Spring naar bijdragen

NordVPN surfen met google bijna niet mogelijk


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  424
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gebruik NordVPN al lange tijd. Maar de laatste jaren is het bijna niet meer mogelijk om te surfen via google. Ik krijg dan de melding 'Onze systemen hebben ongebruikelijk verkeer van uw computernetwerk vastgesteld. Op deze pagina wordt gecontroleerd of de verzoeken daadwerkelijk door u worden verzonden en niet door een robot'. Ik kan dan bijv. op een andere server via Nord overschakelen bijv. op een Engelse en dan kan ik wel weer surfen.  Heel irritant.

Via de Edge browser heb ik er wel geen last van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 23

Als je wil blijven surfen met NordVPN ingeschakeld zal je weinig anders kunnen dan van Browser te wisselen of je moet je Privacy Instellingen op standaard zetten, maar dan geef je Google gelijk weer wat meer inzicht in het surfgedrag.

Google zelf is heel stellig in hun verklaring over deze melding;

Sommige VPN's verzenden verkeer dat in strijd is met de wet of de servicevoorwaarden van websites. Als u internetprovider bent, legt u aan uw gebruikers uit waarom ze deze VPN's moeten verwijderen. Wanneer het misbruik van het netwerk van Google stopt, stoppen we automatisch met het blokkeren van IP-adressen/internetproviders die ons geautomatiseerd internetverkeer sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

NordVPN wordt dan te veel gebruikt op een aantal van hun VPN servers of misbruikt waardoor de captivia  moet worden ingevoerd. 

Misschien even van NordVPN server wisselen? Met PIA VPN heb ik het enkele keren gehad, wisselen van VPN server binnen je provider was de oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
2 uur geleden zei Duken:

NordVPN wordt dan te veel gebruikt op een aantal van hun VPN servers of misbruikt waardoor de captivia  moet worden ingevoerd. 

Misschien even van NordVPN server wisselen? Met PIA VPN heb ik het enkele keren gehad, wisselen van VPN server binnen je provider was de oplossing.

Ik gebruik hoofdzakelijk IPVanish tijdens het downloaden via Usenet en heb dan ook nauwelijks last van dit Google gedoe, want ik gebruik dan tegelijkertijd hoofdzakelijk de websites die onder mijn favorieten staan. Ik heb het wel een paar keer gehad als ik de VPN functie ingeschakeld heb staan in mijn Opera Browser en dan even ga Googlen op een nieuwe pagina. Maar als je vrijwel constant NordVPN aan hebt staan kan ik me voorstellen dat het vervelend overkomt, maar dan heb je weinig andere keuze dan uitzetten of switchen van server.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4.260
  • Waardering:   1.414
  • Prestatiepunten:  3.088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  20-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tss... en dat terwijl NordVPN massaal adverteert op TV, daar hebben ze schijnbaar wel geld voor. Verander het een en ander en gebruik veel meer VPN servers, dan verdwijnen de Google Captha plaatjes.

Ik gebruik VPN Nederland en ondervind nooit problemen, geen CAPTHA's, niets, ik kan vaak zelfs gewoon inloggen op Disney Plus en Neplix.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,4k
  • 4,3k
  • 88
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  2.643
  • Waardering:   54
  • Prestatiepunten:  2.122
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  17-08-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28
  • Was actief op:  Windows

Heel herkenbaar met NordVPN. Ik gebruik op het moment SurfShark en heb deze melding echt zelden, zijn wel op 1 hand te tellen. Uit mijn hoofd is SurfShark ook van NordVPN. De Captcha meldingen zijn ook één van de redenen dat ik gestopt ben met het gebruik van NordVPN en even tijdelijk SurfShark ben uitproberen. Binnenkort stap ik weer over naar ExpressVPN. ExpressVPN vond ik tot nu toe het fijnst en snelst in gebruik en had deze Captcha meldingen op Google ook nooit.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 54
  • 2,6k
  • 4
  • 4 maanden later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  37
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-09-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik ben pas door Ziggo afgesloten geweest ivm deze melding maar die was alleen op mijn telefoon. Ik gebruik al een paar jaar surfshark en had tot 2 maanden geleden nergens last van. Van de week surfshark op  de telefoon van mijn vrouw aangezet en net ook ineens dezelfde melding. Op de PC en laptop heb ik nergens last van. Mogelijk is dit alleen op de telefoon een probleem, dat ga ik ff uittesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...