Spring naar bijdragen

convertxdvd werkt niet door grote bestanden


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  579
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Hallo allemaal

Ik loop tegen een probleem aan en hoop dat iemand me kan helpen. Ik download altijd losse afleveringen en maak dan met convertXtodvd daar zelf een dvd van. 

Dit is altijd gewoon goed gegaan tot ik nu al voor de tweede keer losse afleveringen heb gedownload van een serie maar die zijn soort van "te groot"bijv 1.95 GB en met veel soorten ondertiteling erbij. Dan geeft het programma aan onmogelijk om te converteren. Er staat bij het bestand voor ik het ging downloaden zowel WEB DL als x 264.  Zit het probleem dan daar in? Na het uitpakken is het een MKV bestand en in de benaming staat 1080p.WEB.x264. De bestanden zijn in ieder geval te groot en ik heb geen idee hoe je deze kan verkleinen of hoe ik dit op zou kunnen lossen? Is er bijv een programma die een MKV bestand kan verkleinen zodat ik er toch nog dvd's van kan maken? O Ik gebruik ConvertXtot dvd 6.0.0.81 

Ik heb net nog eens een keer zelf gekeken wat er nu anders is dan anders maar het bij de twee series waar ik geen dvd's van kan maken zitten heel veel talen ondertiteling bij...Kan het hierdoor komen? Zijn die te verwijderen?

Ik hoop dat iemand me kan helpen en bij voorbaat dank daarvoor

Groetjes Ginogismodusty

bewerkt door Ginogismodusty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 10
  • Duken veranderde de titel in convertxdvd werkt niet door grote bestanden

  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   47
  • Prestatiepunten:  665
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  iPhone

Je hebt voorheen nooit het probleem gehad maar wel altijd dezelfde versie gebruikt? Als je een update hebt gedaan kan het natuurlijk ook een bug in de versie zijn. Ik zie dat ze al op 7.xxx zitten. Misschien eerst de nieuwste versie proberen?

Daarnaast maakt het niet uit of het een web ofzo is. Dat duid puur de bron aan waar de mkv van gemaakt is. H264 is ook geen probleem, als het x265 zou zijn had ik men vraagtekens omdat ik van dat programma de ondersteuning niet ken.

Het lijkt mij een bug, meerdere ondertitel sporen moet die ook gewoon pakken en ik weet van mezelf dat ik vroeger wel eens grotere bestanden heb omgezet dus dat zou ook geen issue mogen zijn.

dus beginnen met een update en/of herinstallatie van de software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 47
  • 56

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  579
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

4 uur geleden zei Madmax:

Je hebt voorheen nooit het probleem gehad maar wel altijd dezelfde versie gebruikt? Als je een update hebt gedaan kan het natuurlijk ook een bug in de versie zijn. Ik zie dat ze al op 7.xxx zitten. Misschien eerst de nieuwste versie proberen?

Daarnaast maakt het niet uit of het een web ofzo is. Dat duid puur de bron aan waar de mkv van gemaakt is. H264 is ook geen probleem, als het x265 zou zijn had ik men vraagtekens omdat ik van dat programma de ondersteuning niet ken.

Het lijkt mij een bug, meerdere ondertitel sporen moet die ook gewoon pakken en ik weet van mezelf dat ik vroeger wel eens grotere bestanden heb omgezet dus dat zou ook geen issue mogen zijn.

dus beginnen met een update en/of herinstallatie van de software.

Ik heb hem opnieuw geinstalleerd maar zo gauw als ik de tweede aflevering toevoeg springt hij gelijk op "rood" dat converteren onmogelijk is....daarna heb ik een andere serie geprobeerd en daar kan ik probleemloos 5 afleveringen gebruiken...ik heb extra screenshots bijgevoegd misschien dat u daar iets aan kan zien

bedankt voor uw hulp

2022-08-19 (2).png

2022-08-19 (3).png

2022-08-19 (2).png

2022-08-19 (3).png

bewerkt door Ginogismodusty
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 10

  • Bijdragen:  80
  • Waardering:   50
  • Prestatiepunten:  1.308
  • Dagen gewonnen:  4
  • Lid sinds:  23-02-19
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37
  • Was actief op:  Windows

Probeer eens met handbrake

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 50
  • 80
  • 4

  • Bijdragen:  49
  • Waardering:   23
  • Prestatiepunten:  1.387
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-07-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik gebruil het liefst en vooral nog altijd de dvdfab zeker  eens proberen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 23
  • 49

  • Bijdragen:  56
  • Waardering:   47
  • Prestatiepunten:  665
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-08-18
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  iPhone

4 uur geleden zei Ginogismodusty:

Ik heb hem opnieuw geinstalleerd maar zo gauw als ik de tweede aflevering toevoeg springt hij gelijk op "rood" dat converteren onmogelijk is....daarna heb ik een andere serie geprobeerd en daar kan ik probleemloos 5 afleveringen gebruiken...ik heb extra screenshots bijgevoegd misschien dat u daar iets aan kan zien

bedankt voor uw hulp

 

 

 

 

Oke, ik heb even proef op de som genomen. We kunnen wel gaan speculeren maar dan weten we het nog niet.

Heb de het programma gesnoept, en een aardappel van internet gehaald die meerdere talen liet zien onder in beeld (knipoog), en dan is inderdaad niet mogelijk om een conversie te doen. Kost te veel data om dat allemaal op een dvd5 te proppen. Wanneer ik alle overbodige sporen verwijder springt het stoplicht netjes op groen. Dus conclusie. Je moet alle andere talen even verwijderen.

Hoe doe je dat: Klik op het tabje "ondertitel", gele wolkje. En verwijder alle sporen die je niet wil via het rode kruisje.

PS; wil je een mooie ondertitel. Kies dan lettertype Arial, karakterset UTF8, en font grote 30.

Succes :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 47
  • 56

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  579
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-08-22
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Op 19-8-2022 om 19:41 zei Madmax:

Oke, ik heb even proef op de som genomen. We kunnen wel gaan speculeren maar dan weten we het nog niet.

Heb de het programma gesnoept, en een aardappel van internet gehaald die meerdere talen liet zien onder in beeld (knipoog), en dan is inderdaad niet mogelijk om een conversie te doen. Kost te veel data om dat allemaal op een dvd5 te proppen. Wanneer ik alle overbodige sporen verwijder springt het stoplicht netjes op groen. Dus conclusie. Je moet alle andere talen even verwijderen.

Hoe doe je dat: Klik op het tabje "ondertitel", gele wolkje. En verwijder alle sporen die je niet wil via het rode kruisje.

PS; wil je een mooie ondertitel. Kies dan lettertype Arial, karakterset UTF8, en font grote 30.

Succes :)

 

 

Dat had ik al geprobeerd en dan gaat het programma wel lopen maar de uitkomst is niet goed dan. Voor het programma lijkt het net dat hij alles afgerond heeft maar de video ts map is dan maar 700 MB ofzo en je krijgt een heel raar geluidsspoor en het beeld lijkt wel versneld? Heel raar allemaal en ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad (op 2 series na nu dan) en ik gebruikt het op deze manier echt al jaren....

Op 19-8-2022 om 18:17 zei jack123:

Ik gebruil het liefst en vooral nog altijd de dvdfab zeker  eens proberen 

Heeft dat programma hetzelfde doel? Ik ken het niet...

Op 19-8-2022 om 16:28 zei Skeletor:

MKV bestanden met ondertiteling converteren naar dvd formaat. Het probleem ligt waarschijnlijk toch in de aanwezige overige (buitenlandse) subs.

Ik heb een uitleg gevonden die dat probleem behandelt, wat je kan lezen onder deze link.

Ik ga het lezen dankjewel

Op 19-8-2022 om 16:14 zei fafke:

Probeer eens met handbrake

Sorry maar is dat ook een zelfde soort programma?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 10
  • 1 jaar later...

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  516
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-01-24
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  59
  • Was actief op:  Windows

Kan je niet beter een media player kopen die dit allemaal ondersteund ,Dan hoef je niks te doen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 23

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...