Spring naar bijdragen

private-releases.life offline


Ga naar de oplossing Opgelost door MrAudi,

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  947
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik denk echt wel dat Brein etc al veel langer op discord of forum zitten hoor 🙂

  • Eens 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 15
  • 1

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

36 minuten geleden zei NOFate:

Ik denk echt wel dat Brein etc al veel langer op discord of forum zitten hoor 🙂

Dat kan best maar je komt niet zomaar in privé servers. Ik zit ook op discord kanalen for muziek productie en die zijn alleen Invite only.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3

  • Bijdragen:  15
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  947
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  02-05-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Just now, Diederik said:

Dat kan best maar je komt niet zomaar in privé servers. Ik zit ook op discord kanalen for muziek productie en die zijn alleen Invite only.

hmm, ik zat ook op discord? ze doen hun toch gewoon voor als gewone user? 

  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 15
  • 1

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

5 minuten geleden zei NOFate:

hmm, ik zat ook op discord? ze doen hun toch gewoon voor als gewone user? 

Als gewone user kom je niet zomaar in besloten kanalen komen omdat die niet in de lijst voorkomen bij zoeken zeg maar alleen met invite van een gebruiker die al op zo'n kanaal zit maar ik ben het wel eens dat er vast van die honden zitten. Discord wordt overigens nog steeds het meest gebruikt door gamers.

bewerkt door Diederik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Sorry maar heb geprobeerd tactisch duidelijk te maken dat hij dom bezig is met prive gegevens.

Vind klote voor de mensen die nu worden gepakt door dit groot doen, sorry dat ik het zo zie.

Bepaalde spotters bleven er om die reden weg.

 

Voor de spotters, sterkte en succes hopelijk zijn jullie wijs geweest en hebben jullie je goed ingedekt.

Weet dat er mensen nu boos zijn, wat ik in het verleden kon waarschuwen heb ik gewaarschuwd.

 

 

6 minuten geleden zei Diederik:

Als gewone user kom je niet zomaar in besloten kanalen komen omdat die niet in de lijst voorkomen bij zoeken zeg maar alleen met invite van een gebruiker die al op zo'n kanaal zit maar ik ben het wel eens dat er vast van die honden zitten. Discord wordt overigens nog steeds het meest gebruikt door gamers.

Sorry maar ik wist ook alles, waar ik ook zit ik gooi niet met mijn privé gegevens. Je moet voor iedereen tegenwoordig een onbekende zijn anders ga je nat. Voorbeeld is p2h.

  • Eens 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  36
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

6 minuten geleden zei extreme:

Sorry maar heb geprobeerd tactisch duidelijk te maken dat hij dom bezig is met prive gegevens.

Vind klote voor de mensen die nu worden gepakt door dit groot doen, sorry dat ik het zo zie.

Bepaalde spotters bleven er om die reden weg.

 

Voor de spotters, sterkte en succes hopelijk zijn jullie wijs geweest en hebben jullie je goed ingedekt.

Weet dat er mensen nu boos zijn, wat ik in het verleden kon waarschuwen heb ik gewaarschuwd.

 

 

Sorry maar ik wist ook alles, waar ik ook zit ik gooi niet met mijn privé gegevens. Je moet voor iedereen tegenwoordig een onbekende zijn anders ga je nat. Voorbeeld is p2h.

onzin verhaal wat p2h betreft, p2h is erbij gelapt door 1 persoon, niks meer of minder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  36
  • Waardering:   15
  • Prestatiepunten:  1.283
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  69
  • Was actief op:  Windows

3 uur geleden zei Tasha:

We kunnen nu achteraf wel mopperen op MrAudi  van hij had dit of dat moeten doen of misschien juist niet moeten doen.

Maar... fouten maken we allemaal en hij deed alles met de beste intenties.

Het is wel een feit dat hij,  mij en vele anderen heel lang veel plezier heeft bezorgd.

Ik vind het enorm jammer dat het voor hem en anderen zo moet aflopen en wens hem veel sterkte en wijsheid in deze.

Ik zal hem niet vergeten en hoop hem hier of elders nog eens tegen te komen,

Tasha ik ben het helemaal met je  eens,

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 15
  • 36

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

3 uur geleden zei extreme:

Sorry maar heb geprobeerd tactisch duidelijk te maken dat hij dom bezig is met prive gegevens.

Vind klote voor de mensen die nu worden gepakt door dit groot doen, sorry dat ik het zo zie.

Bepaalde spotters bleven er om die reden weg.

 

Voor de spotters, sterkte en succes hopelijk zijn jullie wijs geweest en hebben jullie je goed ingedekt.

Weet dat er mensen nu boos zijn, wat ik in het verleden kon waarschuwen heb ik gewaarschuwd.

 

 

Sorry maar ik wist ook alles, waar ik ook zit ik gooi niet met mijn privé gegevens. Je moet voor iedereen tegenwoordig een onbekende zijn anders ga je nat. Voorbeeld is p2h.

Daar heb ik het helemaal niet over. Wat iedereen zelf doet of zegt op Discord, hier of wat dan ook is hun zaak. Ik ben het eens met een eerder bericht en dat is dat iedereen weet dat NZB shit niet legaal is maar wel achteraf gaan zeiken dat iemand het verkeerd heeft gedaan. Achteraf klagen werkt ook niet omdat je het niet meer kan veranderen.

  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  428
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

9 hours ago, Cindy2 said:

Als er geen backup zou zijn dan gaan mensen klagen als de data weg is, is er wel een backup gaan mensen klagen waarom is er een backup.

 

Wij weten allemaal dat wat wij deden niet mocht, en dat er een vorm van risico aan zat, dus dat jij nu zo loopt te klagen over MrAudi dat hij het anders had moeten doen vind ik niet netjes. 

 

Voor de posters kan het gevolgen hebben ja maar de rest hoeft zich echt geen zorgen te maken. 

 

 

Ik verbaas me ook dat men niet b.v. d.m.v. truecrypt de zaak op de harde schijf versleuteld. Dat Mr. Audi "gedwongen" werd mee te werken via een briefje waarop dwansommen stonden is gewoon bluf van de gestapo, volgens algemeen en internationaal recht hoef je NOOIT mee te werken aan je eigen veroordeling, die dwangsom is dus fake, dat mag helemaal niet. Maar ja, intimideren daar zijn ze goed in en de meeste mensen kennen hun recht niet. Waarschijnlijk is Mr. Audi nog vrij jong en onervaren in het leven en daar maakt die Brein/Belgische gestapo handig gebruik van. Erg triest weer allemaal, door onwetendheid zijn nu weer posters in gevaar door feitelijk onkunde van de site beheerder. Ik neem toch wel aan dat posters ALTIJD via VPN werken, dus het kan meevallen. Als ik "gedwongen" zou worden op m'n paypal in te loggen typte ik expres meerdere keren een verkeert wachtwoord zodat de zaak geblokkeerd wordt door paypal. Verder als ze door bleven intimideren dan viel ik gewoon flauw, ogen dicht op de grond vallen en geen reactie meer geven (menselijke shutdown), "door de stress".

  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 16

  • Bijdragen:  104
  • Waardering:   147
  • Prestatiepunten:  2.575
  • Dagen gewonnen:  6
  • Lid sinds:  14-03-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

@Diederik Sorry ik weet dat ik voor nederlandse wet ook niet goed bezig ben. Dan ga ik toch niet gooien met prive gegevens waardoor veel mensen nat gaan.

Je trekt een ander mee, maar blijkbaar vind iedereen het maar goed.

Er was al een probleem met hosting, brein wou naw hebben. Dan blijf ik er ook niet al heeft mijn hosting mijn naw niet.

 

En voor anderen betreft p2h, ook daar ging het mis door bij elkaar op de koffie te gaan. Die persoon wou mij ook pakken, en als ik zijn naam noem begint het gedonder weer.

Dat bedoel ik met jezelf indekken.

 

@Simon_62 Dat heb ik ook en zelfs meer wat ik natuurlijk niet meld.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 147
  • 104
  • 6

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  757
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Balen zeg.  Is private releases nu helemaal offline??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 30

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  428
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 hours ago, rogier50 said:

@MrAudi heel veel sterkte

het is toch schandalig dat een stichting notabene zo je huis kan inkomen

ik begrijp niet dat justitie meewerkt met deze criminelen

brein en bam zijn 1 en dezelfde samen met buma stemra zitten in 1 gebouw

en zoals ik al eerder vermelde ze geven echt geen geld aan artiesten of filmmakers

en ze downloaden zelf ook het zijn echt hypocrieten

en ze zijn ook zo zielig he die filmmakers en artiesten wonen allemaal in een kartonnen doos

 

 

Alles is gebaseerd op intimidatie. Daar zijn die smerige overheids gestapo heel goed in. De gewone burger kent z'n eigen recht niet en daar maken ze onvoorstelbaar veel misbruik van. Je hoeft NOOIT mee te werken aan "onderzoeken" die nadelig kunnen zijn in rechtzaken, je hoeft nooit mee te werken aan je eigen veroordeling, dat is een internationaal recht en maar goed ook. Helaas weet bijna niemand dit. Ze duwen een fake dwangsom formulier onder je neus en de onwetende gaat overstag. Werkt 9 van de 10 keer en dat weten ze. Ik ging met m'n armen over elkaar zitten en zeggen heren/dames doe je ding, ik doe niet mee. Als je dan alles encrypted hebt veel succes. Truecrypt b.v. is nog steeds onkraakbaar en daardoor is er een schijn opgewekt dat het niet "safe" is en de mensen trappen er in. De makers van Truecrypt zijn ook geintimideerd om het project te stoppen want het was onkraakbaar. Zo werkt dat met overheden, het zijn smeerlappen.

  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 16

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  428
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

10 minutes ago, 4december said:

Balen zeg.  Is private releases nu helemaal offline??

Yep en komt niet meer terug, zeker weten. Mr. Audi hebben ze te pakken en hij is voldoende geintimideerd, steeds hetzelfde patroon, hetzelfde succesvolle protocol.

Probeer je aan te melden bij: https://board.nzb-wiseguys.com/index.php?/login/
Als ze hun naam eer aan doen blijven die wel in de lucht. Kennis is macht. Ze gaan het druk krijgen :)

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 16

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  757
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Vervelend en balen voor mr Audi.   Het is behoorlijk intimiderend als ze op deze manier voor je deur staan met alle toeters en bellen. 

Bedankt voor de tip voor wiseguys.
Hoop dat mr Audi over de schrik gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 30

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

49 minuten geleden zei extreme:

@Diederik Sorry ik weet dat ik voor nederlandse wet ook niet goed bezig ben. Dan ga ik toch niet gooien met prive gegevens waardoor veel mensen nat gaan.

Je trekt een ander mee, maar blijkbaar vind iedereen het maar goed.

Er was al een probleem met hosting, brein wou naw hebben. Dan blijf ik er ook niet al heeft mijn hosting mijn naw niet.

 

En voor anderen betreft p2h, ook daar ging het mis door bij elkaar op de koffie te gaan. Die persoon wou mij ook pakken, en als ik zijn naam noem begint het gedonder weer.

Dat bedoel ik met jezelf indekken.

 

@Simon_62 Dat heb ik ook en zelfs meer wat ik natuurlijk niet meld.

 

 

Daar ben ik het wel met je eens. Wat je zelf doet moet je zelf weten maar het mag de ander niet treffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

wat erg voor Mraudi , veel sterkte voor iedereen. 

 

ik heb alleen 1 vraag 

nu ik lees dat er ook een back up naar brein is gegaan met alle ip adressen 

 

betekent dit dat de users die er films/series kwamen halen dan ook in de shit/gevaren zone zitten ? 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   47
  • Prestatiepunten:  665
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  iPhone

3 minuten geleden zei ShadowMaster:

wat erg voor Mraudi , veel sterkte voor iedereen. 

 

ik heb alleen 1 vraag 

nu ik lees dat er ook een back up naar brein is gegaan met alle ip adressen 

 

betekent dit dat de users die er films/series kwamen halen dan ook in de shit/gevaren zone zitten ? 

 

 

Als gewone gebruiker hoef je geen zorgen te maken. Dat proberen ze tegen te gaan maar is onbegonnen werk omdat een ISP geen naw gegevens afgeeft. (Zie rechtszaak Ziggo) Ze willen de bron pakken en dat is in dit geval Audi en Posters. En als je 1 film upload kijken ze waarschijnlijk niet eens naar je om. Meer moeite dan dat het wat opleverd. Al heb ik me trouwens ook een keer laten vertellen in de chat dat alleen een registratie IP gelogd was. De bezoeken erna niet.

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 47
  • 56

  • Bijdragen:  1.353
  • Waardering:   354
  • Prestatiepunten:  1.763
  • Dagen gewonnen:  23
  • Lid sinds:  22-07-17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

@Madmax bedankt voor je bericht. 

ik heb er wel meer dan 1 ding weggehaald , denk wel rond de 500 dingen , vooral series was ik gek op bij hun :$ 

 

ik heb inderdaad de 1ste keer ingelogd met mijn eigen ip adres daarna bijna altijd met een VPN. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 354
  • 1,4k
  • 23

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  322
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  62

2 uur geleden zei Simon_62:

Yep en komt niet meer terug, zeker weten. Mr. Audi hebben ze te pakken en hij is voldoende geintimideerd, steeds hetzelfde patroon, hetzelfde succesvolle protocol.

Probeer je aan te melden bij: https://board.nzb-wiseguys.com/index.php?/login/
Als ze hun naam eer aan doen blijven die wel in de lucht. Kennis is macht. Ze gaan het druk krijgen :)

Ik probeer aan te melden maar krijg alleen een login pagina, kan nergens registreren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
2 uur geleden zei Simon_62:

Yep en komt niet meer terug, zeker weten. Mr. Audi hebben ze te pakken en hij is voldoende geintimideerd, steeds hetzelfde patroon, hetzelfde succesvolle protocol.

Probeer je aan te melden bij: https://board.nzb-wiseguys.com/index.php?/login/
Als ze hun naam eer aan doen blijven die wel in de lucht. Kennis is macht. Ze gaan het druk krijgen :)

Het heeft alleen totaal geen zin deze Community aan te prijzen, want die accepteren alleen nieuwe leden op Invite. 

Als deze Community een normale registratie mogelijkheid had gehad, was er ook wel een directe link geplaatst in het overzicht op Duken.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  45
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

mraudie, hopelijk komt u er goed vanaf, bedankt voor al je energie die je erin stopte. helaas dat er zo'n domme stichting als brein zoveel rechten heeft .

  • Leuk 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 1

  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  276
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-02-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  54

55 minutes ago, Pantahduc said:

Ik probeer aan te melden maar krijg alleen een login pagina, kan nergens registreren. 

Ze hadden maar voor een zeer korte tijd de registratie open. Is nu weer gesloten.. Ik kon een uurtje geleden wel een account aanmaken, maar na deze melding

 

Awaiting approval your account needs to be approved befor you can use the site as a registerd member an email will be send to xxxxxxx@xx.xx when this is done  (ik heb mijn email bedekt)

 

heb ik geen email ontvangen, en na een lange tijd wachten besloot ik om in te loggen.... Dan kreeg ik de volgende melding -> Your account has been locked. Try again in 15 minutes.

 

Dus ik weet ook niet wat ze daar aan het doen zijn.

bewerkt door Pietjepuk
Schrijffoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10
  • 25

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...