Spring naar bijdragen

samuraiplace.com weg van duken.nl?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  428
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Plotseling kan ik geen berichten meer vinden van samuraiplace.com.
Wat is er toch aan de hand?
Je kunt je nergens meer aanmelden zonder invite. Die kunnen de meeste mensen niet bemachtigen (ik ook niet).

Maar nu is zelfs samuraiplace.com verdwenen van duken.nl.

Hun website is wel in de lucht maar ja, je kunt als gewone sterveling niet inloggen en aanmelden.

Er zijn vreemde dingen gaande, maakt me alleen maar meer nieuwsgierig. Heeft iemand meer info?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 16

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   6
  • Prestatiepunten:  301
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-04-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik had hier nog een bericht gezien dat je je in het weekend kon registreren bij

samuraiplace , zonder invite.

Dat lukt dus niet zonder invite code.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6
  • 13
Gast SwitchFreak

Ik heb de link verwijderd van de website en alle berichten hierover.

Aller eerst, hebben berichten voor een invite of continu het opnieuw maken van een bericht voor een invite geen zin.

 

Verder hebben de admins aangegeven dat berichtgevingen over de website niet publiekelijk zijn, maar binnen hun forum moeten blijven.

 

Verder hebben wij als duken.nl   al eens aangegeven dat websites met “invite only” sowieso niet nuttig zijn voor de community en hebben wij deze ook verwijderd van de website, voorbeeld hiervan was wiseguys.

 

Zie onderstaand topic namelijk;

 

 

met vriendelijke groet,

SwitchFreak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  428
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Duidelijk. Nu begin ik het te snappen. Waar men in de berichtgeving aan de leden het over had van een site waar continu dingen bekend gemaakt werden was Duken zelf! Men was waarschijnlijk niet blij bij Samuraiplace daar over. Het is wel een heel besloten clubje.  Normaal zou je blij zijn als een site reclame over je maakt.
Volledig mee eens dat "invite only" websites geen plaats hebben in de Duken community.
Maar goed het lost het probleem van velen van ons dat je nergens meer binnen komt niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 16

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  428
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hee, de posts van samuraiplace.com zijn weer terug zie ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 16
Gast SwitchFreak

Ja, alleen comments zijn wel moderated. Dat wil zeggen dat de comments door één van de moderators goed gekeurd moet worden voordat ze tevoorschijn komen.

 

Dit om invite spam te voorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik kon de eerdere actie van het verwijderen van de link en alle berichten daaronder meer op prijs stellen dan dit gedraai als een drol in een pispot.

De gedachte om alleen een link te plaatsen naar een Community die voor alle leden vrij toegankelijk is, is logischer dan een link naar een Community die hun registratie beperkt willen houden en teveel aandacht duidelijk niet op prijs stellen. B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

1 uur geleden zei Skeletor:

Ik kon de eerdere actie van het verwijderen van de link en alle berichten daaronder meer op prijs stellen dan dit gedraai als een drol in een pispot.

De gedachte om alleen een link te plaatsen naar een Community die voor alle leden vrij toegankelijk is, is logischer dan een link naar een Community die hun registratie beperkt willen houden en teveel aandacht duidelijk niet op prijs stellen. B)

 

Dan kunnen we vrijwel alle links verwijderen omdat de bestaande community's werken op invités. Lijkt mij fijn dat bezoekers en leden wel weten wat er nog bestaat, los van de invités. Dat kan je ook meegeven bij de links.

 

Ik wil de link beschikbaar houden zodat men weet wat ze bestaan en zelf kunnen kijken of ze toegang kunnen krijgen. 

 

De invités vlogen nu de verkeerde kant op en overstroomde het topic. Daarom is het topic nu ook gemoddereerd. 

 

Het gedraai als een pispot is mijn fout. Maar van draaien kan je leren, tenslotte zijn we niet allemaal perfect. 😉

 

  • Leuk 1
  • Eens 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik zit wel nog te denken of het goed is om voor de invite sites een losse categorie te maken waar geen reacties in geplaatst kunnen worden..... zodat we wel een overzicht houden. 

Ideetje?

 

Zo ben ik al drol nog aan het draaien... Maar ik doe mijn best 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Toevoeging van text: https://www.duken.nl/forums/links/category/9-nederlandse-nzb-communities/

 

Let op! Er zijn communities waar je je alleen met een uitnodiging kan aanmelden. Vrij registeren is op deze websites niet mogelijk. Je zult via andere leden van de desbetreffende community een uitnodiging moeten aanvragen. Je kunt dit zien via de tekst aan de rechterkant bij de link: Alleen op uitnodiging? Ja / Nee of bij de inhoud van de link. Bij deze communities kan je alleen reageren na goedkeuring van een moderator. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
2 uur geleden zei Duken:

Ik zit wel nog te denken of het goed is om voor de invite sites een losse categorie te maken waar geen reacties in geplaatst kunnen worden..... zodat we wel een overzicht houden. 

Ideetje?

 

Zo ben ik al drol nog aan het draaien... Maar ik doe mijn best 😉

Via Via is mij te kennen gegeven dat de Beheerders van Samurai Place allerminst gecharmeerd waren van alle aandacht die hun Community kreeg op Duken.nl, waaronder ook door mij geplaatste Samurai Place Forum berichtjes.

Als een NZB Community om persoonlijke redenen liever geen aandacht krijgt, hoort dat misschien gerespecteerd te worden ook al kijken daar honderden Duken.nl leden anders tegenaan.

Ik ben zelf ook zeer gesteld op mijn accounts bij verschillende Community's om daarbij in mijn eigen behoefte te voorzien en zal dan ook niet bewust iets doen wat tegen de wil van een team personen ingaat die in een behoefte voorzien waar behoorlijk wat risico's aan kleven.

 

Wat hier nu wordt voorgesteld en waarschijnlijk toch gebeurt, is dat je bewust een vorm van informatie wil handhaven waar nauwelijks iemand mee gediend is, want dan moet je de link van Wiseguys.com ook weer plaatsen (ter informatie) terwijl ook die Community alleen nog leden toelaat op Invite Only.

Er is werkelijk geen Duken.nl lid die hiermee gebaat is als er geen stroom van Invite verzoekjes wordt toegestaan, wat naar mijn idee sowieso forum vervuiling is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...