Spring naar bijdragen

Formule 1 2022 gratis live streams overzicht geen viaplay ​🏎ī¸â€‹


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  138
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik denk wel dat iemand mij hier kan helpen. Het formule 1 seizoen 2022 gaat weer van start en ik heb geen viaplay dienst om de races te bekijken. Ik kijk alleen de auto races, niet de kwalificaties en zo voort maar ik wil de f1 race wel graag live kijken via een stream of andere mogelijkheid. 

Persoonlijk ben ik er klaar mee dat ik naast al mijn on demand video diensten en extra er NOG ÊÊn moet afsluiten als ik de race wedstrijd wil kijken. Ik ben er eigenlijk erg pissig over. maar goed daar zal vast door iemand slim zijn nagedacht....Ik had vroeger sites waar je sport streams kon kijken. Nu geeft google mij zoveel hits en spam dat ik geen overzciht heb. Wie kan mij helpen met een overzicht van formule 1 gratis live streams zonder viaplay zodat ik die eens kan proberen. Misschien dat er ooit nog een extra on demand dienst bij komt maar deze maand nog even niet.

🏎ī¸

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Beste @wixolo, als die optie nog aanwezig is om ergens op een stream de volledige races gratis te kijken, zal daar eerst door iemand even goed naar gekeken moeten worden. maar als je de verschillende topics die al aan dit Formule 1 onderwerp zijn besteed even nakijkt zal je niets dan teleurstelling vinden over de betaalde mogelijkheden. Wellicht zijn er stream mogelijkheden, maar die zullen dan hoogstwaarschijnlijk via buitenlandse kanalen lopen.

Edit; Ik heb wel een website gevonden die kennelijk wat mogelijkheden bespreekt waar je even naar zou kunnen kijken onder deze link.

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.689
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mijn complimenten @Duken voor het uitpluizen 😉 zelf heb ik F1 pro, maar voor velen is dit een zeer goed alternatief .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nog een toevoeging. ServusTV heeft ook een App voor Android en iOS. Even downloaden en installeren: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mautilus.servus&hl=nl&gl=US 

Je VPN client opstarten op je telefoon, verbinding maken met Austria zodat de ServusTV app denkt dat je in Oosterijk zit en je kan kijken. Ook die kan je weer met Chromecast versturen. 

Let wel.. Duitse taal, dus geen Olaf mol :( Maar misschien kan je dit nog ergens anders eronder knallen.

  • Leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  138
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

VPN heb ik al! Ook van Private internet access :) dus dit weekend begin ik met kijken! Formule 2 staat er ook op 🏎ī¸đŸŽī¸

https://www.servustv.com/sport/a/servustv-sport-livestreams/21879/

WAT GOOOOEEEEEDDDDDDD!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Duken veranderde de titel in Formule 1 2022 gratis live streams overzicht geen viaplay ​🏎ī¸â€‹
  • Duken heeft dit topic uitgelicht.

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Damn! Dat met die VPN via Oostenrijk wist ik niet! Dat ga ik zeker even proberen. Persoonlijk denk ik dat ik F1TV ga aanschaffen maar zit nog in groot dubio (ik wil sowieso geen ViaPlay uit principe..) Ga dit weekend eerst even kijken hoe de streams zijn op http://livetv.ru/enx/ . Hier kijk ik zelf ook vaak even een eredivisiewestrijd als ik er zin in heb (wat ongeveer 2x per jaar is..). Wel veel pop-ups maar die moet je even 1x wegklikken en dan heb je vaak een prima stream.

In het verleden had je ook veel steams via Kodi? Zelf nooit in verdiept maar wellicht is er iemand die hier verstand van heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  326
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bedankt Duken voor de tip, heb al tvpro.

Maar wie weet voor volgend jaar.

Super bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 20
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Geen dank! Duits commentaar is prima te doen, misschien nog een Nederlandse radio stream ernaast voor Nederlands commentaar.... Maar eerst even de eerste race zien. HÊÊrlijk.

formula 1 max GIF by Red Bull Racing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  202
  • Waardering:   45
  • Prestatiepunten:  2.228
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  30-10-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mooi bedankt heb ze even opgeslagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 45
  • 202
  • 1
  • Duken pinned this topic

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En ik las hier net dat ze in juni met Nederlandse commentaar wordt voor zien :

https://www.streamwijzer.nl/f1-tv-pro-nederlands-commentaar-2022/

11 uur geleden zei Duken:

Duits commentaar is prima te doen

Voor jou wel misschien.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48
22 minuten geleden zei Nobody:

En ik las hier net dat ze in juni met Nederlandse commentaar wordt voor zien :

https://www.streamwijzer.nl/f1-tv-pro-nederlands-commentaar-2022/

Voor jou wel misschien.... 

Die mededeling geldt voor het betaalde Viaplay Abonnement en dit topic betreft de mogelijkheden voor gratis streams. Bovendien klinkt RedBull Max Verstappen in het Duits bijna hetzelfde als in het Nederlands. :hyper:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  248
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-09-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Iemand ergens iets gelezen  over sport365 ...... website al enige tijd offline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 11

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 uur geleden zei Skeletor:

Die mededeling geldt voor het betaalde Viaplay Abonnement en dit topic betreft de mogelijkheden voor gratis streams. Bovendien klinkt RedBull Max Verstappen in het Duits bijna hetzelfde als in het Nederlands. :hyper:

Citaat

Nederlands commentaar bij F1 TV Pro in 2022

In twee artikelen die begin dit jaar aan het kenniscentrum van F1 TV Pro zijn toegevoegd, wordt duidelijk hoe de streamingdienst het commentaar in 2022 aan zal pakken. Allereerst is het goed om te weten dat er meerdere commentatoren aan de streamingdienst verbonden zijn. Voor de Engelse taal kun je rekenen op Alex Brundle, Sam Collins, Rosanna Tennant, Matt Gallagher en Jordan Koning, David Croft, Paul Di Riesta, Johnny Herbert, Karun Chandhok, Antoon Davidson en Martin Brundle. Daarnaast worden de Franse, Duitse, Spaanse en Portugese taal vertegenwoordigd via internationale feeds.

 
 

Verder laat F1 TV Pro weten dat ook Nederlands commentaar op komst is. In het kenniscentrum vermeldt de videodienst dat Nederlands commentaar later in het seizoen beschikbaar zal zijn. Gebruikers melden via social media dat in een mail verstuurd werd dat het Nederlandse commentaar in juni 2022 zal komen. Op het moment van schrijven zul je het dus nog met Engels moeten doen of je kunt een abonnement op Viaplay nemen voor Nederlandse verslaggeving.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48
7 uur geleden zei Nobody:

 

Ook F1 TV Pro is helaas een betaalde stream, die inderdaad volgens het artikel onder de link misschien later dit jaar wel met een Nederlands commentaar gaat komen, zoals dat met ViaPlay wel het geval is. Neemt niet weg dat gratis stream mogelijkheden een stuk aantrekkelijker zijn voor de doorsnee liefhebber die een beetje op de centen moet letten. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  305
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-01-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

 Het betaalde Viaplay Abonnement kan men ook delen met iemand , dat scheelt al de helft 👍

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 9

  • Bijdragen:  1.719
  • Waardering:   750
  • Prestatiepunten:  9.717
  • Dagen gewonnen:  48
  • Lid sinds:  21-04-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

17 uur geleden zei Skeletor:

Neemt niet weg dat gratis stream mogelijkheden een stuk aantrekkelijker zijn voor de doorsnee liefhebber die een beetje op de centen moet letten. ;)

Wellicht als zover is dat er de race's kan worden gedownload worden..  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 750
  • 1,7k
  • 48
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ja vast wel, die komen wel online. Maar het is lastig de uitslag nergens te lezen ;)

Overigens gisteren weer getest met voetbal via https://www.servustv.com/sport/a/servustv-sport-livestreams/21879/ en de VPN. Werkt als een trein!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

3 uur geleden zei Duken:

Ja vast wel, die komen wel online. Maar het is lastig de uitslag nergens te lezen ;)

Overigens gisteren weer getest met voetbal via https://www.servustv.com/sport/a/servustv-sport-livestreams/21879/ en de VPN. Werkt als een trein!!!

ga ik zeker uitproberen, vpn aangezet op Oostenrijk, zie wel wat verschillenden beelden langs komen, maar nog niets live

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou dat was me een wedstrijd weer wel, ik kon niet echt geboeid blijven. Wedstrijd stond aan op een verjaardag maar het einde was natuurlijk wel weer bijzonder ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  169
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  54

Ik heb in het verleden Servus ook al ontdekt, maar deze zenden maar 12 van de 23 races uit als ik het goed gelezen heb :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 3
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei some1:

Ik heb in het verleden Servus ook al ontdekt, maar deze zenden maar 12 van de 23 races uit als ik het goed gelezen heb :(

Afgelopen race werkte het prima, ik heb niet gelezen dat ze niet alle races uitzenden. Waar heb jij dat gelezen? Dat zou wel zonde zijn. :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  169
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  54

9 uur geleden zei Duken:

Afgelopen race werkte het prima, ik heb niet gelezen dat ze niet alle races uitzenden. Waar heb jij dat gelezen? Dat zou wel zonde zijn. :( 

Hier stain de races die ze uitzenden: https://www.servustv.com/sport/a/formel-1-2022-alle-live-rennen-bei-servustv-im-ueberblick/206498/

 

Afgelopen jaar was dat ook al zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 3

  • Bijdragen:  1.559
  • Waardering:   486
  • Prestatiepunten:  9.655
  • Dagen gewonnen:  42
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 17-3-2022 om 13:20 zei Duken:

Ja vast wel, die komen wel online. Maar het is lastig de uitslag nergens te lezen ;)

Overigens gisteren weer getest met voetbal via https://www.servustv.com/sport/a/servustv-sport-livestreams/21879/ en de VPN. Werkt als een trein!!!

Vandaag de wedstrijd goed kunnen kijken, was weer top

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 486
  • 1,6k
  • 42
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hier ook, werkt bijzonder goed. Alleen het direct casten werkt niet. Opzich logisch omdat het apparaat waar je heen cast geen VPN heeft. 

Maar volledig scherm casten werkt weer wel. 

Jammer is wel het gemist van Olaf Mol.... Dat Duitse commentaar.... Voelt als slagroom taart zonder slagroom. Maar zeker genoten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...