-met-de-geitenkar-Foto-collectie-Ton-Slot.thumb.jpg.842474b15545a752305daba29d5d4705.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey, dat is mijn opa! Hoe kom je aan die foto, @Skeletor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...