Spring naar bijdragen

Stoppen bijdragen


Aanbevolen reactie

Met deze reactie wil ik graag even laten weten dat ik mijn bijdragen op een heel laag pitje ga zetten.

Er zijn nauwelijks nog (nieuwe) leden die hulpvragen stellen en als dat al gedaan wordt zijn er amper nog oudere leden die daar een bijdrage in willen leveren.

De door mij geplaatste Artikelen worden hoogstwaarschijnlijk wel gelezen door een enkeling, maar er is ook hier nog amper iemand die over de inhoud van de Artikelen een mening heeft en daar over wil discussiëren.

Duken.nl is naar mijn idee zijn /haar serieuze informatieve kant volledig aan het kwijtraken aan de dagelijks overheersende spelletjes (nu ook nog opgesierd met mini afbeeldingen) en de giga hoeveelheden onnodige likes (hartjes).

Ik begrijp dat er vast velen zijn die hier een andere mening over hebben en de Administrator zal vast blij zijn dat er tenminste nog activiteit is op Duken.nl al zijn het dan bijna alleen nog plaatjes tellers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jammer maar ik begrijp het. Nu kom ik hier niet dagelijks maar vind zelf dat het behoorlijk dood is hier gezien zoals je zelf al zegt weinig reacties bij topics die worden geplaatst en dat is al sinds het begin dat ik mij heb ingeschreven. Ook op andere fora bloed het overigens ook dood en ik denk dat het iets is van deze tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  367
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-01-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zal dit ook niet te maken hebben met dat de verschillende nzb fora,s die op gedoekt zijn al dat niet door brein.

Als er iets met een forum aan de hand was ect. ect. zag je dat hier als eerste, zal er misschien ook mee te maken  hebben.

bewerkt door robert jan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 21
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.924
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jammer, ik lees je bijdragen en nieuwsberichten altijd graag. Normaal reageer ik er ook graag op maar op dit moment kijk ik met een schuinoog naar Duken.nl omdat privé de prioriteiten zijn verschoven (kids & werk). Updates en server beheer voer ik natuurlijk nog uit op de achtergrond; evenals beheer van berichten maar artikelen plaatsen gaat voor mij weer plaats vinden na de vakantie. 

 

Overigens is het rond de zomervakanties altijd rustiger op de forums, ook hier. Maar zoals @Diederikaangeeft is dat ook iets met de tijd en het verlies van de vele NZB forums. Al heb ik wel vertrouwen dat er straks weer een golf beweging plaats vind naar dit soort community's waardoor ook de activiteit weer omhoog gaat en men elkaar weer weet te vinden.  

 

In 2002 zijn we gestart met de site en we zijn al dus al 20 hele internet jaren. En een internet jaar mag je tellen als honden jaren (x7). Dus hiep hoep hoera 140 jaar! :goed:😉 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Duken:

Jammer, ik lees je bijdragen en nieuwsberichten altijd graag. Normaal reageer ik er ook graag op maar op dit moment kijk ik met een schuinoog naar Duken.nl omdat privé de prioriteiten zijn verschoven (kids & werk). Updates en server beheer voer ik natuurlijk nog uit op de achtergrond; evenals beheer van berichten maar artikelen plaatsen gaat voor mij weer plaats vinden na de vakantie. 

 

Overigens is het rond de zomervakanties altijd rustiger op de forums, ook hier. Maar zoals @Diederikaangeeft is dat ook iets met de tijd en het verlies van de vele NZB forums. Al heb ik wel vertrouwen dat er straks weer een golf beweging plaats vind naar dit soort community's waardoor ook de activiteit weer omhoog gaat en men elkaar weer weet te vinden.  

 

In 2002 zijn we gestart met de site en we zijn al dus al 20 hele internet jaren. En een internet jaar mag je tellen als honden jaren (x7). Dus hiep hoep hoera 140 jaar! :goed:😉 

Ik heb zoveel respect voor alle mensen die dit doen maar vraag mezelf wel af tot hoe ver mensen willen blijven doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3

  • Bijdragen:  66
  • Waardering:   31
  • Prestatiepunten:  957
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Jammer om te lezen @Skeletor. Ik lees je berichten altijd graag (reageer er alleen weinig op). Maar ik deel je mening dat het rustig is. Ben zelf al jaren een lezer van Duken maar sinds pas ook maar met een account. Ik hou van het community gevoel en vind het leuk om te helpen als men vragen heeft en ik weet er toevallig een beetje van. Wat ik wel jammer vind is dat je antwoord geeft en dat diegene dan niks meer van zich laat weten. Voelt toch een beetje alsof je het voor niks doet. 

Wellicht dat het weer eens gaat pieken, zou leuk zijn maar ik moet het nog zien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 31
  • 66

Het teruglopen van reacties is niet echt iets wat elke zomer gebeurt, want dat laten voorgaande jaren niet zien.

Het valt juist op dat er al ruim een half jaar nauwelijks nog reacties worden geplaatst door oudere leden die dat normaal bijna dagelijks deden.

De storm aan reacties bij het verdwijnen of verschijnen van een nieuwe community is iets wat ook al jaren hetzelfde patroon heeft. (dat is dan net een legbatterij met allemaal dezelfde kleur eieren)

Het is nu juist typerend dat er nog steeds met regelmaat nieuwe leden bijkomen die je ook niet ziet reageren op artikelen, waardoor ik me afvraag waarom je dan lid wordt. (of denken ze dat er iets te halen valt door de inhoud van het forum?) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   100
  • Prestatiepunten:  2.511
  • Dagen gewonnen:  3
  • Lid sinds:  20-08-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Misschien de stekker eruit halen van discord servers die natuurlijk een doodsteek zijn voor forums als deze. Als je kan chatten op discord ga je dat hier niet doen aangezien discord veel makkelijker is om te gebruiken en zeker als je ook bijvoorbeeld muziek, game of andere hobby's hebt dan is discord echt geniaal.

bewerkt door Diederik
  • Verdrietig 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 100
  • 131
  • 3

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   33
  • Prestatiepunten:  1.226
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  04-10-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

beste skeletor mag ik jou dan ook heel erg bedanken voor al het nieuws wat je door de jaren heen er neer heb gezet ik heb er altijd met veel aandacht gelezen alleen mijn excuses dat ik niet op de berichten heb gereageerd.

ik vond sommige berichten wel eens bizar hoe de mensen er aan komen om even zo veel playstations achter over te drukken :)

 

in ieder geval bedankt voor al je werk die je er in wilde steken.

 

groetjes van wietje

  • Bedankt 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 33
  • 48
  • 4

skeletor , bedankt voor je werk..

 

Ik heb mij pas recent geregistreerd om te kunnen reageren op de artikelen hier.

 

Normaal hou ik mij liefst op de achtergrond, ik vind het jammer om je te zien gaan.

 

Ik denk dat veel leden dit gevoel ook delen, ook al lezen ze voornamelijk.
Helaas zijn veel mensen bang voor de b, company wat denk ik een van de redenen is om hier niet (meer) te reageren.

 

Veel succes/plezier in wat je hierna gaat doen.

 

Groet,

 

Genesis.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Goede morgen allemaal,

Ik wil nog even duidelijk maken dat ik heb besloten om het plaatsen van Artikelen/Handleidingen op een heel laag pitje te zetten om bepaalde redenen, maar dat wil niet zeggen dat ik helemaal niets meer doe op Duken.nl.

Het zoeken en plaatsen van relevante stukjes tekst heb ik een beetje gedaan in de lijn van mijn vader (Drifter) die enkele jaren geleden om redenen zijn account heeft opgezegd en ik merk dat ik toch veel van zijn karakter trekjes heb, die mij nu feitelijk deze beslissing hebben laten nemen.

Ik ben overigens wel zeer content met de aardige bedankjes. :goed:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...