Spring naar bijdragen

torrent downloaden met een mac


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  194
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi ik heb al jaren een iMac en kan hier wel mee downloaden van torrentsites maar uploaden (seeden) gaat niet in ieder geval niet met u-Torrent als ik dan op een site ben en niet seed krijg ik een ban.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan aanpassen zodat ik veilig en goed kan down & uploaden.

Elke tip is welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoi Smudje,

Ik weet niet welke versie utorrent je gebruikt maar ook hiervan is een 1.6 versie. Dan zou je gewoon de windows howto als voorbeeld kunnen gebruiken. Volgens mij staat deze wel op duken.nl

nl.wikihow.com/uTorrent-configureren

Belangrijkste op deel site is dat jouw deel verhouding minimaal op 1.0 staat

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

Als er wat meer informatie verstrekt wordt zou het al een stuk makkelijker worden om ook maar enige hulp te kunnen bieden. Behalve dat deze hulp waarschijnlijk wel uit de hoek moet komen van andere Mac gebruikers (torrent downloaders) is het verstandig om even te laten weten welke uTorrent versie er gebruikt wordt en of dit probleem recent is. Bovendien is het handig om even te vermelden welke Mac OS versie u nu gebruikt, want er schijnen aardig wat problemen te zijn met uTorrent vanaf macOS 10.15 Catalina en wordt er ook geadviseerd om uTorrent Web te gebruiken of een andere client zoals Folx

bewerkt door Skeletor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  194
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik  gebruik van alles de nieuwste versies U-Torrent web doet wel aan downloaden maar uploaden blijft op 0 staan bij folx zie ik niet dat er wordt geüpload bij oudere Mac OS versies werd er gebruik gemaakt van 32 bits instellingen dit ging fantastisch na upgrade is dit 64 bits geworden en U-Torrent  web doet hier niet aan helaas vandaar de vraag hierdoor kan ik niet via de beter torrent sites downloaden doe ik dit wel krijg ik een waarschuwing en mogelijke ban dat is zonde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

Allereerst wil ik even kwijt dat ik het apart vindt dat u een hulpvraag stelt op 26 Maart, waar op 27 Maart een paar antwoorden zijn gegeven en nu door u op 3 April pas weer een reactie wordt gegeven.

Helaas voor u worden er geen tips gegeven door een aantal Mac gebruikers/downloaders die hier op Duken.nl wel veelvuldig lid zijn, maar er zijn voor het downloaden van Torrents verschillende handleidingen die zowel op Windows als op Mac werken. Wat van belang is om te delen op een torrent is uiteraard dat er wel downloaders moeten zijn die iets bij u weg kunnen halen als uw gedownloade torrents op delen/seeden staan. Uiteraard moet daarvoor wel uw Client aanstaan en wat ook van belang is, dat er geen firewall aanstaat op de gebruikte poorten die het uploaden tegen houden.

Mijn tip is dus dat u sowieso controleert of uw upload niet geblokkeerd wordt en dat kan dus ook in uTorrent en waarschijnlijk zit die controle mogelijkheid wel in praktisch elke torrent download client die ook voor Mac geschikt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  194
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de reactie  maar vorige week ben ik weggeweest en geen toegang en tijd voor mijn mail. Echter heb ik begrepen dat u-torrent niet deed op mac 64 bits  eerder op de 32 bits versie probleemloos,
als ik dit gebruik op een goede torrent site gebruik ik torrents die flink hoog staan met steden en leechen alleen ondanks het 24/7aanstaan kreeg ik toch een waarschuwing dat ik niet deel dus dan wordt het moeilijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • 6 maanden later...

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  129
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-10-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 26-3-2022 om 12:20 zei smudje:

Hoi ik heb al jaren een iMac en kan hier wel mee downloaden van torrentsites maar uploaden (seeden) gaat niet in ieder geval niet met u-Torrent als ik dan op een site ben en niet seed krijg ik een ban.
Is er iemand die weet hoe ik dit kan aanpassen zodat ik veilig en goed kan down & uploaden.

Elke tip is welkom

probeer eens Transmission en deze werkt perfect op een Mac.

 

Op 3-4-2022 om 13:05 zei smudje:

Ik  gebruik van alles de nieuwste versies U-Torrent web doet wel aan downloaden maar uploaden blijft op 0 staan bij folx zie ik niet dat er wordt geüpload bij oudere Mac OS versies werd er gebruik gemaakt van 32 bits instellingen dit ging fantastisch na upgrade is dit 64 bits geworden en U-Torrent  web doet hier niet aan helaas vandaar de vraag hierdoor kan ik niet via de beter torrent sites downloaden doe ik dit wel krijg ik een waarschuwing en mogelijke ban dat is zonde.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...