Spring naar bijdragen

Hulp nodig met omgebouwde switch


Liping

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  126
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-07-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een omgebouwde switch die al 2 jaar niet geupdate is..... weet er verder ook te weinig van. Het was me destijds gelukt en heb altijd gedacht.. als het werk dan werk het. 

Nu willen mijn kids wat nieuwere spellen spelen en merk ik dat het volgens mij niet kan omdat de software te oud is.  Ik had een system version 10.01.0 / AMS 0.14.15 en een hekate version 5.3.2.

Via discord heb ik begrepen dat ik mijn system version moest updaten naar 14.0.0 maar daarna is alles gaan hangen. Daarna heb ik ook geen hulp meer ontvangen wat erg vervelend is. Ik probeer het nu maar op een nederlandse forum. Hopelijk dat iemand mij stap voor stap kan begeleiden om dit weer werkend te krijgen. Is iemand bereid om hier met mij naar te kijken. 

  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

  • Administrators

  • Bijdragen:  394
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.721
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@SwitchFreak kan je daar bij helpen, of de oplossing staat er al, zie hier zijn kanaal 😉

 

  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 394
  • 49

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  37
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-04-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey, ik heb precies hetzelfde probleem, heb je het kunnen oplossen en kan je mij eventueel de oplossing geven?

 

Bedankt namens mijn kids:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...