Spring naar bijdragen

Als het word dunner bij de dag


jejjejeedjgfdddgg

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  49
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  1.387
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo goede avond 

Het word ech heel dunnetjes be de nzb forums en torrent website

Ik merk na een dikke werk week dat er veeeeel site torrent bedoel  ik offline zijn gegaan ik dacht na de nzb forums die offline zijn gegaan 

Da we in de torrent wereld meer ons ding kunnen gaan halen maar niet dus 

Blijkt dat er redelijk wat torrent site zijn offline gehaald of offline zijn gehaald vooral de nederlands talige websites

Er zijn er maar enkele niemeer over triestig 

 

Wat is daar weer de reden voor we zullen waarschijnlijk info vinden op de brein website alle normaal gezien 

 

Of weet iemand iets meer over die torrent Website 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 49

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  80
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welke zijn er dan nog online (pb)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  119
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  152

je kunt ook films op een andere wijze kijken/ binnenhalen ...

google maar eens op:  online movies free , op moviesjoy kun je ook downloaden ( niet supersnel)

Wil je dan een nl ondertitel erbij hebben, ga je naar opensubtitels.org haal je de subs op.

Zijn er alleen eng subs, gooi je die in de online google translator ( google op translate subtitles online)....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  119
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  152

gadver net gedaan, geen groene zeep in huis, wel ossegal...... tjeeezus nu ben ik wel toe aan een lekker koud biertje om die smaak weg te werken 

(lol, uiteraard heb je gelijk...maar het is een eenvoudige manier welke de meeste wel kunnen gebruiken, en heb je een vertaling die eenvoudig is en pak hem beet voor 95 % (?) klopt) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 4
  • Duken cveranderde de titel in Als het word dunner bij de dag

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   16
  • Prestatiepunten:  175
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gewoon de film openen in VLC,  --> View ---. VLSub --> Taal selecteren en de juiste sub zoeken. Best via config even je voorkeurtaal instellen alsook je inlog gegevens bij opensubtiles invoeren.

Of beter nog: met qbittorrent (ondersteund sequential downloads) de torrent via een Russische torrentsite naar je pc downloaden. Op de pc Plex server installeren en op je TV (of android box) de Plex app. De plex app zal de gewenste ondertitel voor je downloaden. 

En dan is er natuurlijk ook nog Stremio 😉

bewerkt door James007
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 16
  • 7

  • Bijdragen:  49
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  1.387
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

tegen woordig gewoon de negels talige film apart afhalen de ondertitels afhalen via opensubtitels en converten met DVDFAB 

doe ik al zeer lang zo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 49

  • Bijdragen:  16
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  428
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Buitenlandse nzb communities kun je nog wel aardig scoren. Ik heb zojuist nzbforyou toegevoegd in de link sectie bovenaan.
Maar inderdaad het wordt dunner bij de dag. Als er straks een totalitair wereldregime geïnstalleerd is dan zal het snel afgelopen zijn met alles.
Over 5 jaar ken je internet niet meer terug. Anoniem surfen is dan onmogelijk waarschijnlijk,. Je kan alleen het internet op via je digital ID. Alles wat je doet wordt gevolgd en opgeslagen. Alles wat je zegt of schrijft wordt door AI gemodereerd. Zeg je iets wat het regime niet bevalt automatische melding en staat de politie voor je deur. VPN toegang verboden/afgeschermd door je provider. Dark web zal niet meer bestaan. Zoiets zie ik voor me. De trend is duidelijk.

  • Verdrietig 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 16

  • Bijdragen:  264
  • Waardering:   499
  • Prestatiepunten:  5.476
  • Dagen gewonnen:  15
  • Lid sinds:  07-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51
  • Was actief op:  Windows

Das wel erg cru gedacht!!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 499
  • 264
  • 15

  • Bijdragen:  53
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  984
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-12-20
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

De sfeer is weer gezet 🤣

  • Haha 1
  • Meow 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 53
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 14-8-2022 om 02:30 zei Simon_62:

Over 5 jaar ken je internet niet meer terug. Anoniem surfen is dan onmogelijk waarschijnlijk,. Je kan alleen het internet op via je digital ID. Alles wat je doet wordt gevolgd en opgeslagen. Alles wat je zegt of schrijft wordt door AI gemodereerd. Zeg je iets wat het regime niet bevalt automatische melding en staat de politie voor je deur. VPN toegang verboden/afgeschermd door je provider. Dark web zal niet meer bestaan. Zoiets zie ik voor me. De trend is duidelijk.

Brrrr laten we het niet hopen. Maar aan de kant van internet vrijheid gaat het niet goed 😞Ik ben benieuwd waar we over 5 jaar staan, maar VPN providers zullen dan vast ook verboden zijn in de huidige staat zonder logging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  115
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-04-21
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  46

Op 16-8-2022 om 13:37 zei Duken:

Brrrr laten we het niet hopen. Maar aan de kant van internet vrijheid gaat het niet goed 😞Ik ben benieuwd waar we over 5 jaar staan, maar VPN providers zullen dan vast ook verboden zijn in de huidige staat zonder logging. 

De Zwitserse wetgeving is op gebied van privacy nog steeds de beste. Ik gebruik Proton en ben erg tevreden tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...