Spring naar bijdragen

Drunkenslug is vandaag open voor registratie


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Prima site. Eind november was de site ook open voor registratie.

Gelijk gebruik van gemaakt.  Toen hadden ze ook een leuke deal van 18 maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  67
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  986
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  16-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 17-6-2022 om 06:52 zei rdz83:

Goedemorgen,

 

Ik zag net dat Drunkenslug open is voor registratie; https://drunkenslug.com/register

 

Voor deze site moet je normaalgesproken een invite hebben.

Deze site kan je goed gebruiken in combinatie met Sonarr / Radarr, er staat heel veel op.

 

Het gebeurt maar af en toe dat ie open is, en vaak maar voor een dag of 2, dus wees er snel bij!

thanks! zit er bij!

 

Dre

  • Leuk 1
  • Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 67
  • 3

  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  715
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-02-14
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hoe kan je deze invitatie bekomen? Lijkt me wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 9

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  529
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  14-04-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

6 minuten geleden zei discomen:

Hoe kan je deze invitatie bekomen? Lijkt me wel leuk.

Die heb je nu niet nodig, je kan je gewoon registreren via die link hier boven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 18
  • 1

  • Bijdragen:  67
  • Waardering:   66
  • Prestatiepunten:  986
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  16-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

poepsimpel!

https://drunkenslug.com/

registreren en ... done!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 66
  • 67
  • 3

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  326
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

heb me aangemeld eens kijken wat ze hebben 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9
  • 20

  • Bijdragen:  44
  • Waardering:   60
  • Prestatiepunten:  668
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  03-09-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

EUR Duration Role Limits per 24hr
20€ 1 Year Wine Unlimited API hits
Unlimited Downloads
10€ 1 Year Ale 1000 API hits
100 Downloads
Free Lifetime Water 25 API hits
5 Downloads


To ensure the site is sustainable these donation perks will expire after a year.

 

Altijd vragen bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 60
  • 44
  • 2

  • Bijdragen:  3.023
  • Waardering:   1.314
  • Prestatiepunten:  4.499
  • Dagen gewonnen:  170
  • Lid sinds:  17-03-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je een donatie doet van 10 of 20 euro wordt deze niet automatisch verlengd. maar verloopt deze na een jaar. Vervolgens kun je zelf bepalen of je opnieuw een donatie wilt doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1,3k
  • 3k
  • 170

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-06-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

ook geregistreerd (zelfs met VPN aan)

in het begin oogt het wat warrig, maar na verloop van tijd wordt het allemaal wat duidelijker - en zeer goede site  👍

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 10

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  529
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  14-04-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

15 uur geleden zei 2meter:

ook geregistreerd (zelfs met VPN aan)

in het begin oogt het wat warrig, maar na verloop van tijd wordt het allemaal wat duidelijker - en zeer goede site  👍

 

Het is idd even zoeken.

Maar je kan dit soort indexers het beste gebruiken met een programma als Sonarr ( https://sonarr.tv/#download ), dan hoef je op de site zelf niet te zoeken.

 

In je profiel op drunkenslug heb je een API code die je dan in Sonarr kan invullen, en dan kan je via Sonarr zoeken naar een TV serie.

Sonarr kijkt dan of die serie er op staat en ook in de kwaliteit die je wil (bv 1080p of 4K), en als hij er op staat stuurt hij een signaal naar je client (bv. SABnzbd) en dan gaat hij de serie downloaden.

Je kan er ook voor kiezen dat de bestanden op een bepaalde manier hernoemt worden (bv naam_serie_S01E01), dus je hoeft zelf bijna niets meer te  doen.

Films zoeken kan op dezelfde manier met het programma Radarr, en je hebt nog meer van dit soort programma's.

Je kan ook meerdere indexers in die programma's invoeren, dan kan je met 1 zoekopdracht op bv. 8 verschillende sites zoeken, dat werkt heel makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 18
  • 1
2 uur geleden zei rdz83:

Het is idd even zoeken.

Maar je kan dit soort indexers het beste gebruiken met een programma als Sonarr ( https://sonarr.tv/#download ), dan hoef je op de site zelf niet te zoeken.

 

In je profiel op drunkenslug heb je een API code die je dan in Sonarr kan invullen, en dan kan je via Sonarr zoeken naar een TV serie.

Sonarr kijkt dan of die serie er op staat en ook in de kwaliteit die je wil (bv 1080p of 4K), en als hij er op staat stuurt hij een signaal naar je client (bv. SABnzbd) en dan gaat hij de serie downloaden.

Je kan er ook voor kiezen dat de bestanden op een bepaalde manier hernoemt worden (bv naam_serie_S01E01), dus je hoeft zelf bijna niets meer te  doen.

Films zoeken kan op dezelfde manier met het programma Radarr, en je hebt nog meer van dit soort programma's.

Je kan ook meerdere indexers in die programma's invoeren, dan kan je met 1 zoekopdracht op bv. 8 verschillende sites zoeken, dat werkt heel makkelijk.

Misschien toch even een kanttekening plaatsen, want mensen die Gratis willen downloaden zitten op deze indexer nog steeds aan een maximum aantal downloads per dag en zullen ook in het geval van Films en/of Series zelf de correcte ondertiteling moeten downloaden op Open Subtitles.com. 

Ik denk ook dat de bovenstaande manier van downloaden iets meer geschikt is voor Hobbyisten of misschien wel Uploaders die zelf dan ook de NL ondertitelingen erbij zetten.

Uiteraard is er een gigantische hoeveelheid content te vinden op deze indexer, maar dat is niet vergelijkbaar met wat je op de Nederlandse NZB Community's kan weghalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  529
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  14-04-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

31 minuten geleden zei Skeletor:

Misschien toch even een kanttekening plaatsen, want mensen die Gratis willen downloaden zitten op deze indexer nog steeds aan een maximum aantal downloads per dag en zullen ook in het geval van Films en/of Series zelf de correcte ondertiteling moeten downloaden op Open Subtitles.com. 

Ik denk ook dat de bovenstaande manier van downloaden iets meer geschikt is voor Hobbyisten of misschien wel Uploaders die zelf dan ook de NL ondertitelingen erbij zetten.

Uiteraard is er een gigantische hoeveelheid content te vinden op deze indexer, maar dat is niet vergelijkbaar met wat je op de Nederlandse NZB Community's kan weghalen.

Het kost idd wel 20 euro voor een jaar (of anderhalf jaar als je met bitcoin betaald). Al is die beperking voor api hits, dus je kan wel gewoon onbeperkt de nzbs van de site halen. En ondertiteling zit er niet bij, maar daar zou je bazarr weer voor kunnen gebruiken, die download automatisch subs voor alles wat je met sonarr en radarr download.

Nederlandse communities zijn inderdaad makkelijker, maar die zijn er helaas bijna niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 18
  • 1
23 minuten geleden zei rdz83:

Het kost idd wel 20 euro voor een jaar (of anderhalf jaar als je met bitcoin betaald). Al is die beperking voor api hits, dus je kan wel gewoon onbeperkt de nzbs van de site halen. En ondertiteling zit er niet bij, maar daar zou je bazarr weer voor kunnen gebruiken, die download automatisch subs voor alles wat je met sonarr en radarr download.

Nederlandse communities zijn inderdaad makkelijker, maar die zijn er helaas bijna niet meer.

De spoeling is wel heel dun geworden en dat dwingt naar alternatieven, maar er is ook nog steeds nzbserver.com waar ontzettend veel nieuwe content te vinden is en voor een heel groot deel specifieke uploads voor de Nederlandse consument.

U zegt "Al is die beperking voor api hits, dus je kan wel gewoon onbeperkt de nzbs van de site halen.", maar dat is toch anders dan wat ze zelf vertellen in hun onderstaande overzichtje, want daar staat toch echt een maximum van 5 Downloads per dag.

 

EUR Duration Role Daily Limits Payssion PayPal BTC
20€ 1 Year Wine Unlimited API hits
Unlimited Downloads
     
BTC = 15 Months instead of 12
10€ 1 Year Ale 1,000 API hits
100 Downloads
     
BTC = 15 Months instead of 12
Free Lifetime Water 25 API hits
5 Downloads

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   18
  • Prestatiepunten:  529
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  14-04-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Oh ik had dat niet goed gelezen, het zijn idd 5 downloads per dag, en 25 api hits, ik ben al een tijdje vip member dus kan dat zo ook niet zien.

Nzbserver daar kijk ik idd ook weleens op nog, want soms lopen die ondertitels van opensubtitles ook niet gelijk, waardoor je een andere moet zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 18
  • 18
  • 1

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  173
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik vindt het aan te raden om in ieder geval gratis lid te worden, dan ben je in ieder geval binnen en kun je alsnog later betalend lid worden als de site weer gesloten is.

 

Combineer een internationale nzb site als drunkenslug of dognzb met opensubtitles, subsync en mkvtoolnix en je bent klaar.

Als private releases ooit nog eens uit de lucht gaat (wat ik niet hoop natuurlijk) dan heb je dat achter de hand.

bewerkt door Majoha
kleine aanpassing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  213
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Iemand al iets gedownload van deze site?

Ik krijg alleen maar een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.

Werk met Grabit hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
14 uur geleden zei Bollenpeller:

Iemand al iets gedownload van deze site?

Ik krijg alleen maar een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.

Werk met Grabit hier.

Bij elke post staat onderstaande afbeelding, waarop je kan klikken om de NZB te downloaden naar de map die jij zelf hebt ingesteld op je Laptop/Desktop.

2830242.png.f1ee54b7c62341783837d06b629f58b5.png

 

Als je met je muispijltje over de afbeelding gaat zie je ook het tekstje verschijnen; Download Nzb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  213
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

21 minuten geleden zei Skeletor:

Bij elke post staat onderstaande afbeelding, waarop je kan klikken om de NZB te downloaden naar de map die jij zelf hebt ingesteld op je Laptop/Desktop.

2830242.png.f1ee54b7c62341783837d06b629f58b5.png

 

Als je met je muispijltje over de afbeelding gaat zie je ook het tekstje verschijnen; Download Nzb

De NZB downloaden is het probleem ook niet.

Maar als ik dan de NZB open met Grabit krijg ik dus een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.

Als ik een NZB pak van bv private-releases en deze open met Grabit krijg ik een map waar netjes de film of serie  instaat zeg maar.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 3
54 minuten geleden zei Bollenpeller:

De NZB downloaden is het probleem ook niet.

Maar als ik dan de NZB open met Grabit krijg ik dus een map met rare bestanden waar ik niets mee kan.

Als ik een NZB pak van bv private-releases en deze open met Grabit krijg ik een map waar netjes de film of serie  instaat zeg maar.

 

Dan zit het probleem toch echt in de download van Grabit, want die NZB bestanden zijn niet anders dan die je aanklikt op Private-Releases. 

Als ik zelf op Drunkenslug een NZB-download aanklik slaat dat bestand zich op in de door mij aangewezen map, die ik daarna importeer in SABnzbd (mijn Client) die na de download gaat repareren en er netjes een bestand van maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  1.704
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-12-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

grabit ondersteund die bestanden niet.

je moet nzbget of SaBnzbd gebruiken. dan heb je geen problemen met het uitpakken van die bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 24
36 minuten geleden zei juleke:

grabit ondersteund die bestanden niet.

je moet nzbget of SaBnzbd gebruiken. dan heb je geen problemen met het uitpakken van die bestanden.

Ik gebruik Grabit al minstens 2 jaar niet meer omdat de problemen met downloaden en repareren  (onvolledig) en uitpakken steeds meer de overhand kregen.

Ik heb het programma nog wel op de PC staan en net even een testje gedaan, maar de bestanden die uiteindelijk in de Downloadmap staan zijn ook met 7z of de laatste versie van WinRAR niet uit te pakken.

Ik wil hier toch adviseren om over te stappen naar het downloaden met SABnzbd, waar je een handleiding voor kan vinden onder deze link

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  314
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-02-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

4 uur geleden zei Skeletor:

Dan zit het probleem toch echt in de download van Grabit, want die NZB bestanden zijn niet anders dan die je aanklikt op Private-Releases. 

Als ik zelf op Drunkenslug een NZB-download aanklik slaat dat bestand zich op in de door mij aangewezen map, die ik daarna importeer in SABnzbd (mijn Client) die na de download gaat repareren en er netjes een bestand van maakt.

Het probleem met de "rare" bestanden (bestanden zonder de extensie .rar) doet zich ook voor in mijn oude programma Alt.Binz. 

Je moet even wat gaan knutselen. Er worden .par2 bestanden meegestuurd.  Let op welke bestanden dit zijn (ook weer "rare" bestanden zonder extensie).  Download ze, zet de extensie par2 achter de naam en openen met bijv. Multipar.

Het programma Multipar vraagt  of je wilt hernoemen. Klik ja en je hebt keurig alle *.rar bestanden die je vervolgens uitpakt. Ik heb dat zojuist gedaan bij een serie met  71 .rar bestanden.

 

Je kunt natuurlijk ook zoals Skeletor SABnzbd gebruiken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 10
1 uur geleden zei Baloo:

Het probleem met de "rare" bestanden (bestanden zonder de extensie .rar) doet zich ook voor in mijn oude programma Alt.Binz. 

Je moet even wat gaan knutselen. Er worden .par2 bestanden meegestuurd.  Let op welke bestanden dit zijn (ook weer "rare" bestanden zonder extensie).  Download ze, zet de extensie par2 achter de naam en openen met bijv. Multipar.

Het programma Multipar vraagt  of je wilt hernoemen. Klik ja en je hebt keurig alle *.rar bestanden die je vervolgens uitpakt. Ik heb dat zojuist gedaan bij een serie met  71 .rar bestanden.

 

Alle respect dat je die hele serie op deze manier hebt bewerkt en uitgepakt @Baloo

Ik was na jouw reactie een beetje nieuwsgierig geworden en heb bij Drunkenslug een aanzienlijk kleinere NZB van 9 bestanden in Grabit gedownload.

Bestaand uit 6 par2 en 3 Data bestanden, waarbij de par2 uiteraard als 1e klaar waren en het ook wat simpeler was om die in de map om te zetten door er simpelweg .par2 achter te zetten.

De 3 Data bestanden aangepast door er .rar achter te zetten en daarna het kleinste par2 bestand aangeklikt om te openen met QuickPar.

QuickPar heeft alle bestandjes in de map netjes verwerkt en de 3 Data bestanden hernoemt, die daarna uitgepakt konden worden met WinRAR.

Pffffffffff, nee dan maar liever SABnzbd. :hyper:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  34
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  523
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ben er ook geweest,je hebt toch echt wel meer kennis nodig als wat ik heb,jammer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 34
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...