Jump to content

Actie: PIA VPN voor slechts €1,99 per maand & 2 maanden gratis

• Hoog gebruiksgemak en snelle VPN
  • Goede kwaliteit voor de scherpste prijs
  • Torrents, Usenet en Netflix mogelijk!
  • Plus 2 maanden gratis en 30 dagen niet goed geld terug

En de handleiding: Private Internet Access :goed:

Is er een optie van VLC MediaPlayer

Nobody
 Share

Go to solution Solved by Nobody,

Recommended Posts

• Content Count:  1,719
  • Achievement Points:  9,717
  • Days Won:  48
  • Status:  Offline
  • Last Seen:  
  • Device:  Macintosh

Hoi,

Ik heb dus VLC MediaPlayer en ik wil naar eigen in zicht de muziek afspelen.. nu speel VCL Player de muziek willekeurig af..

Heb de nieuwste versie op me systeem staan versie van VLC 3.0.17.3.

Het systeem dat ik draai is :  spacer.png

Gr,Nobody

• Content Count:  3,023
  • Achievement Points:  4,499
  • Days Won:  170
  • Last Seen:  

Als ik het goed begrijp wil je de muziek in de juiste volgorde afspelen? Controleer het volgende.

1. Open VLC
  2. Kies linkboven voor 'VLC media player'
  3. Kies voor 'Voorkeuren'
  4. Er wordt een nieuw schermpje geopend. Kies onderaan dit schermpje voor 'Alles weergeven'
  5. In het scherm wat nu wordt geopend kies je aan de linkerkant voor 'Afspeellijst'
  6. Kijk vervolgens aan de rechterkant of er een vinkje staat bij 'Bestanden continu in willekeurige volgorde afspelen'. Zo ja, haal het vinkje weg .
  7. Klik rechtsonder op 'Opslaan'

Werkt het nu?

image.thumb.png.a5596f839f8e59ec7b1a2baefc84948e.pngimage.thumb.png.02bfe1550234d138a2f75ceafeddc083.png

Edited by Monkie

• Last Seen:  

35 minuten geleden zei Monkie:

Als ik het goed begrijp wil je de muziek in de juiste volgorde afspelen? Controleer het volgende.

1. Open VLC
  2. Kies linkboven voor 'VLC media player'
  3. Kies voor 'Voorkeuren'
  4. Er wordt een nieuw schermpje geopend. Kies onderaan dit schermpje voor 'Alles weergeven'
  5. In het scherm wat nu wordt geopend kies je aan de linkerkant voor 'Afspeellijst'
  6. Kijk vervolgens aan de rechterkant of er een vinkje staat bij 'Bestanden continu in willekeurige volgorde afspelen'. Zo ja, haal het vinkje weg .
  7. Klik rechtsonder op 'Opslaan'

Werkt het nu?

Nee niet echt nu speelt ie nog willekeurig af, en de bedoel (was eerder ook altijd), dat ie de bovennummer afspelende en dan het 2,3. en het volgende nummer op een rijtje

spacer.png

• Last Seen:  

Als je op de computer het betreffende mapje van het album opent, zie je dan tracknummers staan (nummer 1,2, 3 enz..) ?

Dus bijvoorbeeld: 1 'Naam artiest' - 'Naam van nummer'

Controleer in VLC eens het volgende:

1. Open VLC
  2. Bij de afspeellijst zie je een balkje waar het volgende staat: 'Titel', 'Auteur', 'Duur'. Zie je daar ook een icoontje van een # (hekje) staan?
  3. Zo niet, klik dan met je rechtermuisknop op dit balkje. Klik op 'Tracknummer' als hier nog geen vinkje staat.
  4. Als het goed is zie je nu in hetzelfde balkje het volgende icoontje staan #.  Daaronder wordt de volgorde van de nummers aangegeven.

Staan deze in de juiste volgorde? Zo niet, klik dan twee keer op #. Als het goed is is de volgorde nu correct.

image.png.3bf6fa0c5ec0401a571115c8734362f7.png

• Last Seen:  

20 uur geleden zei Monkie:

Als je op de computer het betreffende mapje van het album opent, zie je dan tracknummers staan (nummer 1,2, 3 enz..) ?

Dus bijvoorbeeld: 1 'Naam artiest' - 'Naam van nummer'

Die verwijderen ik altijd , doel op die tracknummers..

Wel kan ik jou dit laten zien, zo'n komt uit het mapje.

spacer.png

Edited by Nobody

• Last Seen:  

Dat ziet er goed uit, wat op de afbeelding is te zien.

Zelf maak ik normaal gesproken geen gebruik van VLC Player om muziek af te spelen. Maar gisteren heb ik als test muziek toegevoegd, en deze werd in de juiste volgorde afgespeeld.

Heb je onderstaande ook gecontroleerd? 

21 uur geleden zei Monkie:

Controleer in VLC eens het volgende:

1. Open VLC
  2. Bij de afspeellijst zie je een balkje waar het volgende staat: 'Titel', 'Auteur', 'Duur'. Zie je daar ook een icoontje van een # (hekje) staan?
  3. Zo niet, klik dan met je rechtermuisknop op dit balkje. Klik op 'Tracknummer' als hier nog geen vinkje staat.
  4. Als het goed is zie je nu in hetzelfde balkje het volgende icoontje staan #.  Daaronder wordt de volgorde van de nummers aangegeven.

Staan deze in de juiste volgorde? Zo niet, klik dan twee keer op #. Als het goed is is de volgorde nu correct.

image.png.3bf6fa0c5ec0401a571115c8734362f7.png

• Last Seen:  

Nou ik ben hier aan beland...

spacer.png

PS : En je weet ook wel met die muziekbestanden niet altijd zo'n lijst met tracknummer kunt downladen ...

Edited by Nobody

• Last Seen:  

Mijn fout. Als je VLC opent zie je een afspeellijst met alle nummers. Iets daarboven zie je een balkje met 'Auteur' 'Duur' 'Titel'.

Klik met je rechtermuisknop op dit balkje.  Kies vervolgens voor 'Tracknummer'

Nadat je op 'Tracknummer' hebt geklikt, wordt er aan het balkje een # toegevoegd.  Onder dit icoontje wordt de volgorde van de nummers weergeven.

Mochten de nummers niet in de juiste volgorde staan, klik dan twee keer op #. Als het goed is zouden de nummers nu wel in de juiste volgorde moeten staan.

image.thumb.png.586b6815c8552dd73cf9f7d9f84ef509.pngimage.png.536771fd6a841d6b30b6b8e07f9ddd53.png

• Last Seen:  

Jup ik heb 'm eindelijk heeft wat lang geduurd maar ik ben reuze tevreden zo :D

spacer.png

Maar het blijft bij het eerste nummer herhalen..

spacer.png

• Like 1

• Last Seen:  

Fijn om te lezen dat de nummers nu in de juiste volgorde worden afgespeeld.

Vreemd dat het eerste nummer iedere keer opnieuw wordt afgespeeld. Ik zie dat je het vinkje bij 'Huidig item herhalen' al hebt weggehaald.

Hoewel je het vinkje bij 'Huidig item herhalen' al hebt weggehaald, controleer voor de zekerheid onderstaande nog even.

1. Open VLC Player
  2. Klik bovenaan op 'Afspelen'
  3. Staat er bij ' Eén herhalen' een vinkje?
  4. Zo ja, klik op ' Eén herhalen'

image.thumb.png.14e9953830661a79d4c1b579392529b8.png

Hier is het wel eens voorgekomen dat er toch nog een vinkje stond bij ' Eén herhalen',  terwijl ik eerder het vinkje had weggehaald bij  'Huidig item herhalen'  en dit vervolgens had opgeslagen.

• Thanks 1

• Solution

• Last Seen:  

44 minuten geleden zei Monkie:

image.thumb.png.14e9953830661a79d4c1b579392529b8.png

@Monkie zoals jij dat zegt blijft het één nummer zich herhalen...

Nu heb ik het zo ingesteld:

spacer.png

@Monkie iedere geval bedankt voor je geduld :blij:

• Like 1

• Last Seen:  

Ik zie dat ik bij mijn vorige bericht bij stap 4 nog een stukje tekst ben vergeten te vermelden. Bij stap 4 moest staan:

4. Zo ja, klik op ' Eén herhalen' zodat het vinkje verdwijnt en het eerste nummer als het goed is niet meer opnieuw wordt afgespeeld. 

Mooi dat het nu is opgelost. :) 

• Content Count:  47
  • Achievement Points:  1,176
  • Days Won:  4
  • Last Seen:  
  • Device:  Windows

ben blij dat duken bestaat :) en dat iedereen elkaar helpt en zo leer je weer van elkaar :)

ik heb ook weer wat geleerd bedankt allemaal voor de tekst en uitleg :D

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
 Share

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Beste lezer,  Meer dan 20 jaar geleden in het mooie jaar 2002 ben ik ooit begonnen aan Duken.nl. Een website om bezoekers te leren downloaden; wat toen de tijd niet meer als normaal was en waarmee de internet providers zelfs hun diensten verkochten (Sneller films downloaden? Kom naar de snelste provider ABC). Als ik nu zie hoe mijn kinderen omgaan met content kijken is het bijzonder dat wij vandaag de dag nog bestaan. Nooit had ik kunnen bedenken dat Duken.nl zoveel jaren actief zou zijn op de wondere wereld van het internet maar dat is voornamelijk te danken aan de loyale leden, moderators en de fijne bezoekers. Helaas moeten aan sommige zaken binnen onze community ook een einde komen. De afgelopen jaren is het een bijzondere tijd geweest voor de “download-piraat”. Zo mag ik ons toch wel noemen? Met de komst van (soms) goede legale alternatieven en het (niet altijd vrijwillige) vertrek van grote download communties binnen het Torrent en NZB landschap is de wereld van het downloaden steeds kleiner geworden. Ook op Duken.nl is dit merkbaar, zeker in de bezoekers aantallen en activiteit binnen het forum. De activiteit op het forum groeide hier weer als er andere download community verdween maar hier bleken ook de meeste problemen uit te voort te komen. Of het komt door de veranderende internetcultuur, het feit dat we aan het verharden zijn en/ of niet meer lief voor elkaar.  Er worden op Duken.nl zaken geplaatsen welke uitroepen tot minder fijn gedrag en daar wil ik absoluut buiten blijven. Wij bestaan uit een bijzonder klein team waarbij ik altijd hebt gezegd dat Privé altijd voor gaat. Helaas betekende het wel dat er berichten langer bleven staan welke daar niet thuishoorde. Wat altijd problemen met zich meebracht. En nu? Er komt steeds minder voldoening uit de site en krijg met het drukke privé leven het niet voor elkaar om de juiste energie & tijd hierin te steken. Het lezen van de reacties, op tijd modderen of het plaatsen van nieuwe handleidingen en nieuws lukt mij helaas niet meer. De avonden achter de laptop duiken en politie agentje spelen past mij al helemaal niet. Je doet het uiteindelijk altijd fout….  Om de druk weg te halen worden er simpele maar harde aanpassing gedaan op Duken.nl. Laat ik eerst nog zeggen dat ik ontzettend dankbaar ben voor de mooie discussies en hulp die de leden onderling hebben gegeven over de afgelopen jaren. Los van het downloaden was het ook een plek waar leden vrienden hebben mogen maken en we in een ver verleden zelfs uitjes hadden.  Alle content blijft hier bestaan en leesbaar. Het reageren op forum berichten, artikelen, links, handleidingen etc. is niet meer mogelijk. Ook het aanmaken van nieuwe (privé) berichten of topics gaat niet meer. We stappen over in een “alleen lezen” stand. Rust… lijkt het toverwoord.  We begrijpen dat dit een teleurstelling zal zijn voor de vele leden die mooie bijdragen hebben geleverd en we kunnen iedereen verzekeren dat de beslissing niet ondoordacht is genomen. Het doet stiekem ook een beetje heleboel boel pijn.  Bedankt voor het lezen en ik hoop ook op jullie begrip. Blijf positief en maak er wat moois van en wie weet wat de toekomst nog brengt.   Het was een mooie vaart. Duken out. It’s time to kick ass and chew bubble gum...and I’m all outta gum.    Toon volledig nieuwsbericht  
    • Ik las net dat bericht op Filmpaleis ook. Echt balen. Hoop dat ze snel weer online zijn. Maar als brein hun gevonden heeft, hoe willen dat dan doen.
  • Recente prestatie

• xtoc earned a badge
      Week One Done
  • Popular Contributors

Nobody has received reputation this week.

• Willekeurige films

• Random link

• Create New...