Spring naar bijdragen

Welke versie Switch kopen?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  397
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-07-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Goedemorgen,

 

Voor de zomervakantie wil ik een Switch kopen, maar vraag mij af welke versie ik nu moet nemen. Er zit een flink prijsverschil tussen de nieuwste OLED uitvoering en de "oude" versie.

De Switch zal voornamelijk thuis gebruikt worden.

En als het mogelijk is, zet ik er het liefst homebrew op, maar volgens mij kan dat "nog" niet bij de OLED versie.

 

Heeft iemand tips?

 

Met vriendelijke groet,

Marc

  • Leuk 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 4
  • Administrators

  • Bijdragen:  393
  • Waardering:   407
  • Prestatiepunten:  6.690
  • Dagen gewonnen:  49
  • Lid sinds:  03-09-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik denk dat dit en goede vraag is voor @SwitchFreak

Neem ook eens een kijkje op zijn kanaal: 

 

  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 407
  • 393
  • 49

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  397
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-07-15
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Ik weet dat je inderdaad enkel op de allereerste versie homebrew kan installeren. Maar wat is nu dan de manier om gedownloade games voor de switch te spelen?

  • Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 4

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

22 uur geleden zei markie-mark:

Ik weet dat je inderdaad enkel op de allereerste versie homebrew kan installeren. Maar wat is nu dan de manier om gedownloade games voor de switch te spelen?

 

Als het goed is (en geen idee of en hoe lang deze nog online is) heb je een shop waar je de games kan downloaden (HBG Shop uit mn hoofd)... Maar voordat je die kunt installeren moet je eerst je Switch klaarmaken om Homebrew te installeren. Je kunt ook handmatig games downloaden en installeren met Tinfoil. 

Je zult je wat moeten verdiepen, @SwitchFreak heeft hier genoeg geschreven over HomeBrew op de Switch en tutorials gemaakt. Een spelcomputer softmodden is doorgaans niet heel ingewikkeld als je maar heel goed leest en elke stap goed volgt.. En begin niet zomaar, lees je eerst eens in. YouTube staat ook vol met tutorials.

  • Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66
Gast SwitchFreak

@markie-mark

Voor de gedownloade games zul je een V1 Switch hebben, of een switch met een ingebouwde chip (deze zijn alleen nog via de Chinese markt te krijgen, en zul je goed opnoemen letten of je geen namaak te pakken hebt)

 

voordeel van de modchip is wel dat je nieuwere switches and switch lites kan modden.

 

je kan uiteraard ook je switch games op een pc spelen, maar dat kan je natuurlijk met elke game.

 

ik zelf ben nu in bezit van een switch V1, en ik wacht nu op een switch lite + modchip uit China.

 

Mocht je verder vragen hebben, je kan me sowieso altijd een PM sturen.

 

met vriendelijke groet,

SwitchFreak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast SwitchFreak

Extra info;

 

Modchip naam is; hwfly 

V3 is voor mariko (of versies daar beneden)

V4 is speciaal voor de OLED versies.

 

Switch games op pc spelen, dan raad ik yuzu aan.

 

Ik zal hier binnenkort even een post over maken op onze homebrew club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...